Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har kjøpt meg en kjole i dag jeg. Den var veldig fin, hverdagskjole.

Prøvde en veldig fin topp, i lilla, men lilla fargen var ikke så fin til meg, hadde den i mørkeblå, men orket ikke å prøve en gang til. Så kanskje en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Link til tingene dere har kjøpt? Det burde være obligatorisk at hver gang noen kjøper noe og forteller om det på kg, så må de legge ut link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor må de etterstekes :opplyser: Røde linser funker ikke, de er for bløte i konsistensen. Bruk brune eller grønne. Brukte du ikke gulrot og sellerirot?

Varm opp panna på full guffe og bruk mye olje (jeg bruker avokado, syns den funker best), og stek så det blir hard skorpe. Skru ned varmen og etterstek i noen minutter (jeg må rett og slett prøve meg frem og skjære av en bit gang for gang).

Hva hadde du til? Smaker supergodt med avokado, tomat og blomkålpurè :)

Takk for gode tips, Pjukset :jepp:

Det skal jeg teste neste gang.

Jeg brukte ikke gulrot eller selleri, for det hadde jeg ikke, så de ble sløyfet fra oppskriften :fnise:

Jeg hadde salat, tomat og løk til :jepp:

:fnise:

Ett sukkerlager??

Men det er lov å kose seg.

Fornøyd etter finalen? (regner med at du ikke er det)

Jeg er kjempefornøyd etter x-factor-finalen :strix:

Jeg har måkt, og det var ikke hyggelig. Ble jo svett vettu.

Jeg burde også måke, men hengelåsen på boden vår er spekt igjen så jeg får ikke ut spaden :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Link til tingene dere har kjøpt? Det burde være obligatorisk at hver gang noen kjøper noe og forteller om det på kg, så må de legge ut link.

Enig :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen time.

Jeg er forbauset over hvor mange som mener aspartam er en god erstatning for sukker. Skyr

Sukk..aspartam er livsfarlig. Men hva som nesten er verre, aspartam benyttes i flere medisiner! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk..aspartam er livsfarlig. Men hva som nesten er verre, aspartam benyttes i flere medisiner! :dåne:

Det er jo fælt! Medisiner skal gjøre deg frisk, ikke drepe deg. :snurt: Ja, ja. Hvis de absolutt vil putte det i seg, så vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bahia! Kjekt å se deg. :klem: Vil du ha et glass :vin: Det har kommet masse :snø: her i dag.

Jeg har :vin: selv som jeg drikker nå, men takk for tilbudet :nigo:

Vi handlet for 1300kr på polet i dag :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har :vin: selv som jeg drikker nå, men takk for tilbudet :nigo:

Vi handlet for 1300kr på polet i dag :dåne:

Hva kjøpte dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...