Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går bra med meg. Jeg har skrevet julekort i dag, og skal sende dem senere i ettermiddag. :nisse:

Gleder du deg til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg alltid til jul. Ingenting er som en kveld med familien og kjære venner som samles og spiser god mat. :) Jeg har enda ikke begynt på gavene, så jeg henger kanskje litt etter?

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg kjempemasse. Jeg er ferdig med julegavene, så nå gjentstår det bare å sende julekort, bake julekaker etc. Baker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, jeg har vært med på pepperkaker detta året. Bortsett ifra det så er jeg ingen stor baker :) Men, jeg er glad i å spise det opp.. holder det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, blir vel mellom 10-15 personer tenker jeg. Men prisen på gavene til de forskjellige varierer veldig. Jeg skal prøve å komme meg innover til Oslo med en kamerat innen uka er over.

Har du forresten noen julegavetips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, da blir det mange skuffende ansikt jeg møter. Men, jeg skal være kreativ. Har klart det før, og skal klare det nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, Bahia.

Tusen takk, men kan jeg få senere? Jeg er på vei til å sende kort til deg. Jeg har t.o.m skrevet verdens værste dikt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...