Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2661 Del Skrevet 25. desember 2009 Har noen lyst på Pjukset's hjemmelagde vaffler med hjemmelaget jordbærsyltet på? Jeg skal lage nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 25. desember 2009 #2662 Del Skrevet 25. desember 2009 Har noen lyst på Pjukset's hjemmelagde vaffler med hjemmelaget jordbærsyltet på? Jeg skal lage nå! ja, gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2663 Del Skrevet 25. desember 2009 ja, gjerne Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #2664 Del Skrevet 25. desember 2009 Hadde alle en fin julefeiring/yule (var det riktig skrevet, NoAngel?) ? Jeg fikk masse fint Av samboeren fikk jeg en gullring :rødme: Sønnen min hadde laget en skål som han hadde malt på. Den var supernydelig :rødme: :rødme: :rødme: Hva fikk dere? --------------------------- I dag bestilte jeg meg en tiara og et slør til bryllupet i sommer Jeg skal bli så fiiiiiinnnn :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2665 Del Skrevet 25. desember 2009 Gullring, så heldig du er BAhia! Jeg vil også ha en kjæreste som gir meg gullring. Hvitt gull :gjeiper: Jeg fikk massevis av fine ting: Vaffeljern Hjemmelaget lysestake Tova tøffler Stavmikser Penger (skal kjøpe speilrefleks-kamera) Stor tekopp Håndklær Øredobber ullsokker En gledelig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2666 Del Skrevet 25. desember 2009 I dag bestilte jeg meg en tiara og et slør til bryllupet i sommer Jeg skal bli så fiiiiiinnnn :nigo: Å, du blir sikkert kjempefin! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #2667 Del Skrevet 25. desember 2009 Å, så mye fint du fikk, Pjukset Ble det linseburgere på julaften? Jeg fikk: Rosendahl kaffekopper, rosendahl kakefat, klær, penger, håndduker, lue, skjerf, votter, vin, sminke, kakespade, kremer, gullring, tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2668 Del Skrevet 25. desember 2009 Å, så mye fint du fikk, Pjukset Ble det linseburgere på julaften? Jeg fikk: Rosendahl kaffekopper, rosendahl kakefat, klær, penger, håndduker, lue, skjerf, votter, vin, sminke, kakespade, kremer, gullring, tegninger Det ble linseburgere med en mislykket brokkolipure, samt agurk og avokado-salat. Jeg ble ihvertfall mett Masse fint du fikk, rosendahl er kjempefint! Å, ja det glemte jeg; stesøster donerte penger i mitt navn til en familie i afrika, så de har rent vann/myggnetting. Fineste gaven jeg noensinne har fått, grein og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #2669 Del Skrevet 25. desember 2009 Det ble linseburgere med en mislykket brokkolipure, samt agurk og avokado-salat. Jeg ble ihvertfall mett Masse fint du fikk, rosendahl er kjempefint! Å, ja det glemte jeg; stesøster donerte penger i mitt navn til en familie i afrika, så de har rent vann/myggnetting. Fineste gaven jeg noensinne har fått, grein og greier For en nydelig gave! Skjønner godt at du ble glad for den. I jula har jeg grått masse til den Unicef-reklamen som har gått om de to brødrene på 4 og 6 (tror jeg) som ble forlatt av foreldrene, bodde i et rør og som ble seksuelt misbrukt. Vi skal ble faddere for Unicef eller sos barnebyer så fort min første lønn kommer inn! Blir kvalm av rike damer som kloner hundene sine for flere millioner, når mennesker ikke har mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #2670 Del Skrevet 25. desember 2009 Å, du blir sikkert kjempefin! :nigo: Jeg håper det Jeg gidder ikke bruke så mye penger på det da, så Ebay er gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2671 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor blir vafflene mine så harde, er det pga spelt'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 25. desember 2009 #2672 Del Skrevet 25. desember 2009 Gullring, så heldig du er BAhia! Jeg vil også ha en kjæreste som gir meg gullring. Hvitt gull :gjeiper: Jeg kan gi deg gullring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2673 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg kan gi deg gullring Så snill du er! Vil du ha ringstørrelsen min først? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 25. desember 2009 #2674 Del Skrevet 25. desember 2009 Så snill du er! Vil du ha ringstørrelsen min først? :gjeiper: ja, kom med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2675 Del Skrevet 25. desember 2009 For en nydelig gave! Skjønner godt at du ble glad for den. I jula har jeg grått masse til den Unicef-reklamen som har gått om de to brødrene på 4 og 6 (tror jeg) som ble forlatt av foreldrene, bodde i et rør og som ble seksuelt misbrukt. Vi skal ble faddere for Unicef eller sos barnebyer så fort min første lønn kommer inn! Blir kvalm av rike damer som kloner hundene sine for flere millioner, når mennesker ikke har mat! Jeg hater den reklamen, jeg blir trist og sint på all urettferdigheten, også får jeg lyst til å adoptere de begge og gi dem et godt liv. Jeg gir 220 kr til unicef hver mnd, jeg syns det er det minste jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. desember 2009 #2676 Del Skrevet 25. desember 2009 ja, kom med den. Jeg har tynne runde fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 26. desember 2009 #2677 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvorfor blir vafflene mine så harde, er det pga spelt'en? Har du hatt oppi nok bakepulver da? Jeg hater den reklamen, jeg blir trist og sint på all urettferdigheten, også får jeg lyst til å adoptere de begge og gi dem et godt liv. Jeg gir 220 kr til unicef hver mnd, jeg syns det er det minste jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2678 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg får ny ring om 2 dager :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #2679 Del Skrevet 26. desember 2009 Har du hatt oppi nok bakepulver da? Bakepulver?? jeg får ny ring om 2 dager :rødme: Å, du skal gifte deg, snuppa! Jeg er så glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2680 Del Skrevet 26. desember 2009 takk gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå