Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Pasta er godt ja! Jasså kroppen din vil ikke ha :sjokolade: ? Det er vel egentlig like bra, så blir man ikke så fristet til å spise det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pasta er godt ja! Jasså kroppen din vil ikke ha :sjokolade: ? Det er vel egentlig like bra, så blir man ikke så fristet til å spise det

Det fristet ikke så veldig til gjentakelse. Men merkelig hvordan kroppen blir vant til å være uten, og protesterer hvis den får. Jeg får vel bare ta det som et godt tegn.

Strengt tatt kan det vel ikke kalles sjokolade det Pjukset spiste. :fnise:

Jo for det kan det vel det så, for det stod SJOKOLADE på pakken! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, unnskyld da. Men nå skal jeg se nyheter og drikke :kaffekopp:

Haha, jeg ble ikke sur altså. Lover du meg at du bare drikker kaffen, og ikke kaffekoppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Jeg setter virkelig pris på all støtten jeg får. :klem:

Det går stort sett greit hvis jeg holder meg opptatt med andre ting, for da får jeg ikke tid til å tenke, men da får jeg jo heller ikke bearbeidet det.

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Det er klart du må dra på jobbfest. :jepp:

Vi har ikke så masse snø som dere, for vi har ingen problemer med å få opp ytterdøren vår. :fnise:

Hva skal du i kveld? Jeg skal :dusje: så skal jeg se "Svindelen" på NRK i kveld.

:Nikke: Det er viktig å få bearbeidet det, men alt i riktig tempo :klem:

Man må vel bare starte en plass og ta det videre derfra. Nå har du noen å snakke med, og det er et STORT skritt i riktig retning. Er det forresten noe du snakker med familien om? Du trenger ikke svare på det om du ikke føler for det :klemmer:

----------------------------------

Nå har jeg vært litt pappa og spist deilig mat :jepp: Har nettopp kommet hjem og fått puttet lillegutt i seng. Nå koser jeg meg med rødvin :jepp:

Jeg laget med også salat med linseboller i dag, som jeg skal ha som lunch i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det er viktig å få bearbeidet det, men alt i riktig tempo :klem:

Man må vel bare starte en plass og ta det videre derfra. Nå har du noen å snakke med, og det er et STORT skritt i riktig retning. Er det forresten noe du snakker med familien om? Du trenger ikke svare på det om du ikke føler for det :klemmer:

----------------------------------

Nå har jeg vært litt pappa og spist deilig mat :jepp: Har nettopp kommet hjem og fått puttet lillegutt i seng. Nå koser jeg meg med rødvin :jepp:

Jeg laget med også salat med linseboller i dag, som jeg skal ha som lunch i morgen :)

Det er ikke noe jeg snakker med familien om. Ingen i familien vet om det, utenom overgriper og slik har jeg tenkt å la det forbli. I hvert fall foreløpig.

Det går forresten helt fint at dere spør om ting. Hvis det er noe jeg ikke vil svare på så sier jeg heller bare at det er litt for personlig.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hva fikk dere hos din far?

Jeg har også lyst på :vin: men drakk :vin: både fredag og lørdag. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg snakker med familien om. Ingen i familien vet om det, utenom overgriper og slik har jeg tenkt å la det forbli. I hvert fall foreløpig.

Det går forresten helt fint at dere spør om ting. Hvis det er noe jeg ikke vil svare på så sier jeg heller bare at det er litt for personlig.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hva fikk dere hos din far?

Jeg har også lyst på :vin: men drakk :vin: både fredag og lørdag. :opplyser:

:klemmer:

Vi fikk elggryte :opplyser: Det var veldig godt :sikle:

Jeg drakk også vin både fredag og lørdag, men nå var det bare beina på bordet og synk ned i sofaen, så da var det godt med et lite glass nå også :)

Hvordan har helgen din vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Vi fikk elggryte :opplyser: Det var veldig godt :sikle:

Jeg drakk også vin både fredag og lørdag, men nå var det bare beina på bordet og synk ned i sofaen, så da var det godt med et lite glass nå også :)

Hvordan har helgen din vært?

:helen: for klemmen.

Elggryte høres godt ut. :)

Min helg har vært helt grei. Har sett prøveforestilling på Marit Voldsæter "Drit i å danse" det var kjempemorsomt. Så har jeg spist middag med en venninne. :jepp:

Går det bra med sønnen din for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for klemmen.

Elggryte høres godt ut. :)

Min helg har vært helt grei. Har sett prøveforestilling på Marit Voldsæter "Drit i å danse" det var kjempemorsomt. Så har jeg spist middag med en venninne. :jepp:

Går det bra med sønnen din for tiden?

Morro å se et bra show da :jepp:

Hva spiste du og venninnen din?

Det går bra med han, ja. Men jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at han er førstemann i barnehagen om morgenen, og en av de siste som blir hentet :sjenert: Det er også veldig uvant for oss begge å se hverandre så lite som vi gjør nå. Jeg føler helgene blir så alt for korte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro å se et bra show da :jepp:

Hva spiste du og venninnen din?

Det går bra med han, ja. Men jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at han er førstemann i barnehagen om morgenen, og en av de siste som blir hentet :sjenert: Det er også veldig uvant for oss begge å se hverandre så lite som vi gjør nå. Jeg føler helgene blir så alt for korte :sukk:

Vi var bare på kafé da, jeg spiste ciabatta med fetaost. Den var kjempegod. Hun spiste falafel.

Det tar nok litt tid for dere begge å komme inn i den nye rutinen. Det er jo en stor omveltning for ham også. Men han trives fremdeles i barnehagen sant?

Jeg aner facebookgruppe. "Ja til 3-dagers helg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var bare på kafé da, jeg spiste ciabatta med fetaost. Den var kjempegod. Hun spiste falafel.

Det tar nok litt tid for dere begge å komme inn i den nye rutinen. Det er jo en stor omveltning for ham også. Men han trives fremdeles i barnehagen sant?

Jeg aner facebookgruppe. "Ja til 3-dagers helg."

:hoho: Ja, kanskje det burde dannes en slik gruppe (om det ikke finnes da :fnise: )

Ja, han trives i barnehagen :)

Ble FB plutselig rar hos deg? Det står "ser deg" bak alle navnene.. F.eks. "Navn Etternavn ser deg" :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, kanskje det burde dannes en slik gruppe (om det ikke finnes da :fnise: )

Ja, han trives i barnehagen :)

Ble FB plutselig rar hos deg? Det står "ser deg" bak alle navnene.. F.eks. "Navn Etternavn ser deg" :klø:

Paa hovedsiden staar det no posts to display, men min side er normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er ikke normal, men det gaar fint. Det plager meg mer at tastatruer mitt fremdeles er paa engelsk. Spoersmaalstegn er paa tastaturen ved siden av punktum. Det er forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke normal, men det gaar fint. Det plager meg mer at tastatruer mitt fremdeles er paa engelsk. Spoersmaalstegn er paa tastaturen ved siden av punktum. Det er forvirrende.

:fnise:

Nå skal jeg hoppe i dusjen :goodbye:

Snakkes senere, TK :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...