Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloen! :)

Nå er jeg tilbake fra hytta!

Pappa har bestilt en toshiba pc til meg, det er en 15-tommer. Koster bare 3700 fordi han får rabatter pga. han jobber i it-bransjen. :) Får den om noen dager.

Her har vi sol og fint vær, men det er ikke spesielt varmt ute, så får jo ikke solet meg eller noe sånt. Derfor tok jeg sol etter sykkelturen min i dag, men viftene virket ikke, så det var tortur å ligge der i den varme solsengen :ler:

Hatt en fin helg?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Toshiba, har både pc og tv i Toshiba. Tror faktisk at hvis jeg får meg bikkje/katt/datter, så skal den hete Toshiba :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kim! Lenge siden sist! :klem: Står til?

Gratulerer som bosatt, Pjukset! :hug:

Her ser det ut til at det blir regn i natt.. :sukk: Og jeg som hadde planlagt å gå tur med ei venninne i morgen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i Toshiba, har både pc og tv i Toshiba. Tror faktisk at hvis jeg får meg bikkje/katt/datter, så skal den hete Toshiba :hoho:

:ler:

Jeg har aldri hatt toshiba før, så gleder meg til å se om den er bra! :) Forrige pc min var en HP.

God morgen forresten! Nå må jeg på jobb. Skal sykle dit i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjekt å se at dere har passet godt på dagboken min i helgen. Det var især godt å se Kim igjen. :jepp:

Lørdag var jeg på jobb på dagtid. Det var veldig rolig, men vi merker at nå begynner turistene å komme. Så jeg blir litt språkforvirret noen ganger. Det går i norsk, svensk, dansk, engelsk, spansk og fransk om hverandre. :ler: Må forresten få skryte litt av meg selv. Jeg er en av få som forstår dansk på jobb, de andre klarer ikke oppfatte tonefallet. Selv tar det ofte litt tid før jeg registerer at de snakker et annet språk enn meg.

Lørdag kveld inviterte ei venninne meg ut til seg. Jeg hadde ikke sett henne siden påsken, så selvfølgelig ville jeg dra. Vi laget taco, så "Svenske Hollywoodfruer" og "Catch Me If You Can." Vi koste også masse med :hund: :hund: og :pasha:. Den ene hunden hennes ga meg en :klem:. Den la potene rundt halsen min og la hodet sitt ved siden av halsen min. De er så søte. :strix:

I går var jeg hjemme, men gikk en tur på ettermiddagen. Egentlig skulle jeg bare gå en liten tur, men så tenkte jeg, "hvorfor ikke gå opp Stoltzekleiven?!" Så da gjorde jeg det, og det er tøft. Gikk opp på 19 minutter. :hoppe: Når man tenker på at noen løper opp på tolv minutter så er det ikke så bra, men det er det raskeste jeg har gått på lenge. Vanligvis ligger jeg på 22-23 minutter.

I kveld skal jeg og ei venninne i kirken. Vi skal ikke :pls: (best ikon jeg fant for be) men høre ei venninne :synge:. Hun er visstnok kjempeglad for at vi kommer. Jeg gleder meg.

Ellers kom min bror hjem natt til lørdag. Han hadde kjøpt et massasjesete. Man setter det i en stol, og så løser det opp alle muskelknuter man har i ryggen. Det er kjempedigg!

Hadde dere en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen! Kommer på besøk til Bergen og blir til i morgen :)

Pakker med sommersko siden du sier det er godt vær :nigo: Gleder meg da det :snø: her i helgen :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har aldri hatt toshiba før, så gleder meg til å se om den er bra! :) Forrige pc min var en HP.

God morgen forresten! Nå må jeg på jobb. Skal sykle dit i dag.

Så lenge prosessoren er bra, så går det nok bra uansett merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei,

så Hyggelig :)

Jo, det går vel stort sett bra her. Har akkurat gjennomført eksamen til fagprøva. Så jeg venter i spenning for å se karakteren. Ellers venter jeg bare på en sommerferie som er om noen uker.

Hvordan går det med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge prosessoren er bra, så går det nok bra uansett merke :)

Tja..Jeg har vel heller lite peilig på slikt, men regner med pappa velger en bra pc i og med at han kan sånt. :) Har aldri hatt den gamle pc min på service fordi han har alltid kunnet ordne den. Dermed har jeg vel heller aldri lært meg så mye selv, for jeg roper på pappa hver gang det er noe galt :ler::sjenert:

The kitten: Sånn klemming som den ene hunden gjorde, det gjør den ene vårres hele tiden. Han elsker å gi klemmer og bare ligge og kose seg. :) Mens den andre er glad i å ligge på fanget, eller en litt mer irriterende ting, å slikke i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..Jeg har vel heller lite peilig på slikt, men regner med pappa velger en bra pc i og med at han kan sånt. :) Har aldri hatt den gamle pc min på service fordi han har alltid kunnet ordne den. Dermed har jeg vel heller aldri lært meg så mye selv, for jeg roper på pappa hver gang det er noe galt :ler::sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du røpe hva det er fagprøve i Kim?

Såklart.

Betongindustri og grunnarbeider :) Kort fortalt er det alt som har med å bygge hus å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Jeg synes fagprøven burde vært å bygge et hus til meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Jeg er litt hoven på øvre våtkant, litt småvondt når jeg har igjen øyet (ikke å blunke) Så at det var hovent før jeg sminket meg i dag. Ser det ikke så godt nå. Jeg har ikke ny øyenskygge eller mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...