Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Så hyggelig! Jeg har aldri hørt om fyren jeg. Er han standup-komiker?

Skal nok bare klippe meg ja... har hårfarge hjemme.. lurer på å bruke den etterpå.. men den er veldig lik min naturlige farge som jeg har nå.. men det frisker jo opp litt likevel :jepp:

Jeg har nettopp hørt om ham selv, så jeg kan ikke si så mye. Jeg satser på at det blir bra. :)

Mens vi likevel er ikke på hår, må jeg fortelle en morsom historie:

En venninne av meg var til frisøren og fant en shampo hun ville ha. Frisøren sa gjentatte ganger at den var for mørkt hår (min venninne har lyst nordisk hår) likevel insisterte hun på å kjøpe den. Resultatet ble at håret ble blondt øverst og oransje nederst. :fnise:

Det er stygt å le, men jeg synes det var litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp hørt om ham selv, så jeg kan ikke si så mye. Jeg satser på at det blir bra. :)

Mens vi likevel er ikke på hår, må jeg fortelle en morsom historie:

En venninne av meg var til frisøren og fant en shampo hun ville ha. Frisøren sa gjentatte ganger at den var for mørkt hår (min venninne har lyst nordisk hår) likevel insisterte hun på å kjøpe den. Resultatet ble at håret ble blondt øverst og oransje nederst. :fnise:

Det er stygt å le, men jeg synes det var litt morsomt.

:fnise: Ja det var litt morsomt!

I dag da vi skulle hente pizza, så vi ei med Downs Syndrom. Sønnen min lurte på hva det var for noe med henne, og da sa jeg at hun hadde noe som het Downs Syndrom.

Da sa sønnen min: Oi DET er farlig bakterie det!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja det var litt morsomt!

I dag da vi skulle hente pizza, så vi ei med Downs Syndrom. Sønnen min lurte på hva det var for noe med henne, og da sa jeg at hun hadde noe som het Downs Syndrom.

Da sa sønnen min: Oi DET er farlig bakterie det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart legge meg, må bare skrive litt først.

I morgen formiddag skal jeg inn til ny samtale. Av en eller annen grunn er jeg mer nervøs i forkant av denne samtalen enn jeg var før den forrige. Ja, ja det går nok bra. :jepp:

Jeg skal også på biblioteket i morgen. Det blir spennende å se hvilke bøker jeg låner. :jepp:

Dagens tre postive ting:

1 Det har vært :sol:

2 Jeg har gått lang og fin tur

3 Jeg har spist kjempegod pizza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se et humorshow av Eirik del Barco Soleglad. Min mor fikk gratisbilletter, så da inviterte hun meg med. :nigo:

Skal du klippe deg eller farge håret?

Så morsomt navn.

Ett vakkert etternavn Soleglad.

Masse lykke til i dag, TK!

I dag er det kaldt :fryser: minus 11 nå. Fysja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for det folkens.

Det gikk ganske bra i dag, jeg gruet meg uten grunn. Jeg har begynt å få avklart mine egne følelser overfor overgriperen. Det er kanskje vanskelig for utenforstående å skjønne, men jeg hater ham ikke, og det er heller ikke et mål for meg.

Jeg er ute etter å forstå det, og kunne stoppe det hvis det skulle skje igjen, og det skal jeg få hjelp til å sette opp noen teknikker på. :opplyser:

Jeg har også fått et hefte som bør leses, men det gjelder å finne riktig tid, for jeg må være mentalt klar.

_ _ _ _ _ _ _ _

:sol: og -5 grader i dag. Det var 16 grader i huset da jeg våknet i dag morges. :fryser: men nå har det tatt seg opp. :jepp:

Jeg gleder meg til forestillilngen i kveld. :popcorn:

Ellers har jeg ikke mye å si, men jeg håper alle får en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :klem1:

Det er jo nesten varmt med deg da.

Jeg venter fortsatt på våren. Vi skulle hatt nedtelling, men hvilken dato skal vi velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :klem1:

Det er jo nesten varmt med deg da.

Jeg venter fortsatt på våren. Vi skulle hatt nedtelling, men hvilken dato skal vi velge.

Hva med 1. mars. Det er jo den første vårmåneden. Eller 21. mars. Da er det vårjevndøgn. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...