The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2301 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har også gått tur i snøvær. Hvor langt gikk du, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #2302 Del Skrevet 19. desember 2009 40 minutter ca, enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2303 Del Skrevet 19. desember 2009 Halvannen time. Jeg er forbauset over hvor mange som mener aspartam er en god erstatning for sukker. Skyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 #2304 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg har vært i byen--- det er ganske kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2305 Del Skrevet 19. desember 2009 Var det kjekt i byen? Kjøpte du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 #2306 Del Skrevet 19. desember 2009 kjøpte en sort jakke sak til å ha til kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. desember 2009 #2307 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har kjøpt meg en kjole i dag jeg. Den var veldig fin, hverdagskjole. Prøvde en veldig fin topp, i lilla, men lilla fargen var ikke så fin til meg, hadde den i mørkeblå, men orket ikke å prøve en gang til. Så kanskje en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2308 Del Skrevet 19. desember 2009 Link til tingene dere har kjøpt? Det burde være obligatorisk at hver gang noen kjøper noe og forteller om det på kg, så må de legge ut link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 19. desember 2009 #2309 Del Skrevet 19. desember 2009 Derfor må de etterstekes Røde linser funker ikke, de er for bløte i konsistensen. Bruk brune eller grønne. Brukte du ikke gulrot og sellerirot? Varm opp panna på full guffe og bruk mye olje (jeg bruker avokado, syns den funker best), og stek så det blir hard skorpe. Skru ned varmen og etterstek i noen minutter (jeg må rett og slett prøve meg frem og skjære av en bit gang for gang). Hva hadde du til? Smaker supergodt med avokado, tomat og blomkålpurè Takk for gode tips, Pjukset Det skal jeg teste neste gang. Jeg brukte ikke gulrot eller selleri, for det hadde jeg ikke, så de ble sløyfet fra oppskriften Jeg hadde salat, tomat og løk til Ett sukkerlager?? Men det er lov å kose seg. Fornøyd etter finalen? (regner med at du ikke er det) Jeg er kjempefornøyd etter x-factor-finalen Jeg har måkt, og det var ikke hyggelig. Ble jo svett vettu. Jeg burde også måke, men hengelåsen på boden vår er spekt igjen så jeg får ikke ut spaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 19. desember 2009 #2310 Del Skrevet 19. desember 2009 Link til tingene dere har kjøpt? Det burde være obligatorisk at hver gang noen kjøper noe og forteller om det på kg, så må de legge ut link. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #2311 Del Skrevet 19. desember 2009 Halvannen time. Jeg er forbauset over hvor mange som mener aspartam er en god erstatning for sukker. Skyr Sukk..aspartam er livsfarlig. Men hva som nesten er verre, aspartam benyttes i flere medisiner! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2312 Del Skrevet 19. desember 2009 Bahia! Kjekt å se deg. Vil du ha et glass Det har kommet masse :snø: her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2313 Del Skrevet 19. desember 2009 Sukk..aspartam er livsfarlig. Men hva som nesten er verre, aspartam benyttes i flere medisiner! :dåne: Det er jo fælt! Medisiner skal gjøre deg frisk, ikke drepe deg. Ja, ja. Hvis de absolutt vil putte det i seg, så vær så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 19. desember 2009 #2314 Del Skrevet 19. desember 2009 Bahia! Kjekt å se deg. Vil du ha et glass Det har kommet masse :snø: her i dag. Jeg har selv som jeg drikker nå, men takk for tilbudet Vi handlet for 1300kr på polet i dag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2315 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har selv som jeg drikker nå, men takk for tilbudet Vi handlet for 1300kr på polet i dag :dåne: Hva kjøpte dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 19. desember 2009 #2316 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi kjøpte 3 stk 3-litersviner til oss selv og 2 flasker vin som skal gies bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2317 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi kjøpte 3 stk 3-litersviner til oss selv og 2 flasker vin som skal gies bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #2318 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei BAhia! SEr du har hatt en fin handledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2319 Del Skrevet 19. desember 2009 Hun gikk sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #2320 Del Skrevet 19. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå