Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2481 Del Skrevet 20. desember 2009 anytime :happy: Skal vi kjøre og møtes på halvveien? Bomstasjonen i Sande? Koselig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2482 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal vi kjøre og møtes på halvveien? Bomstasjonen i Sande? Koselig der Hvordan skal vi få sett alene hjemme da? Og hvordan skal jeg få spilt for deg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2483 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan skal vi få sett alene hjemme da? Og hvordan skal jeg få spilt for deg?! :dåne: Det hadde jeg jo helt glemt! Okey, da kommer jeg på besøk til deg..jeg håper du er grei og ikke farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2484 Del Skrevet 20. desember 2009 :dåne: Det hadde jeg jo helt glemt! Okey, da kommer jeg på besøk til deg..jeg håper du er grei og ikke farlig? Veeel, jeg tror ikke du finner mange andre gutter som er så snill som meg. (ok, jeg tror godt om meg selv) Men tenk selv da, hvor mange gutter er det som har tålmodighet til å lære seg å spille piano... PIANO? Ingen slemme gutter som spiller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2485 Del Skrevet 20. desember 2009 Veeel, jeg tror ikke du finner mange andre gutter som er så snill som meg. (ok, jeg tror godt om meg selv) Men tenk selv da, hvor mange gutter er det som har tålmodighet til å lære seg å spille piano... PIANO? Ingen slemme gutter som spiller det. Det er de tålmodigste guttene som har de sykeste tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2486 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det er de tålmodigste guttene som har de sykeste tankene Haha, ja. Da har jeg vel tapt da :\ Jeg får heller vente på julenissen... Endret 20. desember 2009 av kim_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2487 Del Skrevet 20. desember 2009 Haha, ja. Da har jeg vel tapt da :\ Jeg får heller vente på julenissen... Jeg tuller bare da vettu... Det er mye bedre med Pjuks enn julenissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2488 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg tuller bare da vettu... Det er mye bedre med Pjuks enn julenissen! Ja, og dessuten har ikke julenissen kommet hit på flere år. Jeg er klar for engler, alene hjemme, og pianospilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2489 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, og dessuten har ikke julenissen kommet hit på flere år. Jeg er klar for engler, alene hjemme, og pianospilling! Jeg kan være julenissen din Jeg kan lage hummus til oss, har du lyst på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2490 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kan være julenissen din Jeg kan lage hummus til oss, har du lyst på det? Ja, da forventer jeg å se deg her med nissedrakt i løpet av neste uke Hummus? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2491 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, da forventer jeg å se deg her med nissedrakt i løpet av neste uke Hummus? Hva er det? jeg kan komme 2 juledag? :gjeiper: Hummus er mat! http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=14506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2492 Del Skrevet 20. desember 2009 jeg kan komme 2 juledag? :gjeiper: Hummus er mat! http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=14506 haha, jeg ler høyt her. Ja, jeg skjønte forsåvidt at det var noe man kunne spise. Regna ikke med at du tilbyr meg alt mulig anna Men ja, du må gjerne lage det. Jeg har ingen planer 2. juledag. Alle andre skal reise ut, men det gidder ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2493 Del Skrevet 20. desember 2009 haha, jeg ler høyt her. Ja, jeg skjønte forsåvidt at det var noe man kunne spise. Regna ikke med at du tilbyr meg alt mulig anna Men ja, du må gjerne lage det. Jeg har ingen planer 2. juledag. Alle andre skal reise ut, men det gidder ikke jeg. Nei jeg tilbyr ikke noe annet..enda ihvertfall Tenk hvis jeg er ei feit dame i slutten av 40åra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2494 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nei jeg tilbyr ikke noe annet..enda ihvertfall Tenk hvis jeg er ei feit dame i slutten av 40åra? Huff, jeg ler enda. Ja, det er bare koselig med besøk uansett, såå om du er ei eldre feit dame i slutten av 40åra, så får jeg bare la det gå Sannsynligheten for at du dukker opp her er ikke spesielt stor heller. Endret 20. desember 2009 av kim_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2495 Del Skrevet 20. desember 2009 Huff, jeg ler enda. Ja, det er bare koselig med besøk uansett, såå om du er ei eldre feit dame i slutten av 40åra, så får jeg bare la det gå Sannsynligheten for at du dukker opp her er ikke spesielt stor heller. Hm, jeg er gal nok til å dukke opp vet du. Hvis formen er bra, så dukker jeg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2496 Del Skrevet 20. desember 2009 Hm, jeg er gal nok til å dukke opp vet du. Hvis formen er bra, så dukker jeg opp! Seriøst? Hvor langt unna bor du egentlig? Eller vil du ikke si hvor du bor hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2497 Del Skrevet 20. desember 2009 Seriøst? Hvor langt unna bor du egentlig? Eller vil du ikke si hvor du bor hen? Jeg bor ca 1,5 time unna vil jeg tro, retning sørover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2498 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg bor ca 1,5 time unna vil jeg tro, retning sørover Aha, det er da ikke så ille Jeg lurer fælt på hvor gammel du er, og hvordan du ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2499 Del Skrevet 20. desember 2009 Aha, det er da ikke så ille Jeg lurer fælt på hvor gammel du er, og hvordan du ser ut. Jeg er 30 år og dritpen :gjeiper: Skal du ha vitale mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 20. desember 2009 #2500 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er 30 år og dritpen :gjeiper: Skal du ha vitale mål? Neinei, jeg fikk svar på det jeg lurte på jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå