Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:kaffekopp: pause. Jeg skal jobbe ganske mye i sommer ja, men slutter heldigvis tidlig en del av dagene. I tillegg har jeg fått noen korte vakter hvor jeg bare jobbet tre-fire timer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du det er greit eller?

kommer litt ann på hvor lang vei du har til jobb, om du bruker mye tid eller penger til å komme deg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har våknet litt nå og da, men jeg har fått den søvnen jeg trenger :jepp:

Har du sovet godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er greit eller?

kommer litt ann på hvor lang vei du har til jobb, om du bruker mye tid eller penger til å komme deg dit.

Jeg synes det er veldig greit. Bruker ikke mye tid eller penger på å komme meg på jobb, så da har jeg hele morgenen, formiddagen og halve ettermiddagen til å kose meg på, samt det meste av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten, har dere Helios i Bergen? Jeg har smakt noe veldig godt der, tortillachips! Laget av mais, helt fritt for gluten, sukker, melk, og transfett, og var kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten, har dere Helios i Bergen? Jeg har smakt noe veldig godt der, tortillachips! Laget av mais, helt fritt for gluten, sukker, melk, og transfett, og var kjempegodt!

Det har vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om tiden er kommet for å gi seg på KG.

Endret av Pjukset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om tiden er kommet for å gi seg på KG.

Hvorfor det? Jeg kommer til å savne deg kjempemasse hvis du gir deg på kg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: alle sammen!

Her er det :regn: i dag, og jeg har ingen planer. Det er ganske deilig. I morgen skal jeg treffe et par venninner for å drikke :kaffekopp: og :skravle:.

Da jeg var på jobb i går kom det noen kunder som ville jeg skulle fylle ut taxfreeskjema. Det gjorde jeg, og forklarte at de skulle få 120 kr tilbake. På ett eller annet vis fikk de det til å bli 120 000, så de dro lykkelig avgårde. :ler:

En ting som er litt kjipt nå som det er turistsesong er at alarmene våre går i et sett. De blir nemlig utløst av :mobil: og :foto: bl.a.

Jeg var nødt til å be noen kunder om unnskyldning på vegne av navprosjektet vi har gående hos oss. Det var to minutter til vi stengte, og jeg gikk opp i andre etasje for å sjekke om det var mange igjen. Jeg så noen kunder i hennes avdeling, og sa diskret til henne at hun kanskje burde gi beskjed om at vi stengte snart.

To sekunder etterpå hører jeg henne rope til dem:

Vi stenger nå! Dere må komme dere ut med en gang. :klaske:

Jeg hadde jo ment hun skulle si noe som "trenger dere noe hjelp før vi stenger nå?"

Da de gikk ned trappen sa jeg til dem at det ikke var meningen at de skulle jages ut på det viset, og at de var hjertelig velkommen igjen.

Jeg har forresten funnet ut hvordan jeg er i slekt med hun nye som har begynt på jobb. Min farfar og hennes farfar var fettre. Men jeg har ennå ikke klart å tenke meg frem til hva jeg og hun blir da. Kan noen hjelpe meg med det? :pls:

- - - - - - - - - - - - - -

Ellers har vi fått den triste nyheten om at min farmor har hudkreft. Men hun får kreft omtrent som andre blir :forkjola: så vi er ganske vant til det. Hun skal opereres på tirsdag.

Hva skal dere i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist med din bestemor, har hun hatt mange typer kreft? Håper hun fortsatt får mange fine år.

Takk for det! Hun har bare hatt hudkreft, men til gjengjeld har hun hatt det fire-fem ganger som jeg kan huske. Hun har aldri vært skikkelig syk da, og er ikke det denne gangen heller.

I snart 25 år har hun sagt "jeg skal nå dø snart."

Jeg tipper hun kommer til å si det i minst 10 år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis deres bestefedre var søskenbarn, så er dere 4menninger.

Var det så enkelt ja. :ler:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...