Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:helen:

Jeg gidder ikke lage ticker, for kg roter de bare til for meg hver eneste gang. :snurt:

Når skal dere til Island? Hvem skal du med? :hoppe:

Jo lag en på ezticker!

Skal dra med broren min. I 5 dager. Vi skal på besøk til noen vi kjenner der :) Det blir i mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så sinnsykt mange steder jeg har lyst til å reise til!! Mest lyst til å pakke sekken og bare reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk billettene mine i går.

964 kroner betalte vi, det inkluderer hotell. :opplyser:

Det er jo sinnsykt!! :dåne: Vi betaler vel 2200 pr pers tur/retur med fly. Opphold har vi jo gratis ettersom vi skal bo hos våre bekjente.

Hadde det ikke vært for det, ville jeg nok ikke kommet til Island noengang tror jeg.. Fordi det er så mange andre steder jeg ville reist til først.

Men nå som vi får gratis opphold så MÅ vi jo bare benytte oss av muligheten!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sinnsykt!! :dåne: Vi betaler vel 2200 pr pers tur/retur med fly. Opphold har vi jo gratis ettersom vi skal bo hos våre bekjente.

Hadde det ikke vært for det, ville jeg nok ikke kommet til Island noengang tror jeg.. Fordi det er så mange andre steder jeg ville reist til først.

Men nå som vi får gratis opphold så MÅ vi jo bare benytte oss av muligheten!! :jepp:

Ja, det er klart dere må benytte dere av muligheten da. :jepp:

Island er et land jeg kunne tenke meg å besøke. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart dere må benytte dere av muligheten da. :jepp:

Island er et land jeg kunne tenke meg å besøke. :opplyser:

Ja fordi da blir det bare utgifter til reise og mat. Og souvenirer derifra da seff. Jeg er en souveniroman :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp::nigo:

Hvordan går det med deg?

Bra med meg. :nigo: Litt sur fordi jeg ikke får jogget pga snøen og kulda :kjefte: men det er jo en bagatell egentlig da hehe ;) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med meg. :nigo: Litt sur fordi jeg ikke får jogget pga snøen og kulda :kjefte: men det er jo en bagatell egentlig da hehe ;) Du da?

Jeg har jogget i dag. :opplyser: Det er kaldt her også, så det er en dårlgi unnskyldning. :fnise:

Går bra med meg. Jeg har gjort skolearbeid i dag, og lest bok. Nå skal jeg øyeblikkelig spise middag og etterpå skal jeg drikke :kaffekopp:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jogget i dag. :opplyser: Det er kaldt her også, så det er en dårlgi unnskyldning. :fnise:

Går bra med meg. Jeg har gjort skolearbeid i dag, og lest bok. Nå skal jeg øyeblikkelig spise middag og etterpå skal jeg drikke :kaffekopp:.

Fint. Så flink du er. Men :sjenert: når det er -13 de fleste dagene og super glatt, lysløypa er det skispor i så jeg blir jagd vekk, så føler jeg at jeg ikke kan løpe. :ler: Jeg har det med å ramle uansett vettu, ikke vits å utsette meg for extra risiko med glatta. :fnise:

Oki, hvilken bok leser du? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG LAGE TICKER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fint. Så flink du er. Men :sjenert: når det er -13 de fleste dagene og super glatt, lysløypa er det skispor i så jeg blir jagd vekk, så føler jeg at jeg ikke kan løpe. :ler: Jeg har det med å ramle uansett vettu, ikke vits å utsette meg for extra risiko med glatta. :fnise:

Oki, hvilken bok leser du? :arwen:

:fnise: Sant nok. Det er bra du er forsiktig, jeg vil ikke at du skal falle og slå deg.

Jeg leser Christine av Stephen King. Den handler om en morderisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...