Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det må vi også gjøre.. sende inn opplysninger om det.. Kjipt.. Det er så kjedelig å måtte gjøre så mye sånt. Og så mistenker jeg at eiendomsskatten vil øke ENDA mer.. synes vi betaler mer enn nok allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må måle to hus. For vi (les pappa) eier huset til min farmor også. :opplyser: Skjønt vi ville nok målt det for henne uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke så veldig, sier han. Han er ikke så glad i å lette.. men å lande er bedre.. Han synes det kiler så fælt i magen når vi letter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det gikk forrykende raskt på jobb i dag. Så var greit å jobbe, særlig for en som ikke var innstilt på å gå på jobb overhodet. :jepp:

Snart skal jeg :spise: jordbær med vaniljekesam. :sikle:

Vil noen andre ha?

Har også en eske med firkløver :sjokolade: om noen vil ha :sjokolade: istedenfor?

Den :rope: på meg, men jeg skal jo ha godtefri. :snurt:

I morgen skal jeg gå fjelltur med ei venninne. Må jo nyte det flotte været når vi har muligheten. :sol:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

En trist nyhet har jeg da. Kjæresten til ei venninne av meg, har slått opp med henne. De hadde vært sammen i nesten tre og et halvt år. Plutselig har han funnet ut at "det er mer praktisk å være fri og frank når han skal reise mye med studiene." :klaske:

Hun er helt knust stakkars! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oy, han der typen hørtes jo ikke akkurat hyggelig ut :( Stakkars jente! :troest:

Jeg tar gjerne noen jordbær med vaniljekesam på ! :helen: Så kan du få en :blomst::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, han der typen hørtes jo ikke akkurat hyggelig ut :( Stakkars jente! :troest:

Jeg tar gjerne noen jordbær med vaniljekesam på ! :helen: Så kan du få en :blomst::nigo:

Det hører med til historien at de har hatt et avstandsforhold hele tiden, da de har studert i forskjellige byer. Kan jo være han har funnet ut at det ikke fungerte for ham, men at det skulle ta tre og et halvt år å komme til den konklusjonen. :klø:

Men jeg vil ikke si noe stygt om ham. Har møtt ham ved mange anledninger, og han har alltid vært veldig grei.

:sprettert:jordbær med vaniljekesam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at de har hatt et avstandsforhold hele tiden, da de har studert i forskjellige byer. Kan jo være han har funnet ut at det ikke fungerte for ham, men at det skulle ta tre og et halvt år å komme til den konklusjonen. :klø:

Men jeg vil ikke si noe stygt om ham. Har møtt ham ved mange anledninger, og han har alltid vært veldig grei.

:sprettert:jordbær med vaniljekesam

Joda, det er vel alltid to sider av en sak, så man kan ikke dømme uten å ha hørt begge :)

:helen: Det var nyyyyyyyyyyyyyydelig! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...