Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg er med :nigo:

Har du hatt en fin helg, *appifany*?

Kjempeflott! Få ting som er bedre enn en kald :ol:

Ja, det har jeg. Vi hadde julebord på fredag. Det var kjempekoselig :) Å lørdag var vi å handlet inn de siste julegavene, og dro på kino å så Avatar. I dag har vi pakket, vasket og jeg kjørte sambo på flyplassen. Deretter vasket jeg bilen :nigo: Hektiske tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflott! Få ting som er bedre enn en kald :ol:

Ja, det har jeg. Vi hadde julebord på fredag. Det var kjempekoselig :) Å lørdag var vi å handlet inn de siste julegavene, og dro på kino å så Avatar. I dag har vi pakket, vasket og jeg kjørte sambo på flyplassen. Deretter vasket jeg bilen :nigo: Hektiske tider ;)

Var filmen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var kjempebra. Det er definitivt en "må se" film om man har en liten filmentusiast i seg :nigo:

Hva er forresten skyr-tråden? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fremdeles oppgitt over Skyr-tråden? Stille der i dag gitt :)

Ja, jeg er fremdeles oppgitt. På en annen side tenker jeg at, hvis de absolutt vil putte i seg aspartam så er ikke det noe jeg kan gjøre noe med. Folk må gjøre som de vil, de skader jo bare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er fremdeles oppgitt. På en annen side tenker jeg at, hvis de absolutt vil putte i seg aspartam så er ikke det noe jeg kan gjøre noe med. Folk må gjøre som de vil, de skader jo bare seg selv.

Men du spiser jo godteri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du spiser jo godteri :ler:

Ikke fra 1. januar ;)

Moralen til gjester og enkelte brukere er visstnok: Hvis ikke du er perfekt selv, så har du ingen rett til å uttale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra 1. januar ;)

Moralen til gjester og enkelte brukere er visstnok: Hvis ikke du er perfekt selv, så har du ingen rett til å uttale deg.

Jeg har bursdag 1 januar :hoppe:

Hehe, jammen ingen er vel perfekte. Herregud så kjedelig det hadde vært! Men vi må få lov til å ha meninger likevel! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag 1 januar :hoppe:

Hehe, jammen ingen er vel perfekte. Herregud så kjedelig det hadde vært! Men vi må få lov til å ha meninger likevel! :klaske:

Da jeg var yngre ønsket jeg alltid å ha bursdag 1. januar. Det virket så kult å være eldst i klassen. Så ville jeg ha bursdag om sommeren. Nå er jeg fornøyd med fødselsdatoen min.

:enig: i at det ville vært kjedelig om alle var perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk skremmende at folk tror sukker er sunt fordi det finnes sukker i frukt. Lærer man ikke i grunnskolen at det ikke er det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre ønsket jeg alltid å ha bursdag 1. januar. Det virket så kult å være eldst i klassen. Så ville jeg ha bursdag om sommeren. Nå er jeg fornøyd med fødselsdatoen min.

:enig: i at det ville vært kjedelig om alle var perfekt.

Jeg var alltid eldst, og jeg liker å tro at alle feirer meg ved å sende opp raketter nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var alltid eldst, og jeg liker å tro at alle feirer meg ved å sende opp raketter nyttårsaften.

:hoho::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg :sukk: fordi jeg må stå opp tidlig ja. Er glad for å ha en jobb å gå til! Og jeg har det veldig hyggelig med kollegene mine også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :sukk: fordi jeg må stå opp tidlig ja. Er glad for å ha en jobb å gå til! Og jeg har det veldig hyggelig med kollegene mine også :jepp:

Jeg er glad for at du har gode kollegaer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par uker siden, men det var nå jeg ble grinete for det :fnise:

Jeg trodde ikke du var en som ble grinete for slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...