Teriyaki Skrevet 24. januar 2010 #3581 Del Skrevet 24. januar 2010 Har dere virkelig blitt utestengt fra snikksnakk fordi dere var der for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. januar 2010 #3582 Del Skrevet 24. januar 2010 Har dere virkelig blitt utestengt fra snikksnakk fordi dere var der for mye? Vet ikke helt hva som var grunnen, men vi fikk visst klager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3583 Del Skrevet 24. januar 2010 Har du rapportert det? Du skal bare være deg selv og fortsette slik du gjør, også bare ignorere folk som skriver sånt. Det er de som er teite, du skal ikke ofre det en tanke! JA, gjest rimer på pest Og The Kitten rimer på..faen, det har vi snakket om før og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 #3584 Del Skrevet 24. januar 2010 Hehe, ja. Det var ikke snikk snakk(janei) og mere dagboklignende-tråder. Så vi får ikke være der mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3585 Del Skrevet 24. januar 2010 Vet ikke helt hva som var grunnen, men vi fikk visst klager.. Hva slags klager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3586 Del Skrevet 24. januar 2010 Har dere virkelig blitt utestengt fra snikksnakk fordi dere var der for mye? Nei, vi som brukere er ikke utesteng, men vi hadde en del tråder der som ble stengt. Visstnok fordi vi brukte de for mye. Logisk ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 #3587 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, vi som brukere er ikke utesteng, men vi hadde en del tråder der som ble stengt. Visstnok fordi vi brukte de for mye. Logisk ikke sant? Om noen av oss prøver å starte en tråd der igjen, så blir den GARANTERT rapportert og stengt. Og det kan være så mye snikk snakk dem bare vil, men stengt blir den. Og da er vi jo nesten pr definisjon utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3588 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva slags klager? Det gikk på at trådene "våre" kom opp hele tiden. Dette var visstnok veldig forstyrrende for noen. Jeg kan skjønne det hvis det var noen som spurte om noe viktig, men da spør man ikke på snikk-snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3589 Del Skrevet 24. januar 2010 Det gikk på at trådene "våre" kom opp hele tiden. Dette var visstnok veldig forstyrrende for noen. Jeg kan skjønne det hvis det var noen som spurte om noe viktig, men da spør man ikke på snikk-snakk. Huffda! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3590 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har lært meg at det alltid er noe man kan klage på her på kg. Selvfølgelig skal man si i fra hvis man har et problem med noe, men noen klager bare for å klage. Det må være litt slitsomt. Hvordan har dagen din vært, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3591 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempbra dag, fryder meg over at Brad Pitt endelig er singel. Im going to USA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3592 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempbra dag, fryder meg over at Brad Pitt endelig er singel. Im going to USA! Er det slutt mellom ham og Angelina altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3593 Del Skrevet 24. januar 2010 Dagens tre positive ting: 1: Jeg har hatt en hyggelig kinotur med venninnen min. 2: Jeg har hatt et varmt og godt bad. 3: Jeg kan legge meg i en god og varm seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3594 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det slutt mellom ham og Angelina altså? Jeg lurer på hva jeg skal ha på meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 #3595 Del Skrevet 24. januar 2010 Er jo ikke 100% sikkert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3596 Del Skrevet 24. januar 2010 Dagens tre positive ting: 1: Jeg har hatt en hyggelig kinotur med venninnen min. 2: Jeg har hatt et varmt og godt bad. 3: Jeg kan legge meg i en god og varm seng. Så bra! Mine 3 positive ting: 1: Jeg hadde en god samtale som hjalp meg 2: Jeg var til hjelp for et annet menneske 3: Jeg er veldig fornøyd med det nye vaskepulveret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #3597 Del Skrevet 24. januar 2010 Er jo ikke 100% sikkert da Nå skal ikke du være så negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. januar 2010 #3598 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå skal ikke du være så negativ Vel.. I dag er det ganske vanskelig å klare å se 3 positive ting, men here goes. 1. Våknet tidlig, så fikk med meg mye av dagen 2. Var og tok sol 3. Var på besøk hos en venninne som er så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #3599 Del Skrevet 24. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3600 Del Skrevet 25. januar 2010 God morgen Nå sitter jeg og drikker mens jeg tenker på om jeg skal trene i dag eller ikke. Det blir nok til at jeg trener, for ellers kommer jeg bare til å angre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå