The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3981 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå skal jeg gå en tur, men først må jeg skrive opp gårsdagens positive ting: 1 Jeg traff en venninne 2 Jeg fikk gode råd fra denne venninnen 3 Jeg tok et varmt og godt boblebad om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3982 Del Skrevet 7. februar 2010 200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3983 Del Skrevet 7. februar 2010 Dagens tre positive ting: 1 Det har vær strålende sol 2 Jeg har gått en fin tur og klappet en katt 3 Min far har kommet vel hjem fra forretningsreise il Belgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #3984 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Dagens tre positive ting: 1 Det har vær strålende sol 2 Jeg har gått en fin tur og klappet en katt 3 Min far har kommet vel hjem fra forretningsreise il Belgia 4. Vi har kommet til side 200 i dagboken din SIDE 200 Endret 7. februar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. februar 2010 #3985 Del Skrevet 7. februar 2010 Gratulerer med 200 sider kattungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #3986 Del Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. februar 2010 #3987 Del Skrevet 8. februar 2010 Savner skjedelig tråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3988 Del Skrevet 8. februar 2010 alle sammen. Nå har jeg nettopp stått opp. Jeg skal drikke og så må jeg vel begynne å pakke og forberede meg til reisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #3989 Del Skrevet 8. februar 2010 Så herlig!! Har du skrevet liste over det du skal ta med, eller pakker du bare nedi etter hukommelsen? Vet ikke helt om jeg skal bli fornærmet eller ikke av at trulta føler seg inspirert av meg til å ta TOMAT-maske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3990 Del Skrevet 8. februar 2010 Så herlig!! Har du skrevet liste over det du skal ta med, eller pakker du bare nedi etter hukommelsen? Vet ikke helt om jeg skal bli fornærmet eller ikke av at trulta føler seg inspirert av meg til å ta TOMAT-maske... Jeg ville ikke blitt fornærmet. Pakker etter hukommelsen ja, den er ikke så bra tydeligvis for jeg holdt på å glemme å i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #3991 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ville ikke blitt fornærmet. Pakker etter hukommelsen ja, den er ikke så bra tydeligvis for jeg holdt på å glemme å i dag morges. OK, så ble jeg ikke fornærmet! Jeg er listoman, jeg skriver liste over alt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. februar 2010 #3992 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) 200 sider! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Nå er det vel ikke lenge til du drar til Praha! Så heldig du er! Hvor lenge blir du? Gårdagens positive ting: 1. Jeg lå på sofaen og sløvet hele dagen, første gang på lenge 2.jeg og en veninne avtalt at jeg skal overnatte hos henne på lørdag 3. voffsen ble kjempeglad da vi kom hjem etter å ha vært borte i helgen Endret 8. februar 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #3993 Del Skrevet 8. februar 2010 200 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3994 Del Skrevet 8. februar 2010 200 sider! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Nå er det vel ikke lenge til du drar til Praha! Så heldig du er! Hvor lenge blir du? Gårdagens positive ting: 1. Jeg lå på sofaen og sløvet hele dagen, første gang på lenge 2.jeg og en veninne avtalt at jeg skal overnatte hos henne på lørdag 3. voffsen ble kjempeglad da vi kom hjem etter å ha vært borte i helgen Teriyaki! Så kjekt å "se" deg her, og så koselig at du også skriver ned de positive tingene. Jeg synes det er kjemperørende med hunder som blir glad for å se en igjen. _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg blir til lørdag formiddag, så vi har tre hele dager i Praha + tirsdag ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #3995 Del Skrevet 8. februar 2010 Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3996 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg håper jeg finner muldvarpen til deg. Spiller størrelsen noen rolle? Vet ikke om de kommer i flere størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2010 #3997 Del Skrevet 8. februar 2010 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #3998 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg håper jeg finner muldvarpen til deg. Spiller størrelsen noen rolle? Vet ikke om de kommer i flere størrelser. Jo de er i flere størrelser. Ca 15-20 cm kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. februar 2010 #3999 Del Skrevet 8. februar 2010 kattungen Ville bare titte innom for å ønske deg en god tur. Kos deg masse Og så må jeg litt for 200 sider. Hvem skulle trodd det for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #4000 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå