mia83 Skrevet 1. april 2010 #4621 Del Skrevet 1. april 2010 Så fin gave!!! Det hadde jeg også blitt kjempeglad for! Kos deg videre i påsken! Det høres det ut som om du gjør allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. april 2010 #4622 Del Skrevet 2. april 2010 God påske alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4623 Del Skrevet 2. april 2010 Mia og Pjukset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4624 Del Skrevet 2. april 2010 GOD PÅSKE ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. april 2010 #4625 Del Skrevet 2. april 2010 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2010 #4626 Del Skrevet 3. april 2010 God påske! Jeg har fått høre at jeg ligner på Shakira, så det betyr vel at jeg er favoritten på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4627 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg digger deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. april 2010 #4628 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg fikk høre at jeg lignet Susan Goksør som yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. april 2010 #4629 Del Skrevet 3. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4630 Del Skrevet 3. april 2010 Tiarra Jeg skal visstnok ut på byen i kveld. Det blir kjekt. Nå må jeg stikke. God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. april 2010 #4631 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg fikk høre at jeg liknet på Alicia Keys og Jassica Alba Selv synes jeg ikke det. Og damne likner heller ikke på hverandre, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. april 2010 #4632 Del Skrevet 3. april 2010 Så gøy! Kos deg masse på byen God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. april 2010 #4633 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg har ikke fått høre at jeg ligner på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4634 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hadde alle en fin påskeaften? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Det hadde jeg i alle fall. Først var jeg hjemme og påskemiddag. Vi hadde lammelår med hjemmelagete fløtegratinerte poteter og til. Etter middagen fikk jeg og min bror påskeegg, og det er sjelden vi får av våre foreldre. Da vi var små skulle de passe på tennene våre, og så ble vi for gamle til å få påskeegg. Men i går fikk vi da. De var fylt med og så fikk vi penger også. 500 kr fikk jeg. Det kommer godt med! Tror jeg bare skal sløse de vekk på kafébesøk o.l. Jeg skal forresten bli flinkere til å spare. Noen venner av meg gir seg selv lommepenger. De bruker maks 1 000 kr per måned på ting som kino, kafébesøk, gå ut på byen, kleskjøp o.l. Tror det kan være lurt, for man lærer seg å spare på den måten. Personlig er jeg heldig som har foreldre som stiller opp hvis vi trenger det. Jeg betaler ikke kost og losji hjemme, og de har betalt husleien noen ganger for min bror i London. Ikke fordi jeg ikke kunne betalt for meg (har tilbudt meg), eller fordi han ikke kan betale det selv, men fordi de mener vi bør bruke pengene våre på gøye ting mens vi ennå er ung og uten forpliktelser som familie o.l. "Du skal få betale nok husleie i ditt liv" sa mamma en gang, og det har hun jaggu rett i. Jeg har tenkt å bruke mellom 10-15 % av nettolønnen min på tull og tøys per måned. På en vanlig måned blir det mellom 600 og 900 kr. Resten skal jeg spare til ferier og så sparer jeg i BSU også. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Men tilbake til i går: Etter å ha spist middag pappa meg og en venninne på vorspiel. Vi var ikke så mange, men jeg foretrekker at det er få fremfor veldig mange. Det blir fort delt i gjenger når man er en stor gjeng, men er man en mindre gjeng så holder man som regel sammen. Vi prøvde oss på en drikkelek, men vi ga opp temmelig raskt. Har dere hørt "Joline" av Dolly Parton? Vi skulle ta en slurk for hver gang hun sang "Joline." Hør sangen så skjønner dere hvorfor vi ga opp. På byen (som jeg nesten aldri er på) var det en del liv, og jeg traff litt gamle kjente. Det var veldig kjekt. Det var i det store og det hele en veldig vellykket kveld, men det skjedde jo selvfølgelig noe som var mindre hyggelig der å da, men morsomt å fortelle om. Venninne min og jeg sto i drosjekø for å komme oss hjem. Det gikk i utgangspunktet greit unna, og alle i køen oppførte seg fint. Så pluselig, uvsisst av hvilken grunn fant damen bak oss ut at det gikk for treigt. Jeg og venninne min trakk oss ikke fort nok fremover. Som om drosjen kommer raskere om vi står helt oppi personen foran. Hun dyttet meg (ganske hardt) fremover. Jeg ble sjokkert og fornærmet, men sa ingenting. La merke til at det var flere i køen som reagerte også. Jeg tror ikke hun mente noe stygt med det, jeg tror hun bare var veldig full. Men det stoppet ikke der. Vi var visstnok fremdeles for treig, så da det var én person igjen foran oss i køen sa hun "jeg går forbi her jeg" og stilte seg foran oss. Da ble jeg skikkelig provosert og sa til henne "var vi for treig for deg? Det var ikke meningen å oppholde deg." Det endte med at vi gikk forbi henne igjen, for vi var jo først. Stakkars venninnen min ble redd for at hun damen (som forresten var minst 50 år gammel) og jeg skulle begynne å krangle, men jeg hadde ikke som intensjon at det skulle skje. Hvis hun hadde begynt å bli kranglete hadde jeg gitt meg med en gang, og kanskje også gått bak i køen til noen andre kjent der. Endret 4. april 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. april 2010 #4635 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg fikk høre at jeg lignet Susan Goksør som yngre. Wow! Hun er høtt God søndag i bokji, Kitten m/venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. april 2010 #4636 Del Skrevet 4. april 2010 God påske! Jeg har fått høre at jeg ligner på Shakira, så det betyr vel at jeg er favoritten på KG Wow! Hun er også skikkelig hot Hvem ER dere egentlig, la fotomodellas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. april 2010 #4637 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) til Vidvandres tanker. Jeg vet jo hvordan ganske mange her på kg ser ut nå, kanskje ikke ganske mange, men flere hvertfall. Sånne køopplevelser er ganske så kjedelig. Jeg skjønner heller ikke vitsen i å stå helt oppi den personen foram. Jeg sitter faktisk å drikker nå. Endret 5. april 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. april 2010 #4638 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg ligner visst på Kristin Kirkemo. Men jeg har IKKE drept noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. april 2010 #4639 Del Skrevet 4. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. april 2010 #4640 Del Skrevet 5. april 2010 Hei hei, og good påske Jeg skal begynne med å si at jeg har hørt opp gjennom årene at jeg ligner på Monica fra Friends, spessielt når jeg farger håret mitt svart Kjedelig med sånn teit dame i taxi køen da, også var hun så "gammel"? Herregud. Jeg blir så provosert av sånt jeg, jeg hadde sikkert blitt sint hadde det vært meg :gjeiper: Jeg har jobbet hele påsken, så jeg har allerede tjent masse penger. til og med onsdagen 31 mars, var det helligdags tillegg etter 12, så bare onsdagen jobbet jeg 1,5 dag på 1 dag, vis du skjønte Har fri idag og det har vært en drøm. Våknet tidlig da, men tok meg en laaang dusj med hårkur, var ute en god stund med hunden min, og spiste deilig og god frokost. Har bare slappet av, elsker det Forgårs spiste vi pinnekjøtt, og det var godt, men igår spiste vi en enda bedre middag. Tror det må være den beste middagen jeg har spist i hele mitt liv. Min søster er utdannet kokk, så hun er super flink med mat. Var lammelår, en franks oppskrift, helt insane godt No (etterpå en gang) skal jeg vaske klær, gulv og badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå