Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1321 Del Skrevet 6. desember 2009 En fin liten frøken, av edel slekt, i rosa snørekjole, kyse og parasoll! Hahhahahhaha Driver du med sånt? Har aldri prøvd det før, men har avtale med ei venninne om å prøve :gjeiper: Hvorfor redd? Det er jo ikke akkurat djevelutrivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1322 Del Skrevet 6. desember 2009 Hahhahahhaha Har aldri prøvd det før, men har avtale med ei venninne om å prøve :gjeiper: Hvorfor redd? Det er jo ikke akkurat djevelutrivelse? Jo,sånt ville jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1323 Del Skrevet 6. desember 2009 Jo,sånt ville jeg aldri prøvd. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1324 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor ikke? Jeg er en sart sjel, som absolutt IKKE liker at noen skal fikle med hodet mitt, det være seg hypnose, regresjonsterapi osv.. Så nei, den "sorte boksen" der hadde jeg aldri åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1325 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er en sart sjel, som absolutt IKKE liker at noen skal fikle med hodet mitt, det være seg hypnose, regresjonsterapi osv.. Så nei, den "sorte boksen" der hadde jeg aldri åpnet. Det som rører seg av følelser og ting i underbevisstheten vil før eller senere føre til trøbbel hvis det ikke får se dagens lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1326 Del Skrevet 6. desember 2009 Det som rører seg av følelser og ting i underbevisstheten vil før eller senere føre til trøbbel hvis det ikke får se dagens lys Ja, det i seg selv er sant. Men det er jo på ingen måte noe argument for hypnose eller regresjonsterapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1327 Del Skrevet 6. desember 2009 Får jeg blir med på det, Pjukset?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1328 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, det i seg selv er sant. Men det er jo på ingen måte noe argument for hypnose eller regresjonsterapi. Hypnose kan jo brukes til så mangt, røykestopp, slanking, søvnproblemer osv. Regresjon er jo et fantastisk verktøy hvis man trenger å å grave i fortrengte minner. Nå skal vi dog ta regresjon fordi vi rett og slett er kjempenysgjerrige på å se om vi levde som mongolske krigere på 1400 tallet o.l. Og skulle vi finne ut ting om vårt nåværende liv vi ikke liker, så var det ting som måtte sett dagens lys likevel. Får jeg blir med på det, Pjukset?? Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1329 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser for meg Bahia som en hvalfanger i sitt forrige liv. Når jeg var liten hadde jeg samme drøm flere ganger i måneden Jeg falt utenfor et stup og den drømmen var så ekte. Det ble sånn sug i magen min som at jeg falt på ordentlig. I drømmen min var jeg en voksen dame. Kanskje jeg tok selvmord i et tidligere liv? :klø: En fin liten frøken, av edel slekt, i rosa snørekjole, kyse og parasoll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1330 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hypnose kan jo brukes til så mangt, røykestopp, slanking, søvnproblemer osv. Regresjon er jo et fantastisk verktøy hvis man trenger å å grave i fortrengte minner. Nå skal vi dog ta regresjon fordi vi rett og slett er kjempenysgjerrige på å se om vi levde som mongolske krigere på 1400 tallet o.l. Og skulle vi finne ut ting om vårt nåværende liv vi ikke liker, så var det ting som måtte sett dagens lys likevel. Jaaa Hmm...Sikkert fint for noen, men jeg hadde ikke turt det da. Da tenker jeg mer på sånt som eventuelt tidligere liv osv...Det blir for mye mindfuck for min del. Endret 6. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1331 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm...Sikkert fint for noen, men jeg hadde ikke turt det da. Da tenker jeg mer på sånt som eventuelt tidligere liv osv...Det blir for mye mindfuck for min del. Tror du på et liv før/etter døden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1332 Del Skrevet 6. desember 2009 Når jeg var liten hadde jeg samme drøm flere ganger i måneden Jeg falt utenfor et stup og den drømmen var så ekte. Det ble sånn sug i magen min som at jeg falt på ordentlig. I drømmen min var jeg en voksen dame. Kanskje jeg tok selvmord i et tidligere liv? :klø: Faller du i en drøm er dette oftest et tegn på usikkerhet eller frykt for noe. Blir du skadet kan du miste en venn, eller få problemer. Blir du redd kan livet ditt bli vanskelig. Er du verken redd eller skadet kan du bli møtt av motstand som du vil komme lett over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1333 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror du på et liv før/etter døden da? Hmm...Tror vel ikke på reinkarnasjon egentlig...Å ikke liv etter døden i den forstand at man fødes på ny som et annet menneske eller noe..Men det blir uansett for mye mindfuck for min del, liker ikke sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1334 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm...Tror vel ikke på reinkarnasjon egentlig...Å ikke liv etter døden i den forstand at man fødes på ny som et annet menneske eller noe..Men det blir uansett for mye mindfuck for min del, liker ikke sånne ting.. Skjøner ikke hvorfor det blir for mye "mindfuck" hvis du alikevel ikke tror på det Jeg skal ihvertfall gjøre det, og gleder meg villt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1335 Del Skrevet 6. desember 2009 Faller du i en drøm er dette oftest et tegn på usikkerhet eller frykt for noe. Blir du skadet kan du miste en venn, eller få problemer. Blir du redd kan livet ditt bli vanskelig. Er du verken redd eller skadet kan du bli møtt av motstand som du vil komme lett over. Jeg hadde den i noen år når jeg var rundt 10 år gammel Jeg var redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1336 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm...Sikkert fint for noen, men jeg hadde ikke turt det da. Da tenker jeg mer på sånt som eventuelt tidligere liv osv...Det blir for mye mindfuck for min del. Hmm...Tror vel ikke på reinkarnasjon egentlig...Å ikke liv etter døden i den forstand at man fødes på ny som et annet menneske eller noe..Men det blir uansett for mye mindfuck for min del, liker ikke sånne ting.. Sånne ting er kjempespennende. Jeg synes det er mer spennende å finne ut hva som har skjedd tidligere enn hva som kommer til å skje framover i tid. "Jeg ser at du har 3 måneder til å leve.." Jeg tror på reinkarnasjon i den forstand at sjelen går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1337 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde den i noen år når jeg var rundt 10 år gammel Jeg var redd Stakkars deg Da jeg var 8 år drømte jeg at bestemor forgiftet meg. Jeg var redd for bestemor lenge etter Drømmer er svært sjeldent bokstavlige, og har som regel helt andre betydninger. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1338 Del Skrevet 6. desember 2009 Hypnose kan jo brukes til så mangt, røykestopp, slanking, søvnproblemer osv. Regresjon er jo et fantastisk verktøy hvis man trenger å å grave i fortrengte minner. Nå skal vi dog ta regresjon fordi vi rett og slett er kjempenysgjerrige på å se om vi levde som mongolske krigere på 1400 tallet o.l. Og skulle vi finne ut ting om vårt nåværende liv vi ikke liker, så var det ting som måtte sett dagens lys likevel. Jaaa Kan vi gjøre det over internett mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1339 Del Skrevet 6. desember 2009 Stakkars deg Da jeg var 8 år drømte jeg at bestemor forgiftet meg. Jeg var redd for bestemor lenge etter Drømmer er svært sjeldent bokstavlige, og har som regel helt andre betydninger. Heldigvis! Jeg forstår at du var redd henne etter det, ja Drømmer kan være merkelige ting av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1340 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan vi gjøre det over internett mon tro?? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå