Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Åååååå! Så mye spennende du skal Kitten! Jeg vil og til Riga! Har ikke vært der, men det er visstnok veldig fint der. :jepp: Og masse plasser man kan gamble :ler: ikke det at jeg gjør det, men det hadde vært litt kult! Spahelg høres forøvrig ut som en bedre plan. ;)

Jeg har hatt en liten uke borte fra :mrgreen: Det skulle bli en rekreasjonsuke borte vekk fra alt siden jeg skulle til fritidhuset vårt, men det var en festival der og det ble sene kvelder på meg :nigo: Men det er kjempefint å være ute i full :sol: til kl 7 på morningen, før man køyer sliten, men glad i senga :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du har hatt det fint Piffy! Godt å høre!

Spahotell i Riga høres herlig ut Kitten!! Og Musekonserten høres ut som en fin plan! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:kokk: til frokost. :sikle:

Jeg skal på jobb i ettermiddag, og så er det rett til konsert etter det. :digge:

Gleder meg kjempemasse til konserten. Værguden er på vår side også, for det er :sol::strix:

Da jeg var på jobb i går kom det en mann som skulle få refundert noe penger, grunnet en feil jeg hadde gjort. Jeg ordner feilen, unnskylder og tror alt er tilgitt. Så feil kan man ta. I fullt alvor sier han; "jeg synes dere burde betale meg reisepenger. Nå har jeg brukt 100 kr på å komme meg frem og tilbake hit."

Jeg skjønner at det var kjipt for ham, men han kom én gang for å si at noe var galt og gang nummer to for at noen skulle fikse det. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Noen mennesker altså! :ler:

Husker når jeg jobbet i en byggevareforretning så var det mange som kom å hørte på pris på ymse produkter, og når jeg sa prisen så skulle de kjøre over hele byen for det var billigere på en annen plass (sånn med 10kr osv) Så jeg tenkte bare da med meg selv at: "Det min gode mann er det du bruker på bensin over dit" :ler: Og det var ikke sjelden de kom tilbake, for vi var billigst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært strålende :sol: i Bergen. Jeg jobbet i dag da, men heldigvis var jeg tidlig ferdig. Tidlig vil si klokken 15. Jeg dro rett hjem etter arbeid for å sole meg noen timer. Jeg har begynt å få fargen min tilbake. :opplyser:

På jobb skjer det ingenting omtrent. Det er nesten ingen kunder i butikken og vi får heller ingen varer. Det er veldig kjedelig. :lete:

Jo, en ting skjedde i går. Det kom en dame som skulle ha en vare vi var tom for. Jeg sa hun kunne forsøke i en av de andre butikkene våre. Da svarte hun med at butikken burde dekke reiseutgiftene hvis det viste seg å være en bomtur. :klaske:

Hva er det med at alle vil ha dekket reiseutgiftene sine plutselig? :klø:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Konserten i går var veldig bra! :digge:

Vi hadde veldig bra plasser. Vi kom gratis inn på golden circle området. Billettene til det området er egentlig dobbelt så dyre. Men vi sa bare "vi vil gjerne inn dit" og så ble vi sluppet inn. :nigo: Det var kjempedeilig. Vi hadde mye bedre plass og slapp å stå treng opp i alle andre.

Hun ene venninnen min ble imidlertid bekymret for at vi hadde gjort noe ulovlig. Hun har en tendens til å bekymre seg alt for mye.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Nå koser jeg meg hjemme alene med :sjokolade: og :ol:

I morgen skal mine foreldre og jeg på båttur. Det gleder jeg meg masse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Hvordan går det med dere? Her har endelig finværet kommet og det passer meg veldig bra siden jeg har ferie nå :nigo:

Så nå koser jeg meg med et glass :vin:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahia!!!

Jeg etterlyste deg nettopp på facebook. Den meldingen kan du se bort i fra.

Har savnet deg! :klemmer:

Alt er vel her. Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bahia! :klem: Vi har savnet deg!! :) Går det bra?

The Kitten: Så fint at dere hadde det bra på konserten!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det og da kom jeg på at jeg måtte logge meg på :fnise:

Har savnet dere også :klemmer:

Det går veldig bra med meg :nigo: Har hatt en uke ferie allerede og har en uke igjen. Siden jeg ikke får feriepenger dette året, blir ferien litt kortere enn det jeg ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på hytta i løpet av neste uke i alle fall. Mulig også en tur til Sverige. :jepp:

:jepp: Jeg stortrives fortsatt i jobben. Er et virkelig bra arbeidsmiljø og det er jo utrolig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Sverie skal du i så fall?

Bra du trives i jobben og at det er et godt arbeidsmiljø der. Det har vi også, og det gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...