trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #2781 Del Skrevet 28. desember 2009 God morgen :klø: God dagen sier nå jeg!! Her er det :snø: åhh Me don`t like.... *furte litt* Jeg vil har masse Slik at all snøen forsvinner, kabooooom borte vekk!! Jaja en liten ønsketenkning. Nå tror jeg at jeg har funnet ut hvilken telefon jeg vil ha. Må bare finne den i en butikk. Skal bli godt å få en som jeg hører alt folk sier i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. desember 2009 #2782 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er god morgen når man nettopp har stått opp Her er det massevis av snø som knitrer når man går på den, fantastisk flott! Hva slags telefon skal du ha da, Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #2783 Del Skrevet 28. desember 2009 Nokia 7020 heter den jeg har lyst på, den var søt. Liker litt små telefoner. Som skal brukes til å sende meldinger og ringe. Her fyker det snø, og det er grått. Fysj! Bedre at det snør rett ned da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. desember 2009 #2784 Del Skrevet 28. desember 2009 Nokia 7020 heter den jeg har lyst på, den var søt. Liker litt små telefoner. Som skal brukes til å sende meldinger og ringe. Her fyker det snø, og det er grått. Fysj! Bedre at det snør rett ned da. Ja det er som oftes det man bruker en telefon til, sende meldinger og ringe. Ja rett ned snø er det beste som finnes. Jeg skal til byen nå og bytte et par julegaver, så skal jeg nyte det flotte været. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #2785 Del Skrevet 28. desember 2009 Kos deg på bytur. Hva skal du bytte? Jeg skal bytte en ring, eller må bare ha den litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 28. desember 2009 #2786 Del Skrevet 28. desember 2009 God formiddag alle sammen Håper dagen blir fin! I kveld skal jeg på julebord Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #2787 Del Skrevet 28. desember 2009 Romjulebord faktisk. Spiser dere julemat der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. desember 2009 #2788 Del Skrevet 28. desember 2009 Innom en tur for å hilse på og ønske fortsatt god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. desember 2009 #2789 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 29. desember 2009 #2790 Del Skrevet 29. desember 2009 Herregud denne dagboken går unna Når jeg trykket meg inn her no, så sto den på side 105 eller noe. Men du har jo komt til 140 Nett som inne hos ulva dette her Har du hatt en fin jul? Fått mye fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 29. desember 2009 #2791 Del Skrevet 29. desember 2009 Romjulebord faktisk. Spiser dere julemat der da? Vi spiste ikke julemat, nei Vi stakk på restaurant og spiste biff og drakk vin. Etterpå stakk vi en annen plass og tok noen drinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #2792 Del Skrevet 29. desember 2009 Hørtes ut som en fin kveld Bahia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. desember 2009 #2793 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg skal kjøpe kjeledress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #2794 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvilken farge skal den være, Pjukset? Fikk du byttet i går? Hva byttet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #2795 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ulva: Så koselig at du kommer innom. Tenkte jeg skulle skrive litt i boken din i dag. TittTitt: Ja, det går virkelig unna med dagboken her. Min jul var fin den. Jeg fikk et par bøker til jul (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout: Handle with care) så fikk jeg pysjamas, litt klær og hovedsakelig penger. Det var penger jeg hadde ønsket meg. Hva fikk du selv til jul? Pjukset: Jeg lurer på det samme som Trulta. Bahia: Så kjekt å høre at du hadde det gøy i går. Hvilken drinker drakk du? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ I dag har jeg vært med min bror for å jule til kjæresten hans. "Geniet" fant jo ut at han skulle si han hadde en "fantastisk flott jule " før han hadde kjøpt den. Vi endte opp med å kjøpe en god varm morgenkåpe, to pysjamaser og to tøfler. Morgenkåpen og den ene pysjamasen kjøpte vi på Netty. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte snakke med de i butikken og bære posen for han synes det var Etterpå gikk vi på restaurant og spiste nachos. I kveld skal jeg se Sherlock Holmes med noen venner. Ha en fin kveld alle sammen. Ps. Legg merke til at jeg skrev to tøfler. Vi kjøpte altså ikke bare én tøffel. Endret 29. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. desember 2009 #2796 Del Skrevet 29. desember 2009 kattungen Nå har alt pratet deres om FarmVille fått meg til å bli så nysgjerrig at jeg bare måtte prøve. Og du, jeg har sendt deg nabovarsel Skjønner ikke all verden der inne ennå, men selv om du ikke er naboen min ennå, så har det hendt jeg har kommet inn på gården din. Du passer ikke på jo. Ting og tang visner hos deg Langt, koselig og gøyalt innlegg du hadde skrevet i boka mi Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #2797 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har alt pratet deres om FarmVille fått meg til å bli så nysgjerrig at jeg bare måtte prøve. Og du, jeg har sendt deg nabovarsel Skjønner ikke all verden der inne ennå, men selv om du ikke er naboen min ennå, så har det hendt jeg har kommet inn på gården din. Du passer ikke på jo. Ting og tang visner hos deg Dette liker jeg! Ulva, du har faktisk gått forbi TK i farmville verden. Snart mat!! gleder meg, for jeg er sulten, wok i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 29. desember 2009 #2798 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg skal kjøpe kjeledress Å, det er jo så deilig og varmt Min er rød ----------------------------------- TK: Jeg drakk Kyoto Ganske likt Mojito, bare at den er litt søtere og basert på Gin Bra du ble med broren din på shopping da Hørtes ut som en fin gave Enig i at du bør passe bedre på gården din på FV. Du har også en del dyr som må taes hånd om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #2799 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, jeg vet jeg må passe bedre på gården min. Det er bare det at de siste gangene har FV hengt seg opp hver eneste gang jeg er innpå der. I går kveld så jeg Sherlock Holmes. Den var helt grei, men ikke noe mer enn det. Tror jeg ville gitt den terningkast 4. Etterpå gikk vi på kafé og drakk en Så bestemte vi oss for at selv om det er dumt, så vil vi til Ibiza eller Agia Napa en gang i livet. Så dit har vi tenkt oss i sommer. Vi føler vi må gjøre det mens vi fremdeles er unge. I dag skal jeg drikke med en venninne. I kveld tenkte jeg at jeg bare skulle slappe av hjemme og lese videre i boken min. Hva er deres planer for i dag? Har dere noen nyttårsforesetter? Mitt er å ta mer hensyn til hva jeg selv ønsker. Ikke slik å forstå at jeg har tenkt å bli egoistisk, men til syvende og sist så er det jo bare meg selv som kan gjøre meg lykkelig. Da tror jeg det er viktig å tenke på hva mine egne ønsker og behov er. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #2800 Del Skrevet 30. desember 2009 Det var et fint nyttårsforsett, TK Jeg har ikke noen foreløpig. Lese litt mer bøker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå