Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trulta: Du har lest bøkene til Camilla Läckberg, ikke sant? På Wikipedia står det at det er Predikanten som er utgitt først på norsk.

Men hun skrev jo Isprinsessen først..

Vet du den kronologiske rekkefølgen på disse bøkene? Liker å lese dem i rekkefølge skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg lest.

Isprinsessen er bok nr 1 ja.

Veldig spennendes bøker, kos deg med dem.

Jeg husker ikke rekkenfølgen i hodet. Men veldig greit å lese disse i riktig rekkefølge.

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg lest.

Isprinsessen er bok nr 1 ja.

Veldig spennendes bøker, kos deg med dem.

Jeg husker ikke rekkenfølgen i hodet. Men veldig greit å lese disse i riktig rekkefølge.

Det er sikkert den svenske rekkefølgen som er riktig da.

På Wikipedia stod den svenske rekkefølgen og den norske, fordi de har tydeligvis ikke oversatt bøkene i kronologisk rekkefølge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert den svenske rekkefølgen som er riktig da.

På Wikipedia stod den svenske rekkefølgen og den norske, fordi de har tydeligvis ikke oversatt bøkene i kronologisk rekkefølge

Ikke alltid dem bruker å gjøre det, jeg leste Van Veeteren bøkene i slik en spesiell rekkefølge, men der er det ikke så mye om han som person. Hvertfall mindre enn i Lackberg sine.

Isprinsessen

Predikanten

Steinhuggeren

Ulykkesfugelen

Tyskerungen

Havfruen

Fyrvokteren (den har ikke kommet på norsk ennå, regner med (og håper) at den kommer i år.

Mener det er den rekkefølgen som er den riktige. Noen som vet hvordan man kan finne en ut hvilken dato denne kommer på norsk?

Tatt listen fra http://www.camillalackberg.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid dem bruker å gjøre det, jeg leste Van Veeteren bøkene i slik en spesiell rekkefølge, men der er det ikke så mye om han som person. Hvertfall mindre enn i Lackberg sine.

Isprinsessen

Predikanten

Steinhuggeren

Ulykkesfugelen

Tyskerungen

Havfruen

Fyrvokteren (den har ikke kommet på norsk ennå, regner med (og håper) at den kommer i år.

Mener det er den rekkefølgen som er den riktige. Noen som vet hvordan man kan finne en ut hvilken dato denne kommer på norsk?

Tatt listen fra http://www.camillalackberg.com/

Takk for listen. Skal prøve å finne det ut for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er axbo?

Jeg skal snart spise frokost.

Dette her er axbo Så Bahia hadde helt rett da hun sa det var vekkerklokken min. :jepp:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har truffet en venninne i byen i dag. Jeg spiste supersunn salat til formiddagsmat. Den inneholdt kylling, cashewnøtter, ruccolasalat, rødløk og mango. :opplyser: Den var kjempegod! :sikle: Jeg drakk også grønn te. :opplyser:

Hun spiste pasta med tomatsaus og kylling. Hva spiste dere til formiddagsmat?

I kveld skal vi ha fajitas og de andre skal ha :sjokolade: men ikke jeg. :nigo:

Hva skal dere ha i kveld? Akkurat nå spiser jeg klementiner og har nettopp spist en pære.

Jeg leste i dag i et blad om Nilsson Mandela. Hvem det er, aner jeg ikke. Har hørt om Nelson Mandela, men hvem denne Nilsson er, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:tommelsmil::kose::blomst: Godt nyttår kitten :tommelsmil::kose::blomst:

*Appifany* Så kjekt å se deg! :hug:

GODT NYTTÅR!

Hadde du en fin jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Appifany* Så kjekt å se deg! :hug:

GODT NYTTÅR!

Hadde du en fin jul?

:hug:

Ja, har hatt en perfekt jul! Enn du da?

Så du hadde vært å sett Sherlock Holmes på kino? Jeg skal se den i dag, men har ikke de høyeste forventningene til den. Kanskje den blir bra da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hug:

Ja, har hatt en perfekt jul! Enn du da?

Så du hadde vært å sett Sherlock Holmes på kino? Jeg skal se den i dag, men har ikke de høyeste forventningene til den. Kanskje den blir bra da :fnise:

Den var helt grei. Angrer ikke på at jeg så den, men kommer ikke til å se den igjen. Kos deg masse på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også Sherlock Holmes. Skulle egentlig se Avatar, men klimaanlegget i salen den skulle gå i hadde klikka, så derfor gikk den ikke.. så da ble det Sherlock Holmes. Men den var grei den synes jeg. Synes ikke den var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt grei. Angrer ikke på at jeg så den, men kommer ikke til å se den igjen. Kos deg masse på kino!

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også Sherlock Holmes. Skulle egentlig se Avatar, men klimaanlegget i salen den skulle gå i hadde klikka, så derfor gikk den ikke.. så da ble det Sherlock Holmes. Men den var grei den synes jeg. Synes ikke den var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...