Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Min egen datamaskin er oedelagt. Aner ikke hva som skjedde, den doede bare plutselig. Saa jeg laaner min far sin PC. Det eneste problemet med det er at tastaturet paa den er paa engelsk, og jeg faar ikke lov til aa velge norsk i det hele tatt. :dåne:

Heldigvis har min bror bestemt seg for aa bli her en uke lenger. Han skal se om han faar fikset pcen min, og saa skal han selge den gamle bilen vaar for pappa.

Pappa reiser til India i morgen tidlig, og blir til soendag. Saa jeg har heldigvis hans PC til disposisjon, men er litt tungvint aa skrive uten ae, oe og aa.

Jeg blir kanskje ikke saa mye aa se paa kg i foer min egen pc er fikset, men jeg haaper det gaar bra med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Far din reiser jo over hele verden. Blir han lei av å reise?

Min by slo din i dag, men du bryr deg vel ikke? Men jeg ble :nigo::hoppe::danse:

Ps: Minn meg på at jeg aldri skal kjøpe hobby biten som smågodt mer! Nesten alle er jo stein hard, så jeg har kastet de fleste nå. En liten nedtur på kvelden.

Jeg har ikke lyst på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir lei av aa reise paa forretningsreiser, men egentlig saa liker han godt aa reise.

Helt riktig at jeg ikke bryr meg om at din by slo min by, men det er jo fint for deg.

Du skal aldri kjoepe hobbybiten som smaagodt mer. Husker du det naa?

Jeg skal ogsaa paa jobb i morgen, men er egentlig bare glad for at jeg har en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far din reiser jo over hele verden. Blir han lei av å reise?

Min by slo din i dag, men du bryr deg vel ikke? Men jeg ble :nigo::hoppe::danse:

Ps: Minn meg på at jeg aldri skal kjøpe hobby biten som smågodt mer! Nesten alle er jo stein hard, så jeg har kastet de fleste nå. En liten nedtur på kvelden.

Jeg har ikke lyst på jobb i morgen.

Tror du bare var ugheldig med hobbybiten. For det har aldri vært et problem når jeg har kjøpt dem. :)

I dag er det sol her! Er det fint vær hos deg The Kitten?

Jeg nyter min siste fridag med stor bismak. Gruer meg til jobb i morgen. Menmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare var ugheldig med hobbybiten. For det har aldri vært et problem når jeg har kjøpt dem. :)

Jeg nyter min siste fridag med stor bismak. Gruer meg til jobb i morgen. Menmen. :)

Jeg har heller aldri vært uheldig med Hobby-bitene i smågodt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan du ikke endre det til norsk også tilbake til engelsk før han kommer hjem? Merker han det? :fnise:

Han bryr seg ikke. Problemet er at det eneste spraaket jeg faar velge av datamaskinen er engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sol her.

Jeg skal paa jobb i dag. Har veldig lite lyst, men det blir som regel bra naar jeg foerst har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg ikke. Problemet er at det eneste spraaket jeg faar velge av datamaskinen er engelsk.

:vinke: The Kitten! Skal du på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal paa jobb i morgen ogsaa. Begynner klokken 14 og er ferdig kl 19. Foer det skal jeg treffe en venninne. Kommer dine vakter utenom dette, Mia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese litt igjennom forrige side, og vi er visstnok noen moviestars altså :ler: Men har og fått høre at jeg ligner på Christina Aguilera, whats her name, men hun ligner jo ikke på shakira, såe... tar det der for god fisk.

Det er deilgi å fremdeles ha ferie :nigo:

Og nå vil jeg ha kveldsmat, noen forslag anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal paa jobb i morgen ogsaa. Begynner klokken 14 og er ferdig kl 19. Foer det skal jeg treffe en venninne. Kommer dine vakter utenom dette, Mia?

Jobber fra 07.30-15 i morgen. :opplyser:

Jeg foreslår speilegg til kvelds! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten påskekortet ditt i dag The Kitten! Tusen takk! Det var kjempehyggelig! :klem: Kanskje jeg kan sende deg et postkort fra Trondheim istedenfor "vårkort" når jeg skal dit? Deal? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hoeres bra ut, Mia. Jeg gleder meg til aa faa kort og saa gleder jeg meg til pcen min er fikset, men foreloepig ser det svart ut for den dessverre. Noen som vet hvordan jeg lager kolon paa engelsk tastatur? Der den vanligvis er faar jeg opp >

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaer saa god for kortet forresten. Jeg er glad du likte det.

Det er kjempefint! :klem:

Jeg vet ikke noe om : på engelsk tastatur dessverre.. Har du hatt det fint på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde det fint paa jobb. Var stille og rolig med tanke paa at det var faa kunder, men vi hadde faatt masse nye varer saa var nok aa gjoere likevel.

Hva har du gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappet av, gjort litt :husarbeid: og handlet litt. Hjulpet sønnen min med litt lekser og lest ei bok for ham.

Sittet her.. og lest i Isprinsessen. Har kommet ca halvveis, og jeg liker boka hittil! :jepp:

Har du lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...