Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hvordan blir man eksamensvakt? Det høres ut som noe selv jeg kunne klare å gjøre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble bare spurt da, for mine foreldre kjenner hun ene som er lærerinne der. :jepp:

Men jeg tror ikke det er verre enn å ta kontakt med skoler og høre om de har behov for eksamensvakter. :opplyser:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke en glansbilde-samling du kan se på, Teriyaki?

Nei, den har jeg mister for mange år siden. Men hadde veldig mange glansbilder, sånne typer som ingen andre hadde! :) Synd man kaster de bort, for det er jo gøy å se på, og kanskje gi videre til sine barn.

La meg tidlig i går. Halv tolv, så jeg kan vel trygt si at jeg kjedet meg bra mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p015.gif

Det er godt å gå tur, vi var å gikk en time i går. Er hjemme, så har vært på tur i nabolaget og mimret :)

Vi skal stikke å handle blomster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomster er så hyggelig! Alle burde ha en bukett i hus hele tiden, man blir veldig glad av det :)

Sola skinner, så jeg må få vasket og tørket klær også. Skal visst regne i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært å handlet blomsterjord og planter for å ha ute i sommer :nigo: Synes det er kjempekoselig å dra på gartneri og kikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tror jeg har glansbildene mine fremdeles. :opplyser:

Jeg har gått tur i dag. Det kom :regn: mens jeg gikk tur, og jeg så mange :hund:

Nå har mamma og jeg bakt rundsstykker. Pappa var nattevakt i båthavnen natt til i dag, så han er temmelig :Gjesp:

:hug: til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug: tilbake :nigo:

Vi skal ha saltkjøtt i dag, og så oppdaget vi at kålroten vi skulle lage stappe av var helt ødelagt, så jeg har vært på kålrotjakt i dag. Det viste seg å ikke være helt enkelt, så måtte kjøpe sånn ferdigpose opplegg. Men men , det er da godt det å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har startet en tråd under mat og drikke, der jeg ønsker tapasoppskrifter, kan ikke dere skjønne, herlige mennesker skrive ned en oppskrift eller to der?!

:pls::sexy:

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...