Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde alle en fin julefeiring/yule (var det riktig skrevet, NoAngel?) ?

Jeg fikk masse fint :strix: Av samboeren fikk jeg en gullring :rødme: Sønnen min hadde laget en skål som han hadde malt på. Den var supernydelig :rødme: :rødme: :rødme:

Hva fikk dere?

---------------------------

I dag bestilte jeg meg en tiara og et slør til bryllupet i sommer :hoppe: Jeg skal bli så fiiiiiinnnn :nigo: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullring, så heldig du er BAhia! Jeg vil også ha en kjæreste som gir meg gullring. Hvitt gull :gjeiper:

Jeg fikk massevis av fine ting:

Vaffeljern

Hjemmelaget lysestake

Tova tøffler

Stavmikser

Penger (skal kjøpe speilrefleks-kamera)

Stor tekopp

Håndklær

Øredobber

ullsokker

En gledelig jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg meg en tiara og et slør til bryllupet i sommer :hoppe: Jeg skal bli så fiiiiiinnnn :nigo: :nigo:

Å, du blir sikkert kjempefin! :nigo: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så mye fint du fikk, Pjukset :jepp:

Ble det linseburgere på julaften?

Jeg fikk:

Rosendahl kaffekopper, rosendahl kakefat, klær, penger, håndduker, lue, skjerf, votter, vin, sminke, kakespade, kremer, gullring, tegninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så mye fint du fikk, Pjukset :jepp:

Ble det linseburgere på julaften?

Jeg fikk:

Rosendahl kaffekopper, rosendahl kakefat, klær, penger, håndduker, lue, skjerf, votter, vin, sminke, kakespade, kremer, gullring, tegninger :)

Det ble linseburgere med en mislykket brokkolipure, samt agurk og avokado-salat. Jeg ble ihvertfall mett :)

Masse fint du fikk, rosendahl er kjempefint! Å, ja det glemte jeg; stesøster donerte penger i mitt navn til en familie i afrika, så de har rent vann/myggnetting. Fineste gaven jeg noensinne har fått, grein og greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble linseburgere med en mislykket brokkolipure, samt agurk og avokado-salat. Jeg ble ihvertfall mett :)

Masse fint du fikk, rosendahl er kjempefint! Å, ja det glemte jeg; stesøster donerte penger i mitt navn til en familie i afrika, så de har rent vann/myggnetting. Fineste gaven jeg noensinne har fått, grein og greier :)

For en nydelig gave! Skjønner godt at du ble glad for den.

I jula har jeg grått masse til den Unicef-reklamen som har gått om de to brødrene på 4 og 6 (tror jeg) som ble forlatt av foreldrene, bodde i et rør og som ble seksuelt misbrukt.

Vi skal ble faddere for Unicef eller sos barnebyer så fort min første lønn kommer inn!

Blir kvalm av rike damer som kloner hundene sine for flere millioner, når mennesker ikke har mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig gave! Skjønner godt at du ble glad for den.

I jula har jeg grått masse til den Unicef-reklamen som har gått om de to brødrene på 4 og 6 (tror jeg) som ble forlatt av foreldrene, bodde i et rør og som ble seksuelt misbrukt.

Vi skal ble faddere for Unicef eller sos barnebyer så fort min første lønn kommer inn!

Blir kvalm av rike damer som kloner hundene sine for flere millioner, når mennesker ikke har mat!

Jeg hater den reklamen, jeg blir trist og sint på all urettferdigheten, også får jeg lyst til å adoptere de begge og gi dem et godt liv.

Jeg gir 220 kr til unicef hver mnd, jeg syns det er det minste jeg kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor blir vafflene mine så harde, er det pga spelt'en?

:vetikke:

Har du hatt oppi nok bakepulver da?

Jeg hater den reklamen, jeg blir trist og sint på all urettferdigheten, også får jeg lyst til å adoptere de begge og gi dem et godt liv.

Jeg gir 220 kr til unicef hver mnd, jeg syns det er det minste jeg kan gjøre :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Har du hatt oppi nok bakepulver da?

:Nikke:

Bakepulver?? :plystre:

jeg får ny ring om 2 dager :rødme:

Å, du skal gifte deg, snuppa! Jeg er så glad på dine vegne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...