The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3261 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror egentlig ikke en overgriper selv forstår hvorfor de begår slike handlinger. Jeg gleder meg til hele deg forstår at du overhodet ikke har skyld i det, at du absolutt ikke har gjort noe galt. Litt hummus? Jeg står over hummus, ellers takk. Jeg har nettopp spist smoothie med skogsbær og nå spiser jeg klementiner. Vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3262 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjære TK, du må ikke føle at du er svak, for du er en av de sterkeste menneskene jeg vet om! Det trengs en utrolig styrke å ta det skrittet å få hjelp,og ikke minst si til seg selv at "sånn vil jeg ikke ha det lenger!". Aldri tenk den tanken at du kunne stoppet det heller. Ingen skal behøve å gå gjennom det du har gjort! Fint at du har lest brosjyren å funnet ut de stegene du må igjennom. Ting tar tid, og må taes i riktig tempo. Når du føler deg klar for det, så fortell det til noen du stoler på. Innen den tid er vi alle her for deg, sånn at du kan lufte ut tanker og følelser. Nå kan ikke jeg sette meg inn i hva du har måtte gått igjennom, men vet at når man opplever vonde ting, er det godt å få luftet ut tankene sine til andre. Man må også innse at det ikke er sin feil. I tillegg hjelper det å gråte Jeg er så utrolig stolt av deg! Tusen takk! Jeg setter veldig stor pris på støtten jeg får fra dere alle. Det betyr virkelig kjempemasse for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. januar 2010 #3263 Del Skrevet 18. januar 2010 Tusen takk! Jeg setter veldig stor pris på støtten jeg får fra dere alle. Det betyr virkelig kjempemasse for meg. Hvordan går det med null sukker? Jeg spiste is i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3264 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan går det med null sukker? Jeg spiste is i helgen Det går kjempebra! Hadde lyst på sjokolade på fredag, men lot være å spise det. Du har jo falt av for lenge siden, først kake på jobb og så is. Var isen god? Hvilken spiste du? Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. januar 2010 #3265 Del Skrevet 18. januar 2010 Det går kjempebra! Hadde lyst på sjokolade på fredag, men lot være å spise det. Du har jo falt av for lenge siden, først kake på jobb og så is. Var isen god? Hvilken spiste du? Har du hatt en fin dag? Det har bare vært to ganger og det er jo en forbedring Det var sjokoladeis Jeg fikk ikke spist så mye da, for sønnen min tok skålen min og forsynte seg grovt Dagen har vært ok. Jeg kjenner meg litt utbrent akkurat nå. Blir ikke lenge til jeg hopper til køys I dag følte jeg virkelig at jeg fikk til ting helt selv på jobb også Hva har du gjort i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3266 Del Skrevet 18. januar 2010 Det har bare vært to ganger og det er jo en forbedring Det var sjokoladeis Jeg fikk ikke spist så mye da, for sønnen min tok skålen min og forsynte seg grovt Dagen har vært ok. Jeg kjenner meg litt utbrent akkurat nå. Blir ikke lenge til jeg hopper til køys I dag følte jeg virkelig at jeg fikk til ting helt selv på jobb også Hva har du gjort i dag? Så søt han er. Jeg har vært på informasjonsmøte om mediefag ved Akademiet privatistskole. Tenkte å ta et par mediefag der, men ville vite litt mer først. Så nå har jeg meldt meg opp. Det går en kveld i uken, så det tar ikke så mye tid og kommer ikke i veien for de andre studiene mine. Så har jeg gjort den genistreken det er å låne Liza Marklund's Paradiset, på svensk! :dåne: Men jeg gidder ikke gå tilbake, så da skal den leses på svensk. Jeg har også vært innom senteret og avtalt time. Jeg skal dit fredag klokken 11, det må dere hjelpe meg med å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. januar 2010 #3267 Del Skrevet 18. januar 2010 Å, så morro. Hvordan var informasjonsmøtet da? På svensk? :dåne: Jeg skal hjelpe deg å huske det Gi oss en oppdatering etter møtet, om du føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3268 Del Skrevet 18. januar 2010 Å, så morro. Hvordan var informasjonsmøtet da? På svensk? :dåne: Jeg skal hjelpe deg å huske det Gi oss en oppdatering etter møtet, om du føler for det Det var informativt, og det var jo bra siden det var hensikten med det. Var mest praktisk informasjon om eksamen, læreplan, opplegget osv. Bøker er ofte best på originalspråket synes jeg, så selv om det er en liten utfordring er det også positivt. Heldigvis har jeg aldri hatt problemer med å forstå svensk. Jeg kan godt gi en oppdatering etter møtet, men det er ikke sikkert jeg gjør det før søndag. Da er jeg alene hjemme om ettermiddagen og det passer best å skrive om det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. januar 2010 #3269 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg står over hummus, ellers takk. Jeg har nettopp spist smoothie med skogsbær og nå spiser jeg klementiner. Vil du ha? Nei takk, men takk som byr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3270 Del Skrevet 18. januar 2010 Nei takk, men takk som byr! Vil du ha en kopp te senere kanskje? Jeg har: grønn te, hvit te, fruktte og kamillete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. januar 2010 #3271 Del Skrevet 18. januar 2010 Vil du ha en kopp te senere kanskje? Jeg har: grønn te, hvit te, fruktte og kamillete. Kamillete, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2010 #3272 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg musikk nå. Håper det ikke kommer noen inn.. har på høy lyd, kommer til å fly himmelhøyt i været om det plutselig står noen bak meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. januar 2010 #3273 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg musikk nå. Håper det ikke kommer noen inn.. har på høy lyd, kommer til å fly himmelhøyt i været om det plutselig står noen bak meg.. Hva hører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2010 #3274 Del Skrevet 18. januar 2010 Akkurat nå er det Aleksander With og Lene Marlin - Worth it. Har skrudd ned lyden LITT nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. januar 2010 #3275 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg skal minne deg på om det! Kan noen minne meg på om at jeg skal minne kitten på om det? Jeg har litt lett for å glemme når jeg er litt stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. januar 2010 #3276 Del Skrevet 19. januar 2010 Minne henne på hva :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3277 Del Skrevet 19. januar 2010 God morgen. :snø: Dere trenger ikke minne meg på noenting ennå. Jeg har jogget og nå lager jeg havregrøt til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. januar 2010 #3278 Del Skrevet 19. januar 2010 Snør det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3279 Del Skrevet 19. januar 2010 Det snør her. Vil du komme på besøk når snøen er vekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. januar 2010 #3280 Del Skrevet 19. januar 2010 men det må også være plussgrader. Helst over ti stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå