Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på den turkise kjolen egentlig..for jeg vil ha bukett som matcher kjolene..kanskje rødt hadde vært kult læll? Men du må love å ikke se for fin ut Bahia!

Rødt er alltid kult :opplyser:

Jeg skal prøve å ikke se for fin ut :nigo:

Men jeg kan nok ikke måle meg med deg uansett :opplyser:

Godt at jeg slipper å gjøre så mye forbredelser.

Kondistrening anbefales skal du holde tritt med Pjukset :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg kan nok ikke måle meg med deg uansett :opplyser:

Kondistrening anbefales skal du holde tritt med Pjukset :nigo:

Huff, hva tenker du på nå? :humpe: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære Pjukset :sol:

Takker, du er selv nydelig i dag :hjertesmil:

Har du noen planer for dagen?

Jeg skal en liten tur til sentrum etter jobb i dag, mest for å kikke.

Tror du Kitten måker fortsatt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har gjort :husarbeid: og nå drikker jeg te med honning og ser jeg på Oprah om hvordan man kan leve lenger ved å innta færre kalorier. De snakker også om at man kan dyrke frem ekte organer. :overrasket: Det er ganske interessant. :jepp: Forutsatt at jeg har god helse vil jeg leve til jeg er minst 100 år. :opplyser:

Min bror kom hjem fra London i går etter masse flykaos, så han var ganske sliten. Nå er han og min far og prøvekjører en ny :reise:.

I kveld skal jeg på julekveld hos en venninne. Vi skal se julefilm, spise julegodt og se på julefilm. Jeg gleder meg, for jeg tror det blir veldig koselig. :jepp:

Jeg fikk med meg at det skjedde litt av hvert her i går.

Bahia: Så flink du er som strikker. :klappe: Jeg drakk :ol: i går, så jeg er glad du drakk :vin: så var ikke jeg den eneste som drakk alkohol en mandag. :fnise::

Mia: Så flott at du har ferie! Håper du nyter den og koser deg kjempemasse. :nigo:

NoAngel: Så flott at dere endelig har fått en dato. Jeg regner med at dere gleder dere. :jepp::troest: for at du brant deg.

Trulta: Jeg fikk med meg at du skulle treffe en venninne i dag og kansje kjøpe noen julegaver. Fant du noe fint? Hadde dere det kjekt? Det var veldig fine :vin: du kjøpte Jeg likte spesielt at det sto "vin" på de. Så slipper man å lure på hva som er i glasset.

Pjukset og Kim: Gratulerer så mye med at dere skal gifte dere. :roser: Kan jeg også få være brudepike? :pls: Jeg er nydelig i alle farger. :opplyser: Pjukset, du trenger ikke å beskymre deg for at Bahia skal ta Kim fra deg. Hun har jo samboer, det er heller meg du bør beskymre deg for, men jeg lover å være snill. :opplyser:

Håper dere får en flott dag alle sammen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det gjorde ikke vondt, bare kjilen som ble brent.... men nå må jeg finne ny før jul... det er litt stress syntes jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det gjorde ikke vondt, bare kjilen som ble brent.... men nå må jeg finne ny før jul... det er litt stress syntes jeg... :(

Uffda. Ny brudekjole altså? Hvordan skal du rekke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjukset og Kim: Gratulerer så mye med at dere skal gifte dere. :roser: Kan jeg også få være brudepike? :pls: Jeg er nydelig i alle farger. :opplyser: Pjukset, du trenger ikke å beskymre deg for at Bahia skal ta Kim fra deg. Hun har jo samboer, det er heller meg du bør beskymre deg for, men jeg lover å være snill. :opplyser:

:helen:

Selvsagt skal du få være brudepike. Brudepikene skal ha forskjellige nyanser av rødt, kanskje Kim har en kjekkas-forlover du kan ...hilse på?

Jeg har kjøpt nyttårs-kjole i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Selvsagt skal du få være brudepike. Brudepikene skal ha forskjellige nyanser av rødt, kanskje Kim har en kjekkas-forlover du kan ...hilse på?

Jeg har kjøpt nyttårs-kjole i dag :nigo:

Heller dårlig med det, de fleste kameratene mine er allerede opptatt :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heller dårlig med det, de fleste kameratene mine er allerede opptatt :\

Da må du få deg flere venner! Please, for kattungen sin skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du få deg flere venner! Please, for kattungen sin skyld?

jeg har mange :\

Men jeg har kompiser som ikke er opptatt, men flere av dem har allerede barn. Gjør det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har kompiser som ikke er opptatt, men flere av dem har allerede barn. Gjør det noe?

Neida, Kitten tar hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...