NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #2881 Del Skrevet 1. januar 2010 så bra du likte den! de har øvd lenge altså!! vi har koset oss med barne og dyra :D will har fått feber stakkars , så han har det ikke så godt i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. januar 2010 #2882 Del Skrevet 1. januar 2010 så bra du likte den! de har øvd lenge altså!! vi har koset oss med barne og dyra :D will har fått feber stakkars , så han har det ikke så godt i natt.. Dakar liten, masse god bedring til will! Nå må jeg legge meg, sov godt snuppelurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #2883 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) sov godt Endret 1. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2884 Del Skrevet 1. januar 2010 God morgen vakre mennesker. :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. januar 2010 #2885 Del Skrevet 1. januar 2010 God morgen! Jeg sitter i slåbråkken og hører på værføyka ute. Jeg tror jeg skal lage meg litt hummus og hente meg inn fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #2886 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg drikker engelsk te ungene spiser ristet brød med smør og sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2887 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har gått tur! Gikk i en time og førti min, det var kjempefint ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2888 Del Skrevet 1. januar 2010 :blåse: Gratulerer så mye med dagen din, Pjukset Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2889 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skulle til en venninne i kveld, men hun avlyste for hun er fyllesyk. Jeg er spent på om Bahia har spist sukker i dag? Selv har jeg vært supersunn. Har spist masse frukt og grønt. Lelle, banan, blåbær, pære, papaya, mango, melon, druer, brokkoli, poteter og sukkererter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2890 Del Skrevet 1. januar 2010 Litt av ei unnskyldning, det går vel ann å se film eller noe sånt fordi om man er fyllesyk?? Snodig. Du har spist mye frukt i dag! Så flink du er!! Det begynner å bli kaldt ute nå , har blitt under 7 minusgrader her nå, og det er sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2891 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg gått en tur i :snø: Jeg kjøpte og salte for jeg skal på filmkveld til en venninne i morgen kveld. Jeg skal selvfølgelig gi vekk alt sammen, for jeg husker avtalen til meg og Bahia om å holde oss unna godteri og sukkerholdige varer så lenge vi klarer. Blir litt å sprekke allerede på dag en. I kveld skal jeg spise (les kalkun) hjemme. Litt senere skal jeg på nyttårsfest hos en tidligere klassevenninne. Egentlig så synes jeg det var litt rart at hun inviterte meg, for jeg trodde ikke hun likte meg. :klø: Vel, vel det blir sikkert kjekt. Hyggelig å bli invitert i alle fall. Jeg håper dere får en flott nyttårsaften alle sammen! Hadde du det fint i går? Bra du kom på det da Her sitter samboeren å spiser sjokolade, men ikke jeg, nei Jeg drikker et glass vin da, men jeg har bestemt meg for at vin og øl er tillatt ------------------------------------- I dag laget jeg meg linseburger Jeg har rett og slett fått dilla på nydeligheten ---------------------------------- I går endte det faktisk med at jeg og samboeren bare koste oss hjemme. Vi gadd rett og slett ikke dra til min samboeres kompis og kjæresten hans. Vi angrer ikke på det da, for vi hadde det kjempefint Sønnen vår våknet kl 12 av alt bråket, så da tok vi han opp og han fikk se rakettene fra stuavinduet. Det syns han var morro ------------------------------------------- Gratulerer så mye med dagen, Pjukset :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2892 Del Skrevet 1. januar 2010 Gratulerer så mye med dagen Pjukset Håper du har og har hatt en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2893 Del Skrevet 1. januar 2010 Der var endelig også ja, Mia. Jeg har savnet deg i julen, for du har jo nesten ikke vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2894 Del Skrevet 1. januar 2010 Der var endelig også ja, Mia. Jeg har savnet deg i julen, for du har jo nesten ikke vært her Så koselig! I like måte! Jeg har savnet dere alle sammen! Besøket mitt reiser igjen i morgen ettermiddag, så jeg kommer til å være her mer igjen nå framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2895 Del Skrevet 1. januar 2010 blir stas at Mia kommer tilbake igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2896 Del Skrevet 1. januar 2010 blir stas at Mia kommer tilbake igjen i morgen Du må jo kose deg med besøket ditt når du har det også, Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2010 #2897 Del Skrevet 1. januar 2010 Du må jo kose deg med besøket ditt når du har det også, Mia Ja jeg må jo være litt sosial da. Men stikker innom her så ofte jeg kan. Men fra og med i morgen kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. januar 2010 #2898 Del Skrevet 1. januar 2010 KG-kveld i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2899 Del Skrevet 1. januar 2010 Hadde du det fint i går? Bra du kom på det da Her sitter samboeren å spiser sjokolade, men ikke jeg, nei Jeg drikker et glass vin da, men jeg har bestemt meg for at vin og øl er tillatt ------------------------------------- I dag laget jeg meg linseburger Jeg har rett og slett fått dilla på nydeligheten ---------------------------------- I går endte det faktisk med at jeg og samboeren bare koste oss hjemme. Vi gadd rett og slett ikke dra til min samboeres kompis og kjæresten hans. Vi angrer ikke på det da, for vi hadde det kjempefint Sønnen vår våknet kl 12 av alt bråket, så da tok vi han opp og han fikk se rakettene fra stuavinduet. Det syns han var morro ------------------------------------------- Gratulerer så mye med dagen, Pjukset :strix: Jeg hadde en fin kveld i går. Min bror og min far har spist i dag, men ikke jeg. Vin og øl er tillat. Det var vi jo enig om. Selv har jeg tenkt å holde meg til kun én enhet per uke. Har ennå ikke smakt linseburgere. Tror du eller Pjukset må komme og lage noen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 #2900 Del Skrevet 1. januar 2010 KG-kveld i morgen da? Men det er jo ikke torsdag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå