Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

så bra du likte den! de har øvd lenge altså!!

vi har koset oss med barne og dyra :D

will har fått feber stakkars , så han har det ikke så godt i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra du likte den! de har øvd lenge altså!!

vi har koset oss med barne og dyra :D

will har fått feber stakkars , så han har det ikke så godt i natt..

Dakar liten, masse god bedring til will! :klemmer:

Nå må jeg legge meg, sov godt snuppelurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Jeg sitter i slåbråkken og hører på værføyka ute. Jeg tror jeg skal lage meg litt hummus og hente meg inn fra i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg skulle til en venninne i kveld, men hun avlyste for hun er fyllesyk. :snurt:

Jeg er spent på om Bahia har spist sukker i dag? :hoppe:

Selv har jeg vært supersunn. :opplyser: Har spist masse frukt og grønt. Lelle, banan, blåbær, pære, papaya, mango, melon, druer, brokkoli, poteter og sukkererter. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Litt av ei unnskyldning, det går vel ann å se film eller noe sånt fordi om man er fyllesyk??

Snodig.

Du har spist mye frukt i dag! Så flink du er!!

Det begynner å bli kaldt ute nå , har blitt under 7 minusgrader her nå, og det er sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg gått en tur i :snø: :hoppe: Jeg kjøpte :sjokolade: og salte :fisk: for jeg skal på filmkveld til en venninne i morgen kveld. Jeg skal selvfølgelig gi vekk alt sammen, for jeg husker avtalen til meg og Bahia om å holde oss unna godteri og sukkerholdige varer så lenge vi klarer. Blir litt :flau: å sprekke allerede på dag en. :ler:

I kveld skal jeg spise :kaklehone: (les kalkun) hjemme. Litt senere skal jeg på nyttårsfest hos en tidligere klassevenninne. Egentlig så synes jeg det var litt rart at hun inviterte meg, for jeg trodde ikke hun likte meg. :klø: Vel, vel det blir sikkert kjekt. Hyggelig å bli invitert i alle fall.

Jeg håper dere får en flott nyttårsaften alle sammen! :klem:

Hadde du det fint i går? Bra du kom på det da :ler: Her sitter samboeren å spiser sjokolade, men ikke jeg, nei :nigo:

Jeg drikker et glass vin da, men jeg har bestemt meg for at vin og øl er tillatt :opplyser:

-------------------------------------

I dag laget jeg meg linseburger :opplyser: Jeg har rett og slett fått dilla på nydeligheten :sikle:

----------------------------------

I går endte det faktisk med at jeg og samboeren bare koste oss hjemme. Vi gadd rett og slett ikke dra til min samboeres kompis og kjæresten hans.

Vi angrer ikke på det da, for vi hadde det kjempefint :) Sønnen vår våknet kl 12 av alt bråket, så da tok vi han opp og han fikk se rakettene fra stuavinduet. Det syns han var morro :)

-------------------------------------------

Gratulerer så mye med dagen, Pjukset :strix: :strix:

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var endelig også ja, Mia. Jeg har savnet deg i julen, for du har jo nesten ikke vært her :klemmer:

Så koselig! I like måte! Jeg har savnet dere alle sammen! Besøket mitt reiser igjen i morgen ettermiddag, så jeg kommer til å være her mer igjen nå framover! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:jepp:

Du må jo kose deg med besøket ditt når du har det også, Mia :)

Ja jeg må jo være litt sosial da. :) Men stikker innom her så ofte jeg kan.

Men fra og med i morgen kveld... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du det fint i går? Bra du kom på det da :ler: Her sitter samboeren å spiser sjokolade, men ikke jeg, nei :nigo:

Jeg drikker et glass vin da, men jeg har bestemt meg for at vin og øl er tillatt :opplyser:

-------------------------------------

I dag laget jeg meg linseburger :opplyser: Jeg har rett og slett fått dilla på nydeligheten :sikle:

----------------------------------

I går endte det faktisk med at jeg og samboeren bare koste oss hjemme. Vi gadd rett og slett ikke dra til min samboeres kompis og kjæresten hans.

Vi angrer ikke på det da, for vi hadde det kjempefint :) Sønnen vår våknet kl 12 av alt bråket, så da tok vi han opp og han fikk se rakettene fra stuavinduet. Det syns han var morro :)

-------------------------------------------

Gratulerer så mye med dagen, Pjukset :strix: :strix:

:smilyblomst:

:jepp: Jeg hadde en fin kveld i går. Min bror og min far har spist :sjokolade: i dag, men ikke jeg. Vin og øl er tillat. Det var vi jo enig om. Selv har jeg tenkt å holde meg til kun én enhet per uke.

Har ennå ikke smakt linseburgere. Tror du eller Pjukset må komme og lage noen til meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...