Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du drømmer at du mister tenner, tyder det på løgn eller liten selvrespekt. Dette er en veldig vanlig drøm, har selv drømt det mange ganger.

Er helt enig med deg, jeg tror at drømmer er underbevisstheten som snakker til oss, og når man lærer seg å tyde drømmene sine kan man bruke det som advarsler evnt en pekepinn på om man er på rett vei. Eks, når jeg drømmer om dårlige nyheter og generellt negative ting, da forstår jeg at jeg har for mye negative tanker, drømmer jeg at hyggelige ting skal skje, så er jeg på rett vei, osv :)

Jeg tror også på at det man drømmer om har rot i virkeligheten :) Jeg skulle bare ønske jeg kunne tyde drømmer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive dikt til Trulta og Tiarra også, men diktene er ikke like. Det eneste de har til felles er at de er latterlig dårlig. :opplyser:

Er det personlige dikt? :fnise:

Sendte du i dag? Jeg fikk ikke sendt i dag for jeg hadde ikke bilen i dag og jeg gadd ikke gå i den sure vinden :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det personlige dikt? :fnise:

Sendte du i dag? Jeg fikk ikke sendt i dag for jeg hadde ikke bilen i dag og jeg gadd ikke gå i den sure vinden :opplyser:

:jepp: Jeg sendte i dag Det var sur vind her også, men jeg gadd å gå til postkontoret for din skyld. :snurt:

Personlige dikt er kanskje å ta litt i, men tja vi kan late som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg sendte i dag Det var sur vind her også, men jeg gadd å gå til postkontoret for din skyld. :snurt:

Personlige dikt er kanskje å ta litt i, men tja vi kan late som.

:fnise::klem:

Gleder meg til å lese :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...