Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er presset sesamfrø, slags sesampasta som kjøpes på krukke :)

Hvor i butikken står dette da?

jeg liker den knekke lyden gilde pølse lager serru

:ler: Håper ikke du tar Daniels pølse da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min vil ikke sove :snurt: Typisk det når jeg er alene hjemme, for da er det bare jeg som må springe frem og tilbake :ler:

Jeg kan hjelpe deg, jeg er flink til å legge barn. Jeg bare :kaklehone: til de ikke orker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så artig. da får du litt trim :opplyser:

:fnise:

Jeg har trimmet nok i dag :opplyser:

Jeg kan hjelpe deg, jeg er flink til å legge barn. Jeg bare :kaklehone: til de ikke orker mer.

:ler:

Ta gjerne turen opp hit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bodde i Trondheim i 3 år. Er født der, men oppvokst "sørafor". Siden mesteparten av slekta bor i trøndelag tenkte jeg å gi det en sjans, men jeg trivdes i grunn ikke og løp tilbake hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her holder :snø: på å :regn: vekk. :snurt: Men jeg er fornøyd med at vi hadde hvit jul da. :jepp:

Juledagene har gått med til julebesøk og inntak av mye god mat og drikke. I går var vi hos min tante og fikk helt fersk :fisk: (les torsk). :sikle: Den var hentet opp fra havet bare noen timer før vi fikk den servert. :hoppe:

Første juledag hadde vi besøk og serverte :kaklehone: (les kalkun). Den yngste sønnen til min kusine spiste bare gulrøtter da. Ungen er helt besatt av gulrøtter! I går stjal han t.o.m. nesen til :kalle: for å spise den. :ler:

Til jul fikk jeg: En pysjamas, en tunika, en kinobillett, sjokolade, to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout: Handle with care) og så fikk jeg penger. Det var det + bøkene jeg hadde ønsket meg. Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har fått. :hoppe:

I dag skal jeg ingenting og det er egentlig ganske deilig. I morgen skal jeg treffe en hel gjeng med venner. Mange av dem har jeg ikke sett siden august/september så det blir kjekt å se de igjen. :jepp: Jeg skal også treffe noen venner på tirsdag. :opplyser:

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holder :snø: på å :regn: vekk. :snurt: Men jeg er fornøyd med at vi hadde hvit jul da. :jepp:

Første juledag hadde vi besøk og serverte :kaklehone: (les kalkun). Den yngste sønnen til min kusine spiste bare gulrøtter da. Ungen er helt besatt av gulrøtter! I går stjal han t.o.m. nesen til :kalle: for å spise den. :ler:

:skratte:

Det var jammen fersk fisk!!

Her har snøen begynt å lave litt ned, men vi har meget lite i forhold til østlandet. Men ønsker ikke så mye mer snø nå, for det betyr at jeg må måke.

Jeg har tenkt meg på jobb imorgen, men har ikke lyst til å måke først.

Jeg har sett sesong 1 av lipstick jungel, den var veldig bra. Har The Hills, noen som har sett den?? Har sett bare litt av den, ikke ferdig med episode 1 en gang.

Fine gaver, TK! Jeg er også fornøyd med mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i Trondheim i 3 år. Er født der, men oppvokst "sørafor". Siden mesteparten av slekta bor i trøndelag tenkte jeg å gi det en sjans, men jeg trivdes i grunn ikke og løp tilbake hjem :)

Hvor i byen bodde du da?

Juledagene har gått med til julebesøk og inntak av mye god mat og drikke. I går var vi hos min tante og fikk helt fersk :fisk: (les torsk). :sikle: Den var hentet opp fra havet bare noen timer før vi fikk den servert.

Til jul fikk jeg: En pysjamas, en tunika, en kinobillett, sjokolade, to bøker (Dan Brown: Det tapte symbol og Jodi Picout: Handle with care) og så fikk jeg penger. Det var det + bøkene jeg hadde ønsket meg. Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har fått. :hoppe:

I dag skal jeg ingenting og det er egentlig ganske deilig. I morgen skal jeg treffe en hel gjeng med venner. Mange av dem har jeg ikke sett siden august/september så det blir kjekt å se de igjen. :jepp: Jeg skal også treffe noen venner på tirsdag. :opplyser:

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Hei TK :klemmer:

Så bra du hadde en fin jul :jepp:

Jeg fikk forresten også en bok, "tyskerungen" av Camilla Läckberg :nigo:

:hoho: Svært så glad i gulrøtter den ungen var da

jeg skal også treffe venninner i morgen. Vi har et årlig julebord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken er bra, Bahia!

Har jeg anbefalt deg bøkene av Åsa Larsson? Solstorm, split blod og til din vrede går over (pluss 1 til som jeg ikke kommer på hva heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...