Pjukset Skrevet 4. august 2010 #5421 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har uvitende spist sukker i dag for første gang på 1 år. Også har jeg gått tur og vært med venner, fin dag. Hva har dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5422 Del Skrevet 5. august 2010 I går gjorde jeg ikke stort annet enn å slappe av. Det var ganske deilig. kom på overraskelsesbesøk til oss i går. Så da satt min mor og jeg på terrassen og drakk I dag og i morgen har jeg ingen planer foruten om å jobbe. Lørdag skal jeg også jobbe, og så skal jeg på avskjedsfest om kvelden. - - - - - - - - - - - - - - - - I går kveld ble det avgjort av min mor, min bror og jeg skal til Portugal. Vi reiser en uke i begynnelsen av september. Vi skal leie både hus og . Jeg gleder meg helt vilt! Min mor var en og sa hun skulle spandere deler av reisen på meg. Det kom helt uventet, men jeg ble selvfølgelig veldig glad. Først er det turen til Riga da. Herregud så jeg gleder meg! Det skal bli så godt. I tillegg tenker jeg og ei annen venninne på å reise til Skottland og bo på spøkelseshotell til allhelgensaften. Om vi dra avhenger av hvor dyrt det blir. Foreløpig har flybillettene kommet på ca 2 000 kr, og så kommer jo overnattig i tillegg. Så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. august 2010 #5423 Del Skrevet 5. august 2010 Det er så deilig å reise bort! Jeg og har bestemt oss for at vi skal til Liverpool i november Og til stavanger i september/oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. august 2010 #5424 Del Skrevet 6. august 2010 I tillegg tenker jeg og ei annen venninne på å reise til Skottland og bo på spøkelseshotell til allhelgensaften. Om vi dra avhenger av hvor dyrt det blir. Foreløpig har flybillettene kommet på ca 2 000 kr, og så kommer jo overnattig i tillegg. Så vi får se hva det blir til. Så snill mamma du har Men du, tørr du å sove på ett spøkelseshotell? Det hadde ikke jeg turt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. august 2010 #5425 Del Skrevet 6. august 2010 Oj dæven så mye du skal reise fremover, Kitten! Så gøy, og fy søren så gøy å sove på spøkelseshotell! Det var dyr flybillett, dere må få Ryanair til å fly fra Bergen snart! :D Jeg spiser nøtter, også tenkte jeg at jeg skulle gå meg en liten tur i marka etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2010 #5426 Del Skrevet 6. august 2010 Høres veldig gøy ut, TK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2010 #5427 Del Skrevet 8. august 2010 Det er så herlig å reise!! Du er heldig som skal reise så mye!! Jeg drar i morgen.. skal sende kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2010 #5428 Del Skrevet 9. august 2010 Heia! Du skal jammen reise mye framover! Så gøy! Er det fin vær i Bergen nå da? Vi hadde fint i går og på lørdag, så var det meldt fint i dag, men det er skikkelig gråvær ute. Så sånn er den saken. I dag skal jeg bare vaske leiligheten litt, trene og møte to veninner på kafe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. august 2010 #5429 Del Skrevet 11. august 2010 Hei hei Piffy! Går det bra med deg i dag? Jeg trykte faktisk på multisitat :klø: og t.o.m 2 ganger! Nå oker jeg ikke det mer, var for slitsomt og hoppe over to sider da det tok litt tid. Jobbpc'n er ikke den kjappeste! Kitten! Pjukset: Hva var det du fikk i deg som du ikke viste hadde sukker i seg!? Jeg vil ut å kjøre bil! Cruise rundt med nyfelgene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. august 2010 #5430 Del Skrevet 11. august 2010 Goooooood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 11. august 2010 #5431 Del Skrevet 11. august 2010 Hei alle sammen jeg vil også ut og reise Er ferdig med ferien min da Men i dag har det vært knallvær i Trondheim, så etter jobb ble det grilling og soling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5432 Del Skrevet 11. august 2010 Nå drikker jeg tortillachips og skriver ned adressen til alle jeg skal sende postkort til. Foreløpig er jeg oppe i 11 nedskrevne adressen og jeg har ennå minst tre stk igjen. :dåne: Er koselig å skrive postkort da. Er nesten ferdig med å pakke. Mangler bare litt småting som toalettsaker, mobiltelefon o.l. Ble litt stresset tidligere da jeg ikke fant billettene mine. Det viste seg at min far hadde flyttet på dem, og jeg hadde lett der hvor de lå, men jeg hadde ikke sett dem. Mentalt sett har jeg tatt ferie nå, selv om jeg faktisk skal jobbe i morgen også. Egentlig hadde jeg fri, men det er så travelt at sjefen min spurte om jeg kunne komme innom. Min bror skal til tannlegen i morgen tidlig, så han kjører meg til jobb. Veldig greit å bli kjørt siden jeg har bagasje med. Eller har bare håndbagasje faktisk, men er greit uansett. Skal egentlig begynne klokken 10.00 i morgen, men nå ser det ut som jeg er der så tidlig som 09.15, men er sikker på å få begynne med en gang jeg kommer. Etter jobb skal min mor og jeg spise formiddagsmat sammen, og så setter jeg meg på flybussen og reiser. Dere får kose dere hjemme alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. august 2010 #5433 Del Skrevet 11. august 2010 Ha en kjempeflott tur, kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 13. august 2010 #5434 Del Skrevet 13. august 2010 Kos deg, TK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2010 #5435 Del Skrevet 14. august 2010 Håper du koser deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5436 Del Skrevet 16. august 2010 Nå har jeg kommet hjem fra en fantastisk ferie i Riga. Riga er en kjempeliten by, og det er nesten ingen butikker der. Venninnen min og jeg fant to butikker vi kunne handle i. Ellers var det bare butikker for de som vil se ut som rike forretningskvinner eller russiske horer. Til gjengleld kjøpte jeg to kjoler, en pysjamas, en t-skjorte, en kosegenser, tre topper og et par øredobber. Jeg skulle egentlig ikke det hele tatt. Byen var veldig liten, i hvert fall de områdene som er verd å se. Den var koselig da, med utekaféer, og så var den veldig ren. Vi koste oss masse med å vandre rundt i Rigas gater. Venninnen min tok masse bilder, og så søkte vi på wikipedia om kvelden for å finne ut hva vi hadde tatt bilde av. : Været var veldig vekslende! Vi har hatt og i går var det lyn og torden og . Vi måtte styrte inn på nærmeste kafé på formiddagen i går. Der drakk vi mojito og spiste :blåse: til ga seg. Har forresten ikke testet noen nye drinker. En ekkel opplevelse hadde jeg da. Vi var på marked, og så var det en lommetyv som forsøkte å stjele lommeboken min. Det var litt ekkelt, men han var skikkelig dårlig som lommetyv altså! Han jeg kjente armen hans lang vei, så jeg så dumt på ham, og da gikk han sin vei. Angrer litt på at jeg ikke fiket til ham, men der og da tenkte jeg ikke på det. Frekke fyr! Prøve å stjele fra meg! Spabehandlingene var fantastiske! Jeg har blitt renset for alle avfallstoffer man kan finne i en kropp, blitt massert, blant annet med sjokolademassasje, og jeg har prøvd lymfedrenasje. Det var veldig effektivt! Har dere hatt det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. august 2010 #5437 Del Skrevet 16. august 2010 Høres ut som om du har hatt en helt herlig tur The Kitten! Hvor mye kostet det hotellet? Jeg vil også på SPA! Jeg har hatt min første arbeidsdag etter ferien i dag. Hadde det veldig hyggelig i dag, så det var ok å komme tilbake igjen Du da? Fått pakket ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5438 Del Skrevet 16. august 2010 Hei, Mia. Vi betalte ca 150 kr per natt på hotellet. Behandlingene kommer utenom da. Var kjempemasse å velge mellom, så man finner noe for enhver lommebok. Jeg har pakket ut ja. Skal på jobb i morgen, og så begynner skolen på onsdag. Har fredagsfølelse jeg. Passer ikke helt siden hverdagen straks begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. august 2010 #5439 Del Skrevet 17. august 2010 Nååh, hørtes ut som om du hadde en koslig, og ikke minst behagelig tur Nå skal jeg lage meg noe mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2010 #5440 Del Skrevet 18. august 2010 Det hørtes helt herlig ut ja! Og billig også! Håper du har hatt en fin dag på skolen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå