Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å se deg Pjuks! :) Gikk det bra hos legen?

Trulta_: Var step morro? :) Går dere bare opp og ned på sånn stepkasse til musikk med manualer i hendene? Eller gjør dere noe mer? Har aldri vært på step før jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Step er min favoritt faktisk. Når det heter step så er det uten manualer.

Kan kanskje beskrive det som aerobic på ei stepkasse.

Det må du prøve ut en gang :)

Var pastaen god, Pjukset? Jeg får spør om det siden Mia spurte om legetimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gikk bra. Pastaen var god, pasta er alltid godt. Men jeg må innrømme at jeg er lei av sunn mat, har lyst på feite påmmfri dynket i grillkrydder og ketchup :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gikk bra. Pastaen var god, pasta er alltid godt. Men jeg må innrømme at jeg er lei av sunn mat, har lyst på feite påmmfri dynket i grillkrydder og ketchup :gjeiper:

Blir du dårlig hvis du spiser det? Hvis ikke kan du kanskje unne deg det EN gang? :)

Step ja.. hehe.. da må jeg jo først melde meg inn på et treningssenter, og det kommer IKKE til å skje... :fnise:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen begynner snart, skal dere se på?

Det er en herifra som skal være med. Jeg vet ikke hvem det er, ser mange har blitt tilhenger av han på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmen begynner snart, skal dere se på?

Det er en herifra som skal være med. Jeg vet ikke hvem det er, ser mange har blitt tilhenger av han på facebook.

Ja jeg må liksom se på da.. :) Men i fjor synes jeg det ble litt mye skuespill av det.. at de lisom var uønsket på gården, at stabburet ble brent ned osv...

Har ikke prøvd YT nei.. alle disse nye produktene er jo dyre, iallefall de som er sunne eller "sunne" :)

Prøvde Bugg i dag da.. bananbuggen var nesten likt, og bringebær/jordbær var god.. pære var ikke så god. Da gjenstår det sitron som jeg ikke har smakt. Kjøpte sånn samlepose med flere varianter i. På mix koster de jo 3 kr stk enkeltpakket.. :hakeslepp:

Og de mister smaken like fort/fortere som den "gamle" Buggen...

Det positive er jo at den er blitt sukkerfri, MEN det er MASSE E-stoffer i den!!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugg :hjerte:

Har ennå ikke sett den i salg jeg. Men gleder meg til jeg ser den, da skal jeg kjøpe.

Enig i at YT var veldig dyrt, rundt tjue kroner, syns det er for mye. Men kanskje greit å ha etter løp for dem som driver med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fins cola buggen nå?

Husker dem best sånn dem var først, da du kunne dele dem i to.

Ja det husker jeg også. Har bare sett de variantene jeg nevnte. Kan sjekke neste gang jeg er på Mix om de har flere varianter :)

Er visst bare de variantene jeg nevnte.. se her: Bugg men sjekk da!! hele ÅTTE E-stoffer!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du dårlig hvis du spiser det? Hvis ikke kan du kanskje unne deg det EN gang? :)

Hadde kroppen tålt sånn mat så hadde jeg unnet meg det nå og da :) Men på 17 mai, da skal jeg ihvertfall spise en is, sådetså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...