The Kitten Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4661 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, den har jeg lest. Den var veldig bra synes jeg. Det er den foerste sant? Jeg blander dem litt sammen. Hvilken bok leste du for soennen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. april 2010 #4662 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ja, den har jeg lest. Den var veldig bra synes jeg. Det er den foerste sant? Jeg blander dem litt sammen. Hvilken bok leste du for soennen din? Det er den første ja. Har du lest alle? Jeg leste ei bok om Bamse Bjørn. Husker du han? Eller kanskje du er litt for ung? Det var med en fyr som ble kalt Skjeggen som var "sjømann". Et dyr han også, men husker ikke hvilket. Og en fugl (pelikan?) som het Pelle.. http://www.qxl.no/form/ViewImage.asp?auctionnr=597379718&curimgvers=0&imgcount=1&rank=1 her er den Endret 6. april 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4663 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, jeg har bare lest til Ulykkesfuglen og saa fant jeg aldri Tyskerungen paa biblioteket og da glemte jeg det, men har lyst til aa lese alle. Kanskje jeg kan lese dem i sommer? Jeg elsket Bamse Bjoern da jeg var liten. Husker ham kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. april 2010 #4664 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, jeg har bare lest til Ulykkesfuglen og saa fant jeg aldri Tyskerungen paa biblioteket og da glemte jeg det, men har lyst til aa lese alle. Kanskje jeg kan lese dem i sommer? Jeg elsket Bamse Bjoern da jeg var liten. Husker ham kjempegod. Jeg gjorde også det! Jeg har reservert de to neste bøkene i serien på biblioteket. Håper å få lånt dem snart. Var visst mindre enn en ukes ventetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. april 2010 #4665 Del Skrevet 7. april 2010 Har du lest den siste Mia? Fyrvokteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. april 2010 #4666 Del Skrevet 7. april 2010 God formiddag, Kitten! Bare innom med en til deg for at du er så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #4667 Del Skrevet 7. april 2010 Har du lest den siste Mia? Fyrvokteren. Nei jeg driver med den første og vil lese dem kronologisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4668 Del Skrevet 7. april 2010 for Appifany! - - - - - - - - - - - - - - I dag har vaert en bra dag. Jeg spiste lunsj med en venninne, og vi fant ut at vi skulle dra til Marokko igjen. Saa skal vi leie bil og kjoere rundt til steder vi ikke har sett foer. Sannsynligvis reiser vi i de to siste ukene i juni. Jeg gleder meg masse. Eneste er at jeg ikke vil treffe paa tante Esel igjen, men faar heller overleve det. Har jeg fortalt om henne forresten? :klø: Var paa jobb, og der var det masse aa gjoere, men hva er det med kunder som ikke skjoenner at de maa gaa ut av butikken naar vi stenger? De surrer jo bare rundt! - - - - - - - - - - - - - - - - - Fikk forresten melding paa facebook fra Bahia i dag. Hun har ikke tilgang til Internett, men kommer innom kg saa fort hun har det igjen. Vet ikke om dere andre ogsaa har hoert noe, men tenkte det kunne vaere greit aa vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. april 2010 #4669 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) for Appifany! - - - - - - - - - - - - - - I dag har vaert en bra dag. Jeg spiste lunsj med en venninne, og vi fant ut at vi skulle dra til Marokko igjen. Saa skal vi leie bil og kjoere rundt til steder vi ikke har sett foer. Sannsynligvis reiser vi i de to siste ukene i juni. Jeg gleder meg masse. Eneste er at jeg ikke vil treffe paa tante Esel igjen, men faar heller overleve det. Har jeg fortalt om henne forresten? :klø: Var paa jobb, og der var det masse aa gjoere, men hva er det med kunder som ikke skjoenner at de maa gaa ut av butikken naar vi stenger? De surrer jo bare rundt! - - - - - - - - - - - - - - - - - Fikk forresten melding paa facebook fra Bahia i dag. Hun har ikke tilgang til Internett, men kommer innom kg saa fort hun har det igjen. Vet ikke om dere andre ogsaa har hoert noe, men tenkte det kunne vaere greit aa vite. Hvem er tante esel? Jeg skal også på ferie to siste ukene i juni! Snsynligvis til Kroatisa! Gleder meg masse. Sånne byferier med shopping og sånt er ikke helt meg det. Er det ikke en sånn ferie det var i Praha? Tror med adre ord ikke at jeg kommer til å reise til London eller lignende, hehe. Nå skal jeg kle på meg treningstøyet og legge ut på joggetur før jeg skal gå en tur med min veninne. Gleder meg, for jeg har kjøpt meg ny sportsbh! Brukte den i går, og det var MYE bedre enn min forrige. Har leitet så lenge, men har aldri følt at de har gitt god nok støtte. Tror ikke det finnes sportsbh-er som holder puppene HELT i ro. I alle fall ikke hvis man har litt størrelse på brystene.. Endret 7. april 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #4670 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg sendte melding til Bahia på FB i går og spurte henne, og jeg fikk samme svaret Det var godt å høre at hun har det bra! Hvem er tante Esel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. april 2010 #4671 Del Skrevet 7. april 2010 Har ikke lest om tante Esel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #4672 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4673 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hei jenter Historien om Tante Esel er lang. Hun er moren til bestevenninnen til min venninne. Tante Esel har ogsaa to soenner. Soennene faar alt de peker paa, mens datteren ikke faar noenting. Da mener jeg virkelig at de faar absolutt alt, de er bortskjemte, men de var greie da. En gang hadde moren vaert paa et kjoepesenter og skulle kjoepe en deodorant for datteren. Da kom hun tilbake og sa at hun ikke fant. De svetter ikke saa mye i Marokko at alle deodorantene blir utsolgt paa to sekund. Da vi var i Marokko i fjor reiste jeg og venninne mine med henne og familien hennes til Marrakesh. Avtalen var aa betale for bensin en vei og saa skulle vi betale 1 000 dirham tilsammen for aa bo med dem. De maatte jo leie leilighet. (ca 1000 kr). Mat og alt annet skulle vi selvsagt betale selv ogsaa. Plutselig fant hun ut at hun skulle ha 1000 dirham fra alle tre, altsaa 3 000 tilsammen. Det var ikke avtalen, men hun var visstnok veldig grisk. Det visste ikke vi! Venninnen min ringte moren sin og fortalte det til henne (paa norsk, saa Tante Esel ikke skulle skjoenne det). Hun fikk da 2000 kr av moren som vi ga til faren som takk for at hadde kjoert oss og som betaling for oppholdet. Tante Esel fikk ingenting, og hun ble veldig fornaermet. Vi skulle jo selvfoelgelig betale for oss. Vi hadde ingen intensjon om aa leve gratis paa dem. Tante Esel sa forresten da hun ba om 1000 dirham (tilsammen) at siden vi var studenter og ikke hadde saa mye penger, skulle vi faa det billig. Da hun ba om 3000 sa hun at siden vi var norske saa visste hun at vi hadde masse penger og kunne betale mye. Saa var ikke saa lett aa faa vite hva hun egentlig mente. Grunnen til at vi kaller henne Esel er fordi navnet hennes minner om Esel, det uttales Esed. Og Esel er veldig stygt aa kalle noen paa arabisk. Det er faktisk bedre aa si ting som Jeg skal drepe din mor, eller din soester er en hore. Endret 7. april 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4674 Del Skrevet 7. april 2010 Hvem er tante esel? Jeg skal også på ferie to siste ukene i juni! Snsynligvis til Kroatisa! Gleder meg masse. Sånne byferier med shopping og sånt er ikke helt meg det. Er det ikke en sånn ferie det var i Praha? Tror med adre ord ikke at jeg kommer til å reise til London eller lignende, hehe. Nå skal jeg kle på meg treningstøyet og legge ut på joggetur før jeg skal gå en tur med min veninne. Gleder meg, for jeg har kjøpt meg ny sportsbh! Brukte den i går, og det var MYE bedre enn min forrige. Har leitet så lenge, men har aldri følt at de har gitt god nok støtte. Tror ikke det finnes sportsbh-er som holder puppene HELT i ro. I alle fall ikke hvis man har litt størrelse på brystene.. Jo, det var shoppingferie i Praha. Jeg liker det veldig godt, men jeg liker aa se litt av stedene jeg besoeker ogsaa, ikke bare shoppe. God joggetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #4675 Del Skrevet 7. april 2010 Hei jenter Historien om Tante Esel er lang. Hun er moren til bestevenninnen til min venninne. Tante Esel har ogsaa to soenner. Soennene faar alt de peker paa, mens datteren ikke faar noenting. Da mener jeg virkelig at de faar absolutt alt, de er bortskjemte, men de var greie da. En gang hadde moren vaert paa et kjoepesenter og skulle kjoepe en deodorant for datteren. Da kom hun tilbake og sa at hun ikke fant. De svetter ikke saa mye i Marokko at alle deodorantene blir utsolgt paa to sekund. Da vi var i Marokko i fjor reiste jeg og venninne mine med henne og familien hennes til Marrakesh. Avtalen var aa betale for bensin en vei og saa skulle vi betale 1 000 dirham tilsammen for aa bo med dem. De maatte jo leie leilighet. (ca 1000 kr). Mat og alt annet skulle vi selvsagt betale selv ogsaa. Plutselig fant hun ut at hun skulle ha 1000 dirham fra alle tre, altsaa 3 000 tilsammen. Det var ikke avtalen, men hun var visstnok veldig grisk. Det visste ikke vi! Venninnen min ringte moren sin og fortalte det til henne (paa norsk, saa Tante Esel ikke skulle skjoenne det). Hun fikk da 2000 kr av moren som vi ga til faren som takk for at hadde kjoert oss og som betaling for oppholdet. Tante Esel fikk ingenting, og hun ble veldig fornaermet. Vi skulle jo selvfoelgelig betale for oss. Vi hadde ingen intensjon om aa leve gratis paa dem. Tante Esel sa forresten da hun ba om 1000 dirham (tilsammen) at siden vi var studenter og ikke hadde saa mye penger, skulle vi faa det billig. Da hun ba om 3000 sa hun at siden vi var norske saa visste hun at vi hadde masse penger og kunne betale mye. Saa var ikke saa lett aa faa vite hva hun egentlig mente. Grunnen til at vi kaller henne Esel er fordi navnet hennes minner om Esel, det uttales Esed. Og Esel er veldig stygt aa kalle noen paa arabisk. Det er faktisk bedre aa si ting som Jeg skal drepe din mor, eller din soester er en hore. Såpass.. hun høres litt merkelig ut.. Skal du reise med henne til Marokko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4676 Del Skrevet 7. april 2010 Såpass.. hun høres litt merkelig ut.. Skal du reise med henne til Marokko? Jeg reier med venninnen min ja. Gaar ut i fra at det var henne du mente og ikke Tante Esel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. april 2010 #4677 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg reier med venninnen min ja. Gaar ut i fra at det var henne du mente og ikke Tante Esel? Nei jeg mente tante Esel.. sa du ikke at du ikke ville støte på henne der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4678 Del Skrevet 7. april 2010 Nei jeg mente tante Esel.. sa du ikke at du ikke ville støte på henne der nede? Jo, jeg sa det. Hun bor der, og byen er ikke saerlig stor, saa er mulig vi stoetter paa henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. april 2010 #4679 Del Skrevet 7. april 2010 Hun hørtes jo ikke helt ok ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4680 Del Skrevet 7. april 2010 Hun var veldig rar. Har du hatt en bra dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå