*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 #5501 Del Skrevet 7. oktober 2010 Snart 55000 innlegg, TK. Du imponerer stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #5502 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 #5503 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi klarer det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2010 #5504 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hallo TK! Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5505 Del Skrevet 7. oktober 2010 Trulta! Jeg har savnet deg. Alt er bra med meg. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2010 #5506 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alt greit her! Åh så koslig av deg Jeg har akkurat sendt inn opplysninger av boligen til skatteetaten jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5507 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvilke opplysninger? Har du målt boligen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #5508 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det må vi også gjøre.. sende inn opplysninger om det.. Kjipt.. Det er så kjedelig å måtte gjøre så mye sånt. Og så mistenker jeg at eiendomsskatten vil øke ENDA mer.. synes vi betaler mer enn nok allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5509 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi må måle to hus. For vi (les pappa) eier huset til min farmor også. Skjønt vi ville nok målt det for henne uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. oktober 2010 #5510 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sønnen min vil at jeg skal skrive at vi skal ta fly på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5511 Del Skrevet 8. oktober 2010 Liker han å fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. oktober 2010 #5512 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei ikke så veldig, sier han. Han er ikke så glad i å lette.. men å lande er bedre.. Han synes det kiler så fælt i magen når vi letter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5513 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det gikk forrykende raskt på jobb i dag. Så var greit å jobbe, særlig for en som ikke var innstilt på å gå på jobb overhodet. Snart skal jeg jordbær med vaniljekesam. Vil noen andre ha? Har også en eske med firkløver om noen vil ha istedenfor? Den på meg, men jeg skal jo ha godtefri. I morgen skal jeg gå fjelltur med ei venninne. Må jo nyte det flotte været når vi har muligheten. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ En trist nyhet har jeg da. Kjæresten til ei venninne av meg, har slått opp med henne. De hadde vært sammen i nesten tre og et halvt år. Plutselig har han funnet ut at "det er mer praktisk å være fri og frank når han skal reise mye med studiene." Hun er helt knust stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #5514 Del Skrevet 9. oktober 2010 Oy, han der typen hørtes jo ikke akkurat hyggelig ut Stakkars jente! Jeg tar gjerne noen jordbær med vaniljekesam på ! Så kan du få en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5515 Del Skrevet 9. oktober 2010 Oy, han der typen hørtes jo ikke akkurat hyggelig ut Stakkars jente! Jeg tar gjerne noen jordbær med vaniljekesam på ! Så kan du få en Det hører med til historien at de har hatt et avstandsforhold hele tiden, da de har studert i forskjellige byer. Kan jo være han har funnet ut at det ikke fungerte for ham, men at det skulle ta tre og et halvt år å komme til den konklusjonen. :klø: Men jeg vil ikke si noe stygt om ham. Har møtt ham ved mange anledninger, og han har alltid vært veldig grei. jordbær med vaniljekesam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #5516 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det hører med til historien at de har hatt et avstandsforhold hele tiden, da de har studert i forskjellige byer. Kan jo være han har funnet ut at det ikke fungerte for ham, men at det skulle ta tre og et halvt år å komme til den konklusjonen. :klø: Men jeg vil ikke si noe stygt om ham. Har møtt ham ved mange anledninger, og han har alltid vært veldig grei. jordbær med vaniljekesam Joda, det er vel alltid to sider av en sak, så man kan ikke dømme uten å ha hørt begge Det var nyyyyyyyyyyyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5517 Del Skrevet 9. oktober 2010 Glemte å si for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #5518 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5519 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg begynner å få reisefeber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #5520 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skal du lage ticker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå