Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Kjære søte,vakre, fantastiske, snille kattungen :hug:

Jeg fikk virkelig vondt av å lese det du skrev. Jeg fikk lyst til å dra ned til Bergen for å gi deg en god klem, men jeg får nøye meg med å sende en her istedefor :klemmer::klem::klemmer:

Du må være den tøffeste jenta jeg vet om som går til det skrittet å søke hjelp. Jeg beundrer deg virkelig! :klem:

Som sagt tidligere, vi er her alle sammen for deg om du føler for å få luftet ut noen tanker.

Du fortjener alt godt i hele verden!

---------------------------------------------

Tyskerungen var veldig bra. Tror den havner på delt førsteplass med "predikanten". Nå er jeg kjempeivrig på å stikke å kjøpe meg "havfruen".

På jobb går ting bedre og bedre. Jeg har blitt invitert på jobbfest i begynnelsen av februar, og jeg syns nesten jeg må dra så jeg får bli bedre kjent med kollegaene :jepp:

Her har det blåst i hele går og hele natt, så da jeg skulle åpne ytterdøra i dag, gikk den faktisk ikke opp, for all snøen hadde blåst foran døra!Det var kanskje 30cm der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpass! Det snør her også.. jeg liker ikke det noe særlig.

Hva har du drevet med i det siste Bahia?

Må stikke på kjøkkenet nå og se hva :bigfoot: driver med. Han har nok begynt med maten. Vi har invitert svigerbestemor på middag. Det blir hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Det snør her også.. jeg liker ikke det noe særlig.

Hva har du drevet med i det siste Bahia?

Må stikke på kjøkkenet nå og se hva :bigfoot: driver med. Han har nok begynt med maten. Vi har invitert svigerbestemor på middag. Det blir hyggelig! :)

I det siste har jeg vel egentlig bare vært på jobb, laget middag, lekt med sønnen min og sovet :ler:

Jeg kommer vel litt mer inn i de nye vanene snart, så slipper jeg å være så sliten og trøtt på kvelden.

I helgen har vi hatt overnattingsbesøk der vi har sett film, drukket vin og spist tapas. Skikkelig koselig! I dag skal vi til pappa på middag. Jeg har jo ikke rukket å se familien i det siste heller, så det blir koselig :jepp:

Hva skal dere servere svigerbestemor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Man kommer inn i rytmen etterhvert, skjønner godt at du ikke har så mye overskudd igjen når lillemann er i seng.

Vi skal ha (selvfisket) stekt fjellørret med poteter, rømme, agurksalat og gressløksmør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte,vakre, fantastiske, snille kattungen :hug:

Jeg fikk virkelig vondt av å lese det du skrev. Jeg fikk lyst til å dra ned til Bergen for å gi deg en god klem, men jeg får nøye meg med å sende en her istedefor :klemmer::klem::klemmer:

Du må være den tøffeste jenta jeg vet om som går til det skrittet å søke hjelp. Jeg beundrer deg virkelig! :klem:

Som sagt tidligere, vi er her alle sammen for deg om du føler for å få luftet ut noen tanker.

Du fortjener alt godt i hele verden!

---------------------------------------------

Tyskerungen var veldig bra. Tror den havner på delt førsteplass med "predikanten". Nå er jeg kjempeivrig på å stikke å kjøpe meg "havfruen".

På jobb går ting bedre og bedre. Jeg har blitt invitert på jobbfest i begynnelsen av februar, og jeg syns nesten jeg må dra så jeg får bli bedre kjent med kollegaene :jepp:

Her har det blåst i hele går og hele natt, så da jeg skulle åpne ytterdøra i dag, gikk den faktisk ikke opp, for all snøen hadde blåst foran døra!Det var kanskje 30cm der.

Tusen takk! Jeg setter virkelig pris på all støtten jeg får. :klem:

Det går stort sett greit hvis jeg holder meg opptatt med andre ting, for da får jeg ikke tid til å tenke, men da får jeg jo heller ikke bearbeidet det.

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Det er klart du må dra på jobbfest. :jepp:

Vi har ikke så masse snø som dere, for vi har ingen problemer med å få opp ytterdøren vår. :fnise:

Hva skal du i kveld? Jeg skal :dusje: så skal jeg se "Svindelen" på NRK i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Man kommer inn i rytmen etterhvert, skjønner godt at du ikke har så mye overskudd igjen når lillemann er i seng.

Vi skal ha (selvfisket) stekt fjellørret med poteter, rømme, agurksalat og gressløksmør :)

Fjellørret er det beste jeg vet når det kommer til :fisk::opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellørret er det beste jeg vet når det kommer til :fisk::opplyser:

:enig: Jeg har :dusje: i dag. Nå driver :bigfoot: og steker ørreten, så skal jeg ordne med gressløksmøret mens han henter sin bestemor.

Og så skal vi spise. Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Jeg har :dusje: i dag. Nå driver :bigfoot: og steker ørreten, så skal jeg ordne med gressløksmøret mens han henter sin bestemor.

Og så skal vi spise. Gleder meg! :hoppe:

Jeg vil også ha fjellørret! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen hit! :bigfoot: fisker masse på Hardangervidda. Vi er der ei uke hvert år. Da får vi mye god fisk! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen hit! :bigfoot: fisker masse på Hardangervidda. Vi er der ei uke hvert år. Da får vi mye god fisk! :sikle:

:helen: Skal jeg ta med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta med kiwi og bananer. :jepp:

Nå er har jeg vært i badekaret. :nigo:

:tommelopp:

Jeg skulle også bade i dag egentlig, men jeg orket ikke. Ble bare en :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takker og bukker. Det går ganske bra, kunne drept for en sjokolade forrige dagen. Så kom jeg på at jeg bare ville blitt oppgitt over meg selv, og lot være å spise sjokoladen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende! Jeg spiste sjokolade for 2 dager siden, dvs helsekost-sjokolade totalt blottet for sukker, gluten, meieriprodukter, og andre ting jeg ikke får lov til. Kroppen sa fort "nei takk" helt av seg selv (uten å gå nærmere inn på det).

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...