Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Link til tingene dere har kjøpt? Det burde være obligatorisk at hver gang noen kjøper noe og forteller om det på kg, så må de legge ut link.

Jeg skal prøve å se om jeg finner et bilde av kjolen, den er fra Street one sin vår kolleksjon.

Jeg fikk pakke fra lauredoute i går, men returnerte det (andre gang jeg fikk de to tingene) Et belte men det ble for stort,jeg ville ha det som midjebelte. Og dem har ikke mindre størrelser.

Og så hadde jeg bestilt en svart kjole i følge dem, tunika ifølge meg, byttet slik at jeg fikk en størrelse mindre, men den satt ufattelig rart på. Og det gidder jeg ikke å ha.

Men tilbake til kjolen, jeg skal google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at du ikke var fornøyd med tingene fra Lauredoute. Jeg tør aldri å bestille belter på nett for jeg er redd de bare er for store.

Jeg setter stor pris på at du googler forresten. Jeg vet jo at du og herr Google ikke er bestevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne gangen klarer jeg nok ikke å finne noe ser det ut som. Kom på hjemmesiden til merket street one, men fant ikke bilder av kolleksjonen der, noe jeg syns var litt snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig glad i Laredoute, retur hver gang. HM derimot er jeg glad i.

Så topp at du googler Trulta, jeg er stolt av deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er snøkaos her. Eller faktsik ikke akkurat der hvor jeg bor og inn til sentrum. Der går ting fint. Nå er det skikkelig vakkert utenfor. :hoppe:

Hva er planene dine for i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snør det fortsatt med dere begge?

Her har det heldigvis sluttet å snø, litt er blåst bort, men det er fortsatt minus, men bare rundt 1.

Jeg er ikke særlig glad i Laredoute, retur hver gang. HM derimot er jeg glad i.

Så topp at du googler Trulta, jeg er stolt av deg! :hoppe:

Jeg er egentlig ganske glad i laredoute, men mye er litt rar passform derifra, så det blir en del retur.

Også en del dyre plagg.

Men jeg venter på en kjole fra laredoute, får den i slutten av februar :dåne: det er veldig lenge til.

H&M er :kyss2: veldig mye fint, rimelig, størrelsene stemmer så og si hver eneste gang, meget sjeldent jeg sender noe i retur, og det er veldig bra.

Det er så irriterende når M passer den ene gangen, men så neste gang er M for liten eller for stor, når det er akkurat samme merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en gjest som forfølger meg i skyrtråden. :dåne:

Hvor er den tråden da? :klø:

I dag har jeg levert fra meg de siste julekortene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk ikke vært innom disse værnettsidene i dag, føler meg nesten litt vel gammel når jeg går inn yr, storm og pent, for å sjekke været :sukk:

Det er jo ikke noe jeg får gjort med det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke vært innom disse værnettsidene i dag, føler meg nesten litt vel gammel når jeg går inn yr, storm og pent, for å sjekke været :sukk:

Det er jo ikke noe jeg får gjort med det uansett.

Sant nok. Du kan ikke kontrollere været, så det er bare å ta i mot det man får. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...