Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2621 Del Skrevet 23. desember 2009 Hehe, får håpe dere har gooooood plass Server dem en seig ribbe, da kommer de sikkert ikke tilbake for å feire jul igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 #2622 Del Skrevet 23. desember 2009 vi har ikke såååå god plass... men det skal nok ordne seg. det finner vi jo ut i sommer da de kommer i bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2623 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har gjort :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 #2624 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg lager linse suppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 #2625 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 23. desember 2009 #2626 Del Skrevet 23. desember 2009 Da har jeg vært med å pynta juletreet Kjempestemning her nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2627 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har vaska alle rom bortsett fra soverommet, noe må jeg jo finne på i morgen også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 23. desember 2009 #2628 Del Skrevet 23. desember 2009 ja, nå er det fri resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2629 Del Skrevet 23. desember 2009 Kim, du må massere føttene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 23. desember 2009 #2630 Del Skrevet 23. desember 2009 Kim, du må massere føttene mine Ja, klart jeg kan gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2631 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, klart jeg kan gjøre det Å, nå ble jeg så glad! Jeg kan massere deg etterpå, men jeg vil helst ikke massere føttene dine. Nakke og hode, sånn lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #2632 Del Skrevet 23. desember 2009 hehe jul er bare mas syntes jeg daniel sa at det hadde vært koselig å be familien hans hit til neste år... hjelpe seg... jeg ser det for meg.. full pakke liksom.. hans og min familie.. tror jeg melder meg ut Ja, det kan jo bli en interessant jul ---------------------------------------- Nå har jeg vært til pappa og spist julegrøt Jeg fikk ikke mandelen Sønnen min hjalp til å pynte tre, så nå er det en stor ansamling av pynt på en veldig liten del av treet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2633 Del Skrevet 23. desember 2009 Bahia! God jul til deg, jeg skal snart legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #2634 Del Skrevet 23. desember 2009 En riktig god jul til deg også, Pjukset Sov godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #2635 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er så kjekt å se at dere holder liv i dagboken min, selv om jeg ikke er her. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ I forgårs var jeg på julegløgg hos en venninne. Det var kjempekoselig. Vi så "Astrid Lindgrens jul" og "The Notebook" og drakk gløgg (dersv navnet "julegløgg"). Han ene kompisen til hun jeg var hos er så kjekke og morsom. :dåne: Hadde det ikke vært for at han er homofil hadde jeg definitivt prøvd med på ham. Så hadde jeg kanskje hatt noen å ta med i bryllupet til Pjukset og Kim. Jeg fikk en flaske av henne, men jeg visste faktisk ikke at hun hadde kjøpt julegave til meg. Hun vet jeg ikke pleier å kjøpe til venninner, så det kom som en veldig positiv overraskelse. Jeg vil gjerne gi noe igjen, men lurer litt på hva det kan være. Kanskje jeg kan spandere middag på henne? Det er jo alltid koselig å gjøre noe sammen. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lille julaften gikk med til å gjøre litt . Min tante og onkel kom innom med jule på formiddagen og tok en før de måtte videre. Vi fikk også besøk av sønnen til en barndomsvenninne av min mor. Han kom med en jule fra dem. Så ble han en liten stund før han måtte gå videre. Om kvelden pyntet jeg og det ble vakkert! Det så ut omtrent som dette: Så spiste vi nachos (av alle ting). Vi har ikke noe tradisjon med å spise noe spesielt på lillejulaften. Egentlig synes jeg det er greit, for jeg blir ærlig talt litt lei av julemat selv om jeg synes det er veldig godt. I år blir det veldig variert faktisk. Vi har pinnekjøtt på julaften (dvs min bror spiser biff) så har vi kalkun på førte juledag og torsk på andre juledag. Nå skal jeg legge meg jenter. De neste dagene blir jeg lite å se på kg, men det regner jeg med gjelder flere. GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #2636 Del Skrevet 23. desember 2009 Gooood Jul kjære kattungen min, håper du koser deg masse! Jeg skal holde liv i tråden din jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 23. desember 2009 #2637 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #2638 Del Skrevet 24. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2009 #2639 Del Skrevet 24. desember 2009 Titter innom i natten og ønsker deg en god jul, kitten! Det blir skøy å se askepott i morgen.. eller, jeg mener senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #2640 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg ligger i pysjen og ser på Askepott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå