Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en fin 17. mai :klem:

Må sende vårkort hjemmefra da.. glemte selvfølgelig å kjøpe kort.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg hadde en fin 17. mai, og det håper jeg dere andre også hadde. :flagg:

Mine foreldre og jeg dro til sentrum for å se på toget, og deretter var vi på restaurant og spiste. Vi gikk på asiatisk restaurant, for vi tenkte at noe eksotisk passet best på den norske nasjonaldagen. :fnise: Til neste år har min mor lovet meg å lage formiddagsmat til meg bestående av et treretters-måltid. :nigo: Tror kanskje hun angrer på det når jeg kommer med noe som er veldig tidkrevende og komplisert å lage. :lur:

I dag har vi hatt :sol: her og jeg har satt ute og lest. Ellers skjer det fint lite her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Så flott du hadde en fin 17. mai! Og jeg tror moren din kommer til å synes det er gøy å lage treretters til deg/dere neste år. ;)

Jeg hadde også en fin feiring. Se på barnetoget hvor min lillesøster var, borgertoget, vi spiste hver vår is, aspikk og rundstykker til lunsj, laks med en slags salat med potet, smør og rømme til middag og til kvelds spiste vi en big one som vi hadde pimpet litt opp :ler: Litt mye mat i går ja :lur:

Jo jeg var forresten på en trenigstur med sykkelen min i går kveld :opplyser:

Nå skal jeg snart skifte, for jeg skal på trening. Gleder meg til jeg kommer hjem, for jeg har allerede laget ferdig middagen, så er bare å varme opp. Eneste som er rart, er at hvitsausen ble bedre sist enn denne gangen. Lurer på om jeg kanskje hadde i litt for mye mel?

Forresten noen som vet om det går an å lage hvitsaus av fibramelet i stedet for hvetemel? Blir jo litt sunnere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Så flott du hadde en fin 17. mai! Og jeg tror moren din kommer til å synes det er gøy å lage treretters til deg/dere neste år. ;)

Jeg hadde også en fin feiring. Se på barnetoget hvor min lillesøster var, borgertoget, vi spiste hver vår is, aspikk og rundstykker til lunsj, laks med en slags salat med potet, smør og rømme til middag og til kvelds spiste vi en big one som vi hadde pimpet litt opp :ler: Litt mye mat i går ja :lur:

Jo jeg var forresten på en trenigstur med sykkelen min i går kveld :opplyser:

Nå skal jeg snart skifte, for jeg skal på trening. Gleder meg til jeg kommer hjem, for jeg har allerede laget ferdig middagen, så er bare å varme opp. Eneste som er rart, er at hvitsausen ble bedre sist enn denne gangen. Lurer på om jeg kanskje hadde i litt for mye mel?

Forresten noen som vet om det går an å lage hvitsaus av fibramelet i stedet for hvetemel? Blir jo litt sunnere da. :)

Jeg :vetikke: om du hadde i for mye mel. Har aldri forsøkt å lage hvitsaus med fibramel, men kan ikke du forsøke og si hvordan det gikk? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :klem:

Hvordan går det med dere? Med meg går det kjempebra :) Er glad for at jeg endelig har internett igjen nå :Nikke:

:romeo:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :klem:

Hvordan går det med dere? Med meg går det kjempebra :) Er glad for at jeg endelig har internett igjen nå :Nikke:

:romeo:

:strix: :strix: :strix:

Det går bra med meg. Går mest i jobb og eksamenslesing for tiden. Nå gleder jeg meg til sommerferien, og tur til Marokko. :nigo:

Er alt i rute til bryllupet? Noe nytt og spennende som har skjedd hos deg? Hvordan går det med sønnen din?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du siste eksamen da? Og når er avreisen til marokko? Det hørtes kjempespennende ut :jepp: Da vil jeg i alle fall ha kort :nigo:

Siden sist har jeg og samboeren flyttet fra hverandre. Jeg har det nok bedre alene :) Vi er fortsatt venner da, så alt har gått veldig greit for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du siste eksamen da? Og når er avreisen til marokko? Det hørtes kjempespennende ut :jepp: Da vil jeg i alle fall ha kort :nigo:

Siden sist har jeg og samboeren flyttet fra hverandre. Jeg har det nok bedre alene :) Vi er fortsatt venner da, så alt har gått veldig greit for seg.

Jeg har siste eksamen 10. juni. :opplyser: Avreisedato er ikke bestemt ennå, men blir nok like etter eksamenen min. Jeg skal jobbe i hele juli, så må være tilbake til da.

Jeg har jo sett at det sto single på facebook, men tenkte ikke over det. :klaske:

Hvis det er riktig avgjørelse for dere, så er det vel ikke så mye mer å si om den saken. Men hvis du vil fortelle, så lytter jeg gjerne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :vetikke: om du hadde i for mye mel. Har aldri forsøkt å lage hvitsaus med fibramel, men kan ikke du forsøke og si hvordan det gikk? :jepp:

Tror det var det, fordi når jeg varmet opp maten etter trening, så tilsatte jeg melk for å tynne den ut igjen, og da smakte sausen mye bedre enn den gjorde da jeg smakte på den litt etter at jeg lagde den. :)

Skal prøve å lage det med fibramel neste gang jeg lager hvitsaus ja! Hadde jo vært fint å kunne lage en saus som faktisk inneholder fiber og ikke bare tomme karbohydrater, smør og melk!

Edit: Skal kjøpe vite hjertegod sitt mararin da også, så blir det litt bedre smør også! Ekstra lettmelk bruker jeg i sausen fra før av, og det funker i alle fall bra.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allihopa!

Jeg syns dere er verdens beste KG'ere :strix:

:kyss:

Tar den til meg jeg :fnise:

(håper jeg var en av dem du tenkte på :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...