Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært i Molde 2 ganger før, nemlig! Jeg spiste påmmfri på Rosebysenteret første gangen, andre gangen besøkte jeg venner. Jeg spiste en veldig dyr kebab på vei hjem fra byen, også spiste jeg altfor mye godteri.

På burger king?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

TittTitt, så kjekt å "se" deg her. :hug:

Hva skal dere i dag jenter? Jeg skal treffe en venninne i ettermiddag. Det gleder jeg meg masse til. Det er en måned siden sist jeg så henne, så vi har nok masse å :skravle: om.

I kveld skal jeg :spise: hjemmelaget pizza. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal og lage hjemmelaget pizza! :nigo: Eller sambo skal :sjenert:

Og det er den eneste planen jeg har.

Jeg har lagt merke til at jeg går inn for å ikke legge planer i helgene for tiden.

I natt har det :snø: hos oss. Det er kommet nesten en halv meter. Når det først :snø: her, så :snø: det tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei alle sammen.

Hvordan går det med dere?

I går var jeg ute med jobben, noe jeg også skal i dag :jepp: Jeg gleder meg :hoppe:

I går prøvde vi faktisk golf, og jeg er stiv i rumpa og lårene for vi måtte stå med rumpa ut og bøy i knærne når vi slo :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å "se" deg igjen Tirra. :)

Likte du golf, Bahia? Var det kjekt å gå ut med jobben? Det er vel første gang du er ute med dem, og det er vel fint å bli kjent litt utenom arbeid også. :jepp:

Kos deg masse i kveld. :hug:

Piffy: Vi jukser litt, for vi lager ikke deigen selv. Har kjøpt sånn pakke fra Peppes, men de er kjempegode. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å "se" deg igjen Tirra. :)

Likte du golf, Bahia? Var det kjekt å gå ut med jobben? Det er vel første gang du er ute med dem, og det er vel fint å bli kjent litt utenom arbeid også. :jepp:

Kos deg masse i kveld. :hug:

Piffy: Vi jukser litt, for vi lager ikke deigen selv. Har kjøpt sånn pakke fra Peppes, men de er kjempegode. :sikle:

Sambo lager alt selv han... men vi pleier å jukse litt med fyllet for mexicana er skikkelig godt, så har vi litt chili og annet fancy stuff i. I kveld var pizzaen nydelig. Vi hadde hjemmelaget hvitløksdressing og :) Sambo likte det ikke så godt, men jeg syntes den var god :opplyser:

Nå slapper vi bare av, jeg er så trøtt at jeg vurderer å legge meg.. på en lørdag... før halv elleve... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger alle seg tidlig når jeg først er her sent :klø:

:Nikke: Kanskje du skal ta det som et hint. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JEg var hos en venninne igår og små drakk litt og spilte tekken, var kjekt :nigo: Var det koselig å treffe venninnen din?

:jepp:

Det var veldig koselig. :) Hva er tekken? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Kan se hva som står etterpå, men nå er den ferdig.

Ca 10 minutt skal den være på.

Jeg fant den ikke på nettsiden, den er fra oriflame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...