Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor da?

Fordi det var en mann. Og det så ut som damer. Syns dere bør se det.

Utrolig.

De var smal over skuldrene, og så ganske så kvinnelige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, har dere link til denne mannekvinnen?

God dag folks! Kaffekos på dere og eller?

Fant det når jeg søkt Nalada på google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, har dere link til denne mannekvinnen?

God dag folks! Kaffekos på dere og eller?

Jeg fant den på vgnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har alle hatt en fin Kristhimmelfartsdag?

Det har jeg i alle fall. Det har vært :sol: og jeg har kunnet sitte ute på terrassen og solt meg. Så jeg satt der noen timer og leste bok. Nå holder jeg på med en bok som heter Frihetens pris, av Lesley Pearse. Den er basert på en sann historie om de første britiske fangene som ble brakt til straffekoloniene i Australia. Har kommet cirka halvveis i den, og den er meget spennende. Det er så jeg nesten ikke klarer å legge den fra meg. :jepp:

Har også besøkt ei venninne og :skravle: med henne i ettermiddag. Da jeg kom hjem laget jeg middag til mine foreldre som har spilt golf i dag.

Sa "ja" til et par ekstra vakter på jobb denne uken, så jeg skal jobbe i morgen og i overmorgen. I morgen begynner jeg klokken 09.00 og jobber til kl 16.00, så er ganske grei arbeidstid. Skal lage middag i morgen også. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan lage? :klø:

Ellers skal jeg kanskje ut på byen lørdag kveld, men det er ikke helt bestemt ennå.

Hva skal dere 17. mai? Jeg skal se på 17. mai toget, så skal mine foreldre og jeg på thairestaurant og spise formiddagsmat. Vi tenker å forsøke noe litt annerledes i år og droppe rømmegrøten. Eller jeg dropper alltid den da, for jeg synes ikke det er godt.

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Klarer ikke å finne på middagsforslag. Er så oppspilt! :ler:

På 17. mai skal vi se på barnetoget i Trondheim, så skal vi på tivoli :nigo:

Og så skal vi ut og spise på italiensk restaurant hvis broren min har fått somlet seg til å bestille bord... :roll:

Nå må jeg :dusje: Vi skal snart dra!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kitten!

Jeg hadde en meget avslappet kr. himmelsprett ;) (synes det ordet er litt søtt) :)

Vi sløvet hele gjengen; meg, sambo og pusikattene!

Har dessverre ikke noe forslag til hva du kan lage :vetikke:

17. Mai så skal jeg og sambo opp å spise frokost hos storesøsteren hans, og jeg gleder meg for hun er så flink å lage mat! T.o.m frokostene er legendarisk. Hun har det man kan kalle for talent for mat, jeg kan spørre henne Kitten :jepp: Men etter 17. mai er det jo for sent...

God tur i denne tråden å Mia :ler: Kos deg kjempemasse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: kattungen

Så fint å høre at du har det bra :pasha:

17 mai skal vi se barnetoget sammen med Ulvemannens familie. Så skal vi på kinaen sammen med dem og etterpå skal vi se på folketoget.

Ha en fin 17mai :hug::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...