Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

God morgen, Bahia.

Tusen takk, men kan jeg få senere? Jeg er på vei til å sende kort til deg. Jeg har t.o.m skrevet verdens værste dikt! :hoho:

:hoho: Gleder meg til å lese :strix:

Jeg har også skrevet noe ekstra :opplyser: Det er ikke et dikt da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bah, jeg lurer på hva som skjer med meg om dagen. Jeg drømmer stadig at jeg mister tennene mine. Noen smarte sjeler her inne som vet det?

Kall meg gjerne overtroisk, men jeg tror faktisk på det folk sier om drømmetydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg lurer på hva som skjer med meg om dagen. Jeg drømmer stadig at jeg mister tennene mine. Noen smarte sjeler her inne som vet det?

Kall meg gjerne overtroisk, men jeg tror faktisk på det folk sier om drømmetydning.

Hmm.. si det.. :klø: har inntrykk av at det er Pjukset som er den som har mest greie på slike ting. Du får spørre henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert på julekortet ditt du også :)

Jeg gleder meg til å se hva elektrikeren har gjort hos oss i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert på julekortet ditt du også :)

Jeg gleder meg til å se hva elektrikeren har gjort hos oss i dag :nigo:

Hvor i huset har han arbeidet da?

Håper han har fått gjort mye :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal skrive dikt til Trulta og Tiarra også, men diktene er ikke like. Det eneste de har til felles er at de er latterlig dårlig. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drømmer at du mister tenner, tyder det på løgn eller liten selvrespekt. Dette er en veldig vanlig drøm, har selv drømt det mange ganger.

Er helt enig med deg, jeg tror at drømmer er underbevisstheten som snakker til oss, og når man lærer seg å tyde drømmene sine kan man bruke det som advarsler evnt en pekepinn på om man er på rett vei. Eks, når jeg drømmer om dårlige nyheter og generellt negative ting, da forstår jeg at jeg har for mye negative tanker, drømmer jeg at hyggelige ting skal skje, så er jeg på rett vei, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive dikt til Trulta og Tiarra også, men diktene er ikke like. Det eneste de har til felles er at de er latterlig dårlig. :opplyser:

Hva med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også få, men da må jeg ha adressen din.

Du kan bare skrive "Pjuks Pitt" på kortet, alle i posten vet hvor de skal sende det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg :)

Har ikke skrevet dikt til deg da The Kitten :sjenert:

Det går fint, kan kanskje ikke kalles dikt det jeg har skrevet heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...