NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1541 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg vet ikke.. tror du det vil hjelpe`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1542 Del Skrevet 8. desember 2009 Sex er aldri bortkastet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1543 Del Skrevet 8. desember 2009 det er nok sant... men jeg har et anfall av selvmedlidenhet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1544 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor lenge siden var det du sluttet med psprøyten, og hvor lenge har dere prøvd? Jeg tror du tjener veldig på å "glemme" det, nyte mannen, livet, også blir du gravid når kroppen er klar for det. For hver gang det ikke går blir du skuffet og frustrert, og det i seg selv gjør det vanskeligere. Dere har god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1545 Del Skrevet 8. desember 2009 sluttet først for 1,5 år siden. tok en til og sluttet for 7-8 mnd siden. han er veldig relaxed. og sier at jeg ikke skal tenke på det.. men.. you know.. det er der likevel. så får jeg skyggestrek på alle testene jeg tar.. syntes det er rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1546 Del Skrevet 8. desember 2009 sluttet først for 1,5 år siden. tok en til og sluttet for 7-8 mnd siden. han er veldig relaxed. og sier at jeg ikke skal tenke på det.. men.. you know.. det er der likevel. så får jeg skyggestrek på alle testene jeg tar.. syntes det er rart Det er viktigst at det er du som er relaxed 7-8 mnd siden er ikke så lenge, p-sprøyta sitter i lenge. Opp med humøret søta, nyt mannen din, det forestående bryllupet, og før du vet ordet av det så er du gravid. Dere har god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1547 Del Skrevet 8. desember 2009 du har helt rett, jeg vet jo det.. men det er så kjipt å ikke vite om noe fungerer om du skjønner... men men.. skjer det ikke noe innen sommeren kommer jeg til å be om provera kur for å sette igang el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1548 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er jo selvsagt lurt å ta en legesjekk og forsikre seg om at alt er fysisk i orden, hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1549 Del Skrevet 8. desember 2009 har ikke det.. har liksom ikke noe lyst men ja.. får vel krype til korset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1550 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er jo ikke noe farlig da Mangel på d-vitamin er visst satt i sammenheng med problemer med å bli gravid, tenk hvis det bare var såå enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1551 Del Skrevet 8. desember 2009 skal ringe henne. må uansett ha en lege erklæringosb kan like greit ta alt sammen samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1552 Del Skrevet 8. desember 2009 Alt ordner seg for snille jenter, og jeg vet at du er snill! Nå må jeg legge meg, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1553 Del Skrevet 8. desember 2009 tusen takk snupp. håper du får sove godt jeg skal legge meg å lese litt mens daniel spiller xbox i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #1554 Del Skrevet 9. desember 2009 God morgen Ønsker alle en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2009 #1555 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. desember 2009 #1556 Del Skrevet 9. desember 2009 Appi er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. desember 2009 #1557 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1558 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) God morgen Ønsker alle en super dag! Jeg fikk kortet ditt i dag, Bahia. Jeg gleder meg til å prøve smake fruktkaken. Endret 9. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1559 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Appy! Endret 9. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #1560 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg fikk kortet ditt i dag, Bahia. Jeg gleder meg til å prøve smake fruktkaken. Så fort det kom frem da Jeg tror fruktkaken er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå