trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #2841 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva var det TK skulle i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2842 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva var det TK skulle i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #2843 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror kanskje hun skrev det :klø: Jeg og stratos har lik hukommelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2844 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror kanskje hun skrev det :klø: Jeg og stratos har lik hukommelse. Var det i dag hun skulle møte venninnene sine? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. desember 2009 #2845 Del Skrevet 30. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2846 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva skal dere nyttårsaften da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. desember 2009 #2847 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal på fest til noen venner. Vi skal spise middag, også skal nok mannfolka ta seg noen utover kvelden. Vi jentene skal sitte og se uimotståelige ut Har forøvrig håndvasket den nye kjolen, og nå forstår jeg hvorfor man alltid bør vaske klær før bruk: herrrrrregud for noen mengder fargestoffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2848 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal på fest til noen venner. Vi skal spise middag, også skal nok mannfolka ta seg noen utover kvelden. Vi jentene skal sitte og se uimotståelige ut Har forøvrig håndvasket den nye kjolen, og nå forstår jeg hvorfor man alltid bør vaske klær før bruk: herrrrrregud for noen mengder fargestoffer! Så koselig. Vi er invitert til et vennepar av samboeren. De krangler bestandig, så jeg har egentlig ikke lyst, men jeg får vel heller spasere hjem om det blir for kjipt Jeg er sikker på at du kommer til å se ganske uimotståelig ut Skal du ha på den nye kjolen? Jeg vasker bestandig nye klær før bruk Det er fryktelig mye fargestoffer i enkelte klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #2849 Del Skrevet 30. desember 2009 Vi er invitert til et vennepar av samboeren. De krangler bestandig, så jeg har egentlig ikke lyst, men jeg får vel heller spasere hjem om det blir for kjipt Sorry, men må jo le litt av det. Men sånt er fryktelig slitsomt. Kan jo la være å krangle når dem har besøk. Jeg er bedt på middag i morgen, til min bestevennine. Skal få svineribbe, det skal bli godt. Vi skal bare være der, skal prøve ei ingen av oss er de store vindrikkerene. Skal ta med meg bacardi flaska mi. Det blir nok en fin kveld. Jeg vasker bestandig nye klær før bruk Det er fryktelig mye fargestoffer i enkelte klær Jeg er veldig dårlig til å vaske klær før bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. desember 2009 #2850 Del Skrevet 30. desember 2009 Så koselig. Vi er invitert til et vennepar av samboeren. De krangler bestandig, så jeg har egentlig ikke lyst, men jeg får vel heller spasere hjem om det blir for kjipt Jeg er sikker på at du kommer til å se ganske uimotståelig ut Skal du ha på den nye kjolen? Jeg vasker bestandig nye klær før bruk Det er fryktelig mye fargestoffer i enkelte klær Æsj så kjedelig at de krangler. Er de ikke glade ihverandre? Jeg skal ha på en kjole jeg kjøpte før jul, den er også mørkebrun, menlitt mer nyttårsaften-kjole Jeg vasket aldri klær før bruk før, men jeg har tatt meg sammen og forsått at det er strengt tatt nødvendig. Skal du legge deg snart, Bahia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #2851 Del Skrevet 30. desember 2009 Legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. desember 2009 #2852 Del Skrevet 30. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2853 Del Skrevet 30. desember 2009 Sorry, men må jo le litt av det. Men sånt er fryktelig slitsomt. Kan jo la være å krangle når dem har besøk. Jeg er bedt på middag i morgen, til min bestevennine. Skal få svineribbe, det skal bli godt. Vi skal bare være der, skal prøve ei ingen av oss er de store vindrikkerene. Skal ta med meg bacardi flaska mi. Det blir nok en fin kveld. Jeg er veldig dårlig til å vaske klær før bruk. Det er fryktelig slitsomt også Det er samme paret jeg fortalte om en gang tidligere, som begynte å krangle så fælt en lørdagskveld vi var på besøk Hvilken skal dere prøve da? Æsj så kjedelig at de krangler. Er de ikke glade ihverandre? Jeg skal ha på en kjole jeg kjøpte før jul, den er også mørkebrun, menlitt mer nyttårsaften-kjole Jeg vasket aldri klær før bruk før, men jeg har tatt meg sammen og forsått at det er strengt tatt nødvendig. Skal du legge deg snart, Bahia? Jeg skal legge meg snart ja Skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #2854 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er fryktelig slitsomt også Det er samme paret jeg fortalte om en gang tidligere, som begynte å krangle så fælt en lørdagskveld vi var på besøk Hvilken skal dere prøve da? Jeg skal legge meg snart ja Skal du? Jeg husker at du har skrevet noe om dem før, regnet nesten med at det var dem samme. Vi skal prøve ei som er litt skjev, JP eller noe sånt. Skjønner du hvilken jeg mener? Den finnes med rød og lilla rundt toppen, nå husker jeg ikke hvilken vi valgte. Enda det var jeg som betalte den. Skal ikke legge meg helt enda, det er jo jul og ferie, artig å rangle. Liker det jeg, og det er så sjeldent jeg rangler til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2855 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg husker at du har skrevet noe om dem før, regnet nesten med at det var dem samme. Vi skal prøve ei som er litt skjev, JP eller noe sånt. Skjønner du hvilken jeg mener? Den finnes med rød og lilla rundt toppen, nå husker jeg ikke hvilken vi valgte. Enda det var jeg som betalte den. Skal ikke legge meg helt enda, det er jo jul og ferie, artig å rangle. Liker det jeg, og det er så sjeldent jeg rangler til vanlig. JP Chenet Jeg drikker den faktisk nå Kompisen til min samboer har fått seg kjæreste som er helt i begynnelsen av 20-årene, og da blir det litt mer drama enn det jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 #2856 Del Skrevet 31. desember 2009 JP Chenet Jeg drikker den faktisk nå Kompisen til min samboer har fått seg kjæreste som er helt i begynnelsen av 20-årene, og da blir det litt mer drama enn det jeg gidder da er det samme som jeg har kjøpt. Hvilken farge har du på toppen, eller det rundt? Dramaqueen... Husker alle de forspillene med masse sipping. Glad de har tatt slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 31. desember 2009 #2857 Del Skrevet 31. desember 2009 da er det samme som jeg har kjøpt. Hvilken farge har du på toppen, eller det rundt? Dramaqueen... Husker alle de forspillene med masse sipping. Glad de har tatt slutt. Jeg har den lilla. Tror det er merlot. Den røde er vel sauvignon (lurer på hvordan det skrives) Jeg syns det er fint å bli eldre, jeg Gleder meg til jeg blir enda eldre Savner ikke å være 20, nei Værste er at kompisen til samboeren ikke tørr å stå opp for seg selv heller. Han gjør bare alt det samboeren vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 #2858 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil ikke bli eldre jeg Ohh det har kommet ny romjulsnøtt her!! JEG VIL VINNE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 31. desember 2009 #2859 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg gleder meg til jeg blir en 40 år gammel sexgudinne Jeg spilte vikinglotto, men jeg har ikke blitt oppringt av Norsk Tipping, så jeg har ikke giddet å rette den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 #2860 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg gleder meg til jeg blir en 40 år gammel sexgudinne Du blir nok en vakker førtiåring skal du se. Jeg spilte vikinglotto, men jeg har ikke blitt oppringt av Norsk Tipping, så jeg har ikke giddet å rette den Makan til frekkhet!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå