The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3961 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå logger jeg meg av for kvelden. Håper dere får en flott kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3962 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå logger jeg meg av for kvelden. Håper dere får en flott kveld alle sammen. I like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. februar 2010 #3963 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vært i Molde 2 ganger før, nemlig! Jeg spiste påmmfri på Rosebysenteret første gangen, andre gangen besøkte jeg venner. Jeg spiste en veldig dyr kebab på vei hjem fra byen, også spiste jeg altfor mye godteri. På burger king? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3964 Del Skrevet 5. februar 2010 På burger king? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3965 Del Skrevet 5. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. februar 2010 #3966 Del Skrevet 6. februar 2010 Kebab på burger king Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3967 Del Skrevet 6. februar 2010 TittTitt, så kjekt å "se" deg her. Hva skal dere i dag jenter? Jeg skal treffe en venninne i ettermiddag. Det gleder jeg meg masse til. Det er en måned siden sist jeg så henne, så vi har nok masse å om. I kveld skal jeg hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 #3968 Del Skrevet 6. februar 2010 Vi skal og lage hjemmelaget pizza! Eller sambo skal Og det er den eneste planen jeg har. Jeg har lagt merke til at jeg går inn for å ikke legge planer i helgene for tiden. I natt har det :snø: hos oss. Det er kommet nesten en halv meter. Når det først :snø: her, så :snø: det tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. februar 2010 #3969 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei alle sammen. Hvordan går det med dere? I går var jeg ute med jobben, noe jeg også skal i dag Jeg gleder meg I går prøvde vi faktisk golf, og jeg er stiv i rumpa og lårene for vi måtte stå med rumpa ut og bøy i knærne når vi slo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. februar 2010 #3970 Del Skrevet 6. februar 2010 alle! Så gøy da, Bahia! Det må ha vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3971 Del Skrevet 6. februar 2010 Så kjekt å "se" deg igjen Tirra. Likte du golf, Bahia? Var det kjekt å gå ut med jobben? Det er vel første gang du er ute med dem, og det er vel fint å bli kjent litt utenom arbeid også. Kos deg masse i kveld. Piffy: Vi jukser litt, for vi lager ikke deigen selv. Har kjøpt sånn pakke fra Peppes, men de er kjempegode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 #3972 Del Skrevet 6. februar 2010 Så kjekt å "se" deg igjen Tirra. Likte du golf, Bahia? Var det kjekt å gå ut med jobben? Det er vel første gang du er ute med dem, og det er vel fint å bli kjent litt utenom arbeid også. Kos deg masse i kveld. Piffy: Vi jukser litt, for vi lager ikke deigen selv. Har kjøpt sånn pakke fra Peppes, men de er kjempegode. Sambo lager alt selv han... men vi pleier å jukse litt med fyllet for mexicana er skikkelig godt, så har vi litt chili og annet fancy stuff i. I kveld var pizzaen nydelig. Vi hadde hjemmelaget hvitløksdressing og Sambo likte det ikke så godt, men jeg syntes den var god Nå slapper vi bare av, jeg er så trøtt at jeg vurderer å legge meg.. på en lørdag... før halv elleve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. februar 2010 #3973 Del Skrevet 6. februar 2010 Legger alle seg tidlig når jeg først er her sent :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. februar 2010 #3974 Del Skrevet 7. februar 2010 Tydeligvis Får ta det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. februar 2010 #3975 Del Skrevet 7. februar 2010 JEg var hos en venninne igår og små drakk litt og spilte tekken, var kjekt Var det koselig å treffe venninnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3976 Del Skrevet 7. februar 2010 Legger alle seg tidlig når jeg først er her sent :klø: Kanskje du skal ta det som et hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3977 Del Skrevet 7. februar 2010 JEg var hos en venninne igår og små drakk litt og spilte tekken, var kjekt Var det koselig å treffe venninnen din? Det var veldig koselig. Hva er tekken? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #3978 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har maske på, tomatmaske. Inspirert av Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3979 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg spiser formiddagsmat nå. Hva godt gjør tomatmasken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #3980 Del Skrevet 7. februar 2010 Kan se hva som står etterpå, men nå er den ferdig. Ca 10 minutt skal den være på. Jeg fant den ikke på nettsiden, den er fra oriflame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå