trulta_ Skrevet 11. juni 2010 #5261 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg lurer av og til på om noen vet hvem jeg er her inne Som sagt, det er en liten verden... Jeg vet ikke hvem du er, ikke engang hva du heter. Men Mia fant ut hvem jeg var pga det jeg hadde skrevet, så det er mulig. Endret 11. juni 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5262 Del Skrevet 11. juni 2010 Nå sitter jeg og får massasje i massasjesetet. Det er kjempedeilig. Ryggen min blir god som ny. Holder også på å ta hårkur, så burde vil skylle den ut snart. Utenfor er det og det skal det visst bli hele helgen. Mine foreldre reiste til Kypros i går ettermiddag. De skal være der to uker. I kveld skal jeg i bursdagsfest til ei venninne. Hun har ikke bursdag før på søndag, men da reiser hun på interrail. Var hos tannlegen i dag og hadde null hull. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. juni 2010 #5263 Del Skrevet 12. juni 2010 Så bra at du hadde null hull! Det lønner seg og ikks spise sukker Du må kose deg masse i kveld. Jeg har og tenkt meg ut sammen med en venninne, men jeg vet ikke helt nå om det blir noe av. Det er kommet en ting i veien, en tulleting, men likefremt en ting, så jeg får bare vente og se... reiser i morgen igjen og blir borte i 2 hele, lange uker. Da blir det bare meg og pusene igjen her Men vi skal vel klare og kose oss vi og Ha en fortreffelig lørdag, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2010 #5264 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hvor skal ? To uker går sikkert fort det! (sier jeg som blir gal av å tenke på at det er fem dager til vi reiser på ferie ). Vi har hatt flott vær i helgen, bortsett fra i dag. Nå er det grått ute. Hvordan går det ellers der hjemme? Jeg var på kino og så Robein Hood i går! Den var bra. Likte den bedre enn den gamle, for her får man liksom se tiden før han ble selve Robin Hood. Endret 13. juni 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 13. juni 2010 #5265 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) damdidam Endret 13. juni 2010 av kim_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 13. juni 2010 #5266 Del Skrevet 13. juni 2010 Spiser du fortsatt ikke sukker, kattungen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #5267 Del Skrevet 13. juni 2010 Har alle hatt en fin helg? Min helg har vært bra. Fredag var jeg i bursdagsfest. . Det var kjempekjekt. Traff mange nye og superhyggelige personer. Hadde tenkt meg på byen også, men det var så dårlig være at det ikke fristet i det hele tatt. I tillegg hadde jeg tilbud om å bli hentet, så da var det greit å benytte seg av det. I går kveld var jeg hos en venninne. Egentlig skulle vi se film, men det endte opp med at vi bare . Hun fortalte at ekskjæresten hennes ikke vil gi tilbake tingene hennes. Det er snakk om flere klesplagg, musikk, sminke osv. Jeg mener hun bare bør dra og hente tingene sine. Jeg har sagt jeg kan være med henne, og min far kan også være med (det vet ikke han ennå, men det er helt sikkert greit for ham). Kan være greit å ha med seg en voksen mann i tilfellet han slår seg helt vrang. Eventuelt så kan hun jo politianmelde ham for tyveri, men jeg skjønner jo at hun ikke er så ivrig etter å gjøre det. I dag har jeg gjort og vært på besøk hos min bestemor. Min bror og jeg fant ut at vi hadde lyst på en liten kjøretur. Så da dro vi på besøk til henne og fikk og hjemmebakte skillingsboller. Pjukset: Jeg har spist litt sukker. Som på 17. mai, på bursdagsfesten i helgen og i dag. Spiste litt i påsken også, men spiser mye mindre enn tidligere. Tenker en del på å bare kutte det ut igjen, for skjønner ikke helt hvorfor jeg begynte å spise det igjen? :klø:. Det var ikke slik at jeg tenkte jeg hadde lyst på sukker eller noe slikt. Det var heller det at det er forventet at man skal spise påskegodt. Da tenker jeg at nå som sommeren er her er det forventet at man skal spise mye frukt, salater og generelt sunne ting (om man ser vekk i fra :is: da). Så på mange måter tror jeg det er enklere å kutte ut sukker på denne tiden av året, og jeg synes ikke det var så veldig vanskelig forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 13. juni 2010 #5268 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg er veldig imponert, Kitten. Jeg fikk i meg ørlitegrann sukker i går ved en feiltakelse, og hei som kroppen reagerte negativt etterpå. Grei motivasjon til å fortsette å være sukkerfri Høres ut som helgen din har vært fin, det er jeg glad for å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #5269 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva spiste du som det var sukker i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 13. juni 2010 #5270 Del Skrevet 13. juni 2010 En potetbåt som var marinert i noe greier som hadde sukker i seg. Pføyt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #5271 Del Skrevet 15. juni 2010 Om sommeren er det bra fordi da kan vi bade Om sommeren kan vi sykle Og kjenne duften av liljekonvall Og plukke blomster Det er derfor sommeren er bra! Dette diktet er skrevet av sønnen min, han hadde lyst til å gi deg dette diktet The Kitten. Fordi du synes han er søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5272 Del Skrevet 15. juni 2010 Om sommeren er det bra fordi da kan vi bade Om sommeren kan vi sykle Og kjenne duften av liljekonvall Og plukke blomster Det er derfor sommeren er bra! Dette diktet er skrevet av sønnen min, han hadde lyst til å gi deg dette diktet The Kitten. Fordi du synes han er søt. Så søt han er. :rødme: Diktet var kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #5273 Del Skrevet 15. juni 2010 Det var fint at du likte diktet, sier han. Han ble litt flau nå og sitter i en stol og ler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5274 Del Skrevet 15. juni 2010 Har han sommerfeire nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 15. juni 2010 #5275 Del Skrevet 15. juni 2010 nei, så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. juni 2010 #5276 Del Skrevet 15. juni 2010 Nååhh, nydelige diktet Hvor gammel er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5277 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg ble veldig glad for diktet og litt rørt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juni 2010 #5278 Del Skrevet 15. juni 2010 Så søt sønn du har Mia! Bare innom for å si hei i farta. Skal til en veninne nå.. 3 arbeidsdager til ferei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 15. juni 2010 #5279 Del Skrevet 15. juni 2010 jeg vil også ha ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5280 Del Skrevet 15. juni 2010 Skal du ikke på noe ferie, Kim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå