Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi pleier å ha ribbe på julaften, også er det ofte ribbe 1 juledag hos andre i familien fordi de kanskje har noe annet, også er det ribbe hos bestefar 2 juledag, og stek 3 juledag.

Jeg tror all denne ekle ribba er underliggende årsak til at jeg ble vegeterianer :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi pleier å ha ribbe på julaften, også er det ofte ribbe 1 juledag hos andre i familien fordi de kanskje har noe annet, også er det ribbe hos bestefar 2 juledag, og stek 3 juledag.

Jeg tror all denne ekle ribba er underliggende årsak til at jeg ble vegeterianer :opplyser:

:ler:

Hva skal du spise på julaften i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri smakt ribbe.

:vinke: The Kitten

Aldri smakt ribbe :overrasket: Da har du gått glipp av noe. Hvorfor ikke da? Har du ikke lyst til å smake heller?

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Aldri smakt ribbe :overrasket: Da har du gått glipp av noe. Hvorfor ikke da? Har du ikke lyst til å smake heller?

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

:fnise:

Ingen i min familie spiser ribbe, ikke noen av vennene mine heller (untatt kg-venner). :opplyser: Så det er kanskje naturlig at jeg ikke har smakt det, og ikke har jeg særlig lyst til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket Indian Chai-te i kveld. Den var faktisk ikke så verst. (jeg drikker egentlig ikke te)

Så bra du fant en du likte (litt i alle fall). :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå vasket kjøkkenet og veggene :opplyser:

Nå har jeg is-pause :nigo:

Det fortjener du. :jepp:

Hvilken is spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...