*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #2441 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er med Har du hatt en fin helg, *appifany*? Kjempeflott! Få ting som er bedre enn en kald Ja, det har jeg. Vi hadde julebord på fredag. Det var kjempekoselig Å lørdag var vi å handlet inn de siste julegavene, og dro på kino å så Avatar. I dag har vi pakket, vasket og jeg kjørte sambo på flyplassen. Deretter vasket jeg bilen Hektiske tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2442 Del Skrevet 20. desember 2009 Er du fremdeles oppgitt over Skyr-tråden? Stille der i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2443 Del Skrevet 20. desember 2009 Kjempeflott! Få ting som er bedre enn en kald Ja, det har jeg. Vi hadde julebord på fredag. Det var kjempekoselig Å lørdag var vi å handlet inn de siste julegavene, og dro på kino å så Avatar. I dag har vi pakket, vasket og jeg kjørte sambo på flyplassen. Deretter vasket jeg bilen Hektiske tider Var filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #2444 Del Skrevet 20. desember 2009 Syntes den var kjempebra. Det er definitivt en "må se" film om man har en liten filmentusiast i seg Hva er forresten skyr-tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2445 Del Skrevet 20. desember 2009 Er du fremdeles oppgitt over Skyr-tråden? Stille der i dag gitt Ja, jeg er fremdeles oppgitt. På en annen side tenker jeg at, hvis de absolutt vil putte i seg aspartam så er ikke det noe jeg kan gjøre noe med. Folk må gjøre som de vil, de skader jo bare seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2446 Del Skrevet 20. desember 2009 Syntes den var kjempebra. Det er definitivt en "må se" film om man har en liten filmentusiast i seg Hva er forresten skyr-tråden? Skyrtråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2447 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, jeg er fremdeles oppgitt. På en annen side tenker jeg at, hvis de absolutt vil putte i seg aspartam så er ikke det noe jeg kan gjøre noe med. Folk må gjøre som de vil, de skader jo bare seg selv. Men du spiser jo godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2448 Del Skrevet 20. desember 2009 Men du spiser jo godteri Ikke fra 1. januar Moralen til gjester og enkelte brukere er visstnok: Hvis ikke du er perfekt selv, så har du ingen rett til å uttale deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2449 Del Skrevet 20. desember 2009 Ikke fra 1. januar Moralen til gjester og enkelte brukere er visstnok: Hvis ikke du er perfekt selv, så har du ingen rett til å uttale deg. Jeg har bursdag 1 januar Hehe, jammen ingen er vel perfekte. Herregud så kjedelig det hadde vært! Men vi må få lov til å ha meninger likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2450 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har bursdag 1 januar Hehe, jammen ingen er vel perfekte. Herregud så kjedelig det hadde vært! Men vi må få lov til å ha meninger likevel! Da jeg var yngre ønsket jeg alltid å ha bursdag 1. januar. Det virket så kult å være eldst i klassen. Så ville jeg ha bursdag om sommeren. Nå er jeg fornøyd med fødselsdatoen min. i at det ville vært kjedelig om alle var perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #2451 Del Skrevet 20. desember 2009 Tok jo helt av om aspartam i den tråden da! Men som du sier, folk må få gjøre hva dem vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2452 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er faktisk skremmende at folk tror sukker er sunt fordi det finnes sukker i frukt. Lærer man ikke i grunnskolen at det ikke er det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2453 Del Skrevet 20. desember 2009 Da jeg var yngre ønsket jeg alltid å ha bursdag 1. januar. Det virket så kult å være eldst i klassen. Så ville jeg ha bursdag om sommeren. Nå er jeg fornøyd med fødselsdatoen min. i at det ville vært kjedelig om alle var perfekt. Jeg var alltid eldst, og jeg liker å tro at alle feirer meg ved å sende opp raketter nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2454 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg var alltid eldst, og jeg liker å tro at alle feirer meg ved å sende opp raketter nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2455 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har fått veldig små pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2456 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har fått veldig små pupper :klø: Oppdaget du det nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2009 #2457 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg fordi jeg må stå opp tidlig ja. Er glad for å ha en jobb å gå til! Og jeg har det veldig hyggelig med kollegene mine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2458 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg fordi jeg må stå opp tidlig ja. Er glad for å ha en jobb å gå til! Og jeg har det veldig hyggelig med kollegene mine også Jeg er glad for at du har gode kollegaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2009 #2459 Del Skrevet 20. desember 2009 :klø: Oppdaget du det nettopp? For et par uker siden, men det var nå jeg ble grinete for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2460 Del Skrevet 20. desember 2009 For et par uker siden, men det var nå jeg ble grinete for det Jeg trodde ikke du var en som ble grinete for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå