Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3941 Del Skrevet 5. februar 2010 Det hørtes veldig godt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3942 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var det. Jeg klør i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3943 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg gidder å tilby å klø, for du kommer vel til selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3944 Del Skrevet 5. februar 2010 Vi har spist pølse med brød i dag vi. Ikke så sunt, men god fredagsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3945 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har aldri hatt fredagsmat eller tirsdagsmat :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3946 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg fikset det selv, Pjukset. Jeg klør ikke lenger. Mia. Hadde dere ketchup og sennep på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3947 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg pleide å ta rekesalat eller potetsalat i lompa sammen med pølse. Noen ganger potetgull også. I was crazy like that! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3948 Del Skrevet 5. februar 2010 Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3949 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg fikset det selv, Pjukset. Jeg klør ikke lenger. Mia. Hadde dere ketchup og sennep på? Jeg hadde ketchup og sprøstekt løk. Vi hadde også rekesalat og lompe, men det bruker ikke jeg. Ikke sennep heller. Potetgull hørtes jo spesielt ut.. Endret 5. februar 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3950 Del Skrevet 5. februar 2010 Da spiser vi pølser i brød med samme tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3951 Del Skrevet 5. februar 2010 Da spiser vi pølser i brød med samme tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3952 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg må skrive mine positive ting mens jeg husker dem: 1 Jeg har gjort noe min mor ble glad for 2 Jeg har 3 Jeg har gått tur 4 Jeg har spist god mat 5 Jeg har 6 Jeg skal drikke 7 Jeg skal være inne og kose meg resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3953 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg må skrive mine positive ting mens jeg husker dem: 1 Jeg har gjort noe min mor ble glad for 2 Jeg har 3 Jeg har gått tur 4 Jeg har spist god mat 5 Jeg har 6 Jeg skal drikke 7 Jeg skal være inne og kose meg resten av kvelden Høres helt topp ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3954 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal spise middag om 2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3955 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal spise middag om 2 minutter Håper du koser deg med maten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3956 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg håper også at du koser deg med maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. februar 2010 #3957 Del Skrevet 5. februar 2010 På en mix kiosk her, får du kjøpe Pølse i brød med stappe og potetgull. Veldig godt med stappe oppå, men jeg tar aldri potetgull. Min fredagsmat er en grandis Jeg? Jeg kan komme til sommeren hvis du vil Jeg vil også til Molde, men helst utenom sesongen, og da er det jo kaldt. Så mellom november og mars med andre ord. Det er normalt sett ganske litt snø her, og sjeldent veldig kaldt. Med unntak av i år. Jeg gidder ikke komme til Molde hvis jeg må se på fotball, det sier jeg bare med en gang. Vil du ikke se "røkkeløkka" eller Aker som jeg kaller den. Det kan vi godt! Skal vi besøke Trulta? Også kan vi dra på Rosebysenteret. Er det andre ting å gjøre i Molde? Wow, vet du om Roseby. Ikke verst Det er også to andre kjøpesenter her, Moldetorget og Storsenteret. Lunsj på Fole godt, Kitten vil ha kanelbolle neida, det er jeg som vil ha den. Ikke så mye annet enn å gå på fotballkamp å finne på her egentlig. Hvis dere ikke har vært her, så bør dere få med dere Atlanterhavsveien. Den ble jo kåret til årets "bygning" Da er det best om det er sommer og varmt, eller neste storm. Kulest vist det er ruskevær, der kan du få tatt mange fine bilder, Pjuks! Den kaken er det verdt å gjøre et unntak for, for den er supergod. De vil jeg gjerne se. Egentlig vil jeg se hele Molde, det tar ikke så lang tid gjør det vel? Nei, det gjør ikke det. Det er ikke så stor by. Vi kan dra til Ålesund også, når vi først er borti høgget der? Ålesund by er bare litt over 1,5 timer unna. Kristiansund er nærmere btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. februar 2010 #3958 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vært i Molde 2 ganger før, nemlig! Jeg spiste påmmfri på Rosebysenteret første gangen, andre gangen besøkte jeg venner. Jeg spiste en veldig dyr kebab på vei hjem fra byen, også spiste jeg altfor mye godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3959 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan vi bo hos deg, Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2010 #3960 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har tatt ferje fra Molde. Kan det være da vi skulle til Malmefjorden?? Har slekt der. :klø: Husker ikke.. det er så lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå