Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Hvordan står det til? Jeg er ikke så mye på KG for tiden, pc trøbbel og ikke minst KG-trøbbel. Men jeg er i live :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til? Jeg er ikke så mye på KG for tiden, pc trøbbel og ikke minst KG-trøbbel. Men jeg er i live :nigo:

Så bra!! :klem:

Her står det bra til iallefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Hvordan går det her? Jeg har litt liten tid til KG i det siste, menmen..

I dag har jeg vært fire timer på jobb, og nå slapper jeg egentlig bare av. Skal vel hive meg rundt og gjøre litt skikkelig husarbeid snart, så blir kanskje kjæresten glad når han kommer hjem. :) Også har jeg veldig dårlig samvittighet fordi at siden jeg har vært bortreist så har jeg ikke trent siden tirsdag, og tviler på at det blir trening før i morgen igjen. Menmen..Det går sikkert bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har alle hatt en fin helg så langt?

Min helg har vært bra. Jeg er alene hjemme og det er deilig. :nigo:

I går og i dag var jeg på jobb. Begge dagene var det masse å gjøre, så det var kjekt. :)

I dag da jeg kom hjem koste jeg meg med å teste spaproduktene jeg kjøpte i Praha. De var fantastiske! Huden min er silkemyk. :strix:

Litt senere skal jeg ordne neglene mine også, for det trenger de.

:spise: jeg pasta med pesto og drikker :vin::nigo:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spist Kesam med sukkerfri bringebær i. Det var godt :nigo:

Det hørtes godt ut :sikle:

Vanlig kesam? Sukkerfri bringebær? Frossen variant?

Hva slags kg trøbbel??

Godt at du er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kg trøbbel??

Godt at du er i live.

Alt henger seg. Men det er vel trolig relatert til pc-trøbbelet. På tide å få seg ny pc, men det blir ikke helt enda. Så blir ikke så mye KG fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt mer slik action trøbbel jeg nå :fnise:

Kg har endret seg ja, jeg får fort "svarer ikke" når jeg logger meg inn på kg. Kanskje det er fordi jeg bruker IE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta_ : det er mager kesam og vanlig sukkerfri bringebærsyltetøy fra Nora :)

OG du burde definitivt bruke enten firefox eller opera :opplyser:

Jeg har firefox og har lastet ned adblocks til firefos, så hos meg ser jeg ingen av reklamene! Herlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: GOD MORGEN :sol:

Her er det nydelig vær! Helt vindstille og strålende :sol:. :strix:

Jeg har :spise: en kjempegod frokost med hjemmebakte rundstykker. :sikle: Nå koser jeg meg med en :kaffekopp: før jeg skal kle på meg og rydde litt.

På dagtid i dag har jeg planer om å gå en lang tur siden det er så fint ute, og ellers skal jeg bare slappe av. I kveld skal jeg opp til en venninne. Det gleder jeg meg masse til, for det er alltid koselig å være hos henne. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg har helt forsømt å skrive ned de positive tingene ( :klaske: ), så jeg skriver en hel liste nå. :opplyser:

KATTUNGENS POSITIVE TING:

1 Det er strålende :sol:

2 Jeg har sovet i en god seng

3 Jeg har spist god mat og drukket god drikke

4 Jeg har fått tenkt god igjennom en del viktige ting

5 Neglene mine ble vakre

6 Jeg har hatt en fantastisk spakveld

7 Det har gått bra på jobb

8 Jeg har hyggelige kollegaer

9 Jeg har hatt huset for meg selv i helgen

10 Jeg har gode venninner

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Har dere planer for i dag?

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Grand Prix-låta er litt kjedelig jeg..

Samme her :opplyser:

:vinke:

Hvordan går det med deg?

-----------------------

Så fin liste du hadde TK :jepp:

I dag har jeg ingen planer. Litt godt det også :jepp:

I går fikk jeg tannblekingen jeg hadde bestillt :nigo: Det skal brukes en time hver dag i en uke :opplyser: Fryktelig kjedelig, men jeg så faktisk resultat etter kun en dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Bahia

Jeg har ikke fått med meg at du har bestilt tannbleking. Så spennende. :jepp: Kan ikke du legge ut før og etter bilder på facebook, så får vi ser forandringen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hallo: Bahia

Jeg har ikke fått med meg at du har bestilt tannbleking. Så spennende. :jepp: Kan ikke du legge ut før og etter bilder på facebook, så får vi ser forandringen. :nigo:

Jeg har også lyst til å prøve det. Hva slags type er det du har kjøpt?

Du er flink til å finne positive ting The Kitten! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er firefox flinkere til å huske passord enn IE?

Ja, definitivt!

IE suger. Sorry grovt språk her :lol:

:sol: GOD MORGEN :sol:

Her er det nydelig vær! Helt vindstille og strålende :sol:. :strix:

Jeg har :spise: en kjempegod frokost med hjemmebakte rundstykker. :sikle: Nå koser jeg meg med en :kaffekopp: før jeg skal kle på meg og rydde litt.

På dagtid i dag har jeg planer om å gå en lang tur siden det er så fint ute, og ellers skal jeg bare slappe av. I kveld skal jeg opp til en venninne. Det gleder jeg meg masse til, for det er alltid koselig å være hos henne. :jepp:

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg har helt forsømt å skrive ned de positive tingene ( :klaske: ), så jeg skriver en hel liste nå. :opplyser:

KATTUNGENS POSITIVE TING:

1 Det er strålende :sol:

2 Jeg har sovet i en god seng

3 Jeg har spist god mat og drukket god drikke

4 Jeg har fått tenkt god igjennom en del viktige ting

5 Neglene mine ble vakre

6 Jeg har hatt en fantastisk spakveld

7 Det har gått bra på jobb

8 Jeg har hyggelige kollegaer

9 Jeg har hatt huset for meg selv i helgen

10 Jeg har gode venninner

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Har dere planer for i dag?

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Så herlig å lese om de positive tingene dine, Kitten!

Jeg vil gjerne skrive mine tre positive ting i dag

1. Våknet opp til strålende :sol: i dag

2. Har sett Law Abiding Citizen, som var en skikkelig god film.

3. Har ryddet i den ene av elfagarderobene i gangen :nigo:

4. Nå slappper jeg litt av før trening.

Det er så fantastisk med helg. Jeg kan ikke noe for det, men jeg :hjerte: helg. Hverdagene er og greie, det er ikke det.. men man får ikke gjort sååå masse som man kan få gjort i helgene. Dessuten så kan jeg og sambo være sammen masse, masse og det er deeeilig :lur:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for å bli hjemme istedenfor å besøke venninnen min. Egentlig hadde jeg gledet meg masse til å se henne igjen og har litt dårlig samvittighet for at jeg avlyste, særlig siden jeg gjorde det på kort varsel.

Grunnen til at jeg avlyste er at jeg har en del ting jeg må tenke gjennom til i morgen. Da skal jeg inn til ny samtale, og jeg trodde jeg hadde tenkt ferdig for denne gang, men har ikke det likevel.

Nå er jeg på et punkt hvor det føles som om jeg kan klare dette. Forrige gang sa jeg til terapauten at jeg ble oppgitt da jeg tenkte på overgrepene, nå blir jeg ikke oppgitt lenger. Han ba meg også finne ut når jeg tror jeg kommer til å være ferdig med dette. (Ferdig i den forstand at jeg har fått bearbeidet alt). Vil jo selvsagt at det skal gå så raskt som mulig, men realistisk sett ønsker jeg å være nesten ferdig til påske, og helt ferdig til 17.mai, eventuelt til sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...