*appifany* Skrevet 18. august 2010 #5441 Del Skrevet 18. august 2010 for postkort TK! ....og en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2010 #5442 Del Skrevet 18. august 2010 Har du fått kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 #5443 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, fra Riga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2010 #5444 Del Skrevet 18. august 2010 Kanskje mitt kommer i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 #5445 Del Skrevet 18. august 2010 Sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 18. august 2010 #5446 Del Skrevet 18. august 2010 tilbake og for kort, TK! Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5447 Del Skrevet 19. august 2010 Vær så god for kort, jenter! Mia: Du skal også få kort, men jeg glemte å skrive ned adressen din. Må sende fra Bergen, og har ikke kommet så langt ennå. Så du er ikke glemt. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ I dag har en venninne av meg bursdag, så til henne. Hun er litt trist om dagen, for hennes ble påkjørt og døde for ikke så lenge siden. De melder at det er årets siste sommerdag i dag, så jeg tenker jeg skal utnytte det til det fulle. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. august 2010 #5448 Del Skrevet 19. august 2010 Det var veldig koselig med kort. Off, jeg hadde blitt så lei meg om min pus døde.... :cry: De to er verdens beste! Har all min sympati med venninnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. august 2010 #5449 Del Skrevet 19. august 2010 Tusen takk for kortet Jeg trenger flere kjøkkenmagner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2010 #5450 Del Skrevet 19. august 2010 Magneter? :klø: Det er hyggelig at jeg skal få kort Jeg hadde skrevet ned adressene i ei notisbok som jeg tok med til Island, så det var lettvint for meg å finne dem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. august 2010 #5451 Del Skrevet 19. august 2010 Magner = magneter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2010 #5452 Del Skrevet 19. august 2010 Er det kjøleskapmagneter du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5453 Del Skrevet 24. august 2010 I går gikk jeg fin tur med ei venninne. Det var kjempekoselig. Nå spiser jeg og . Har forresten glemt å fortelle at min far har bestilt flybilletter til oss til Dubai i julen. Det var usikkert om vi skulle dra en stund, men nå er altså billettene i boks! Jeg gleder meg kjempemasse! Vi vet ikke hvor vi skal bo ennå. Pappa har satt et helt kontor i sving for å finne hotell til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2010 #5454 Del Skrevet 24. august 2010 Høres herlig ut!! Du er heldig som skal reise så mye!! Jeg gleder meg til å få kort fra deg. Gjør ikke noe at det ikke er sendt ennå. Har jo noe å glede meg til! Vet du forresten hvordan det er med salg på sparkjøp? Nå tenker jeg nettsiden altså. Prøvde å bestille noe fra katalogen som snart ikke gjelder lenger, men det var ingen salg der i det hele tatt.. enten er alt borte, eller de har tatt det vekk.. Ellos har jo faktisk en del varer igjen ennå. Pleier alltid å bestille klær derfra før katalogen ikke gjelder lenger. Trodde det var mulig på Sparkjøp også. Men tydeligvis ikke. Vet du hva de gjør med gamle varer som de ikke får solgt? Blir de returnert eller kastet eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5455 Del Skrevet 24. august 2010 Høres herlig ut!! Du er heldig som skal reise så mye!! Jeg gleder meg til å få kort fra deg. Gjør ikke noe at det ikke er sendt ennå. Har jo noe å glede meg til! Vet du forresten hvordan det er med salg på sparkjøp? Nå tenker jeg nettsiden altså. Prøvde å bestille noe fra katalogen som snart ikke gjelder lenger, men det var ingen salg der i det hele tatt.. enten er alt borte, eller de har tatt det vekk.. Ellos har jo faktisk en del varer igjen ennå. Pleier alltid å bestille klær derfra før katalogen ikke gjelder lenger. Trodde det var mulig på Sparkjøp også. Men tydeligvis ikke. Vet du hva de gjør med gamle varer som de ikke får solgt? Blir de returnert eller kastet eller noe? Jeg vet desseverre ikke hva de gjør med de varene. Vi som jobber i butikken har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2010 #5456 Del Skrevet 24. august 2010 OK. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte en pysjamas for 2 år siden. Den var så fin. Tenkte jeg bare skulle vente LITT, men så var den ikke i den neste katalogen.. Har aldri sett den igjen.. Husker bare at den var brun og rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. september 2010 Forfatter #5457 Del Skrevet 1. september 2010 Nå drikker jeg og mens jeg venter på at frokosten min skal bli ferdig. Lager pannekaker. Her er det i dag. Jeg har fri både fra skole og jobb i dag. Lurer på hva jeg skal finne på? :klø: Kanskje jeg bare skal nyte dagen? Er ikke motivert til å leke flink student helt ennå. Det er veldig travelt på jobb for tiden. Dette er min eneste fridag denne uken. Eller har jo fri på søndag også, men det teller ikke helt. For da er jo butikken stengt, og det er litt vanskelig å jobbe da. Lørdag ettermiddag/kveld skal jeg treffe ei venninne. Vi tenker på å ta en helgetur til Tallinn i oktober, så skal se på flybilletter og hoteller sammen. Dessverre er bestefaren hennes veldig syk, og hun sier hun kan komme til å avlyse når som helst, stakkars! Er det veldig egoistisk av meg å reise alene om hun avlyser? Eventuelt få med en annen? Sier jeg liksom "ha, ha, jeg kan reise, det kan ikke du?" vi er veldig gode venninner, men jeg tror ikke det er så mye jeg kan bidra med ved å bli igjen. Nei, jeg må spise mens maten er varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. september 2010 #5458 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke godt å si. Men du kan jo ikke gjøre noe med det hvis bestefaren hennes blir syk. Hadde det vært DIN bestefar så.. men jeg synes du skal reise uansett. Venninnen din vil helt sikkert forstå deg! Pannekaker er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 2. september 2010 #5459 Del Skrevet 2. september 2010 Ska du feire juul i Dubaaai? Så gøøy! Du, jeg lurer på om jeg har gått forbi deg på gaten, var en jeg syntes lignet på deg, men jeg tørde ikke si hei tilfelle det ikke var deg. Typsik meg og si hei til folk jeg ikke kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2010 Forfatter #5460 Del Skrevet 2. september 2010 Ska du feire juul i Dubaaai? Så gøøy! Du, jeg lurer på om jeg har gått forbi deg på gaten, var en jeg syntes lignet på deg, men jeg tørde ikke si hei tilfelle det ikke var deg. Typsik meg og si hei til folk jeg ikke kjenner Det skal jeg! Hvor var det da? Jeg er elendig på å se kjente når jeg går. Går alltid i mine egne tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå