Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge siden var det du sluttet med psprøyten, og hvor lenge har dere prøvd? Jeg tror du tjener veldig på å "glemme" det, nyte mannen, livet, også blir du gravid når kroppen er klar for det. For hver gang det ikke går blir du skuffet og frustrert, og det i seg selv gjør det vanskeligere.

Dere har god tid! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet først for 1,5 år siden. tok en til og sluttet for 7-8 mnd siden.

han er veldig relaxed. og sier at jeg ikke skal tenke på det.. men.. you know.. det er der likevel. så får jeg skyggestrek på alle testene jeg tar.. syntes det er rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet først for 1,5 år siden. tok en til og sluttet for 7-8 mnd siden.

han er veldig relaxed. og sier at jeg ikke skal tenke på det.. men.. you know.. det er der likevel. så får jeg skyggestrek på alle testene jeg tar.. syntes det er rart

Det er viktigst at det er du som er relaxed :) 7-8 mnd siden er ikke så lenge, p-sprøyta sitter i lenge. Opp med humøret søta, nyt mannen din, det forestående bryllupet, og før du vet ordet av det så er du gravid. Dere har god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har helt rett, jeg vet jo det..

men det er så kjipt å ikke vite om noe fungerer om du skjønner... men men.. skjer det ikke noe innen sommeren kommer jeg til å be om provera kur for å sette igang el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvsagt lurt å ta en legesjekk og forsikre seg om at alt er fysisk i orden, hvis du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe farlig da :) Mangel på d-vitamin er visst satt i sammenheng med problemer med å bli gravid, tenk hvis det bare var såå enkelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
God morgen :strix:

Ønsker alle en super dag!

:romeo:

Jeg fikk kortet ditt i dag, Bahia. :strix:

Jeg gleder meg til å prøve smake fruktkaken. :hoppe:

:helen::hug:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...