Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1161 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva liker han? Skjønner ingenting jeg. :klø: Regner med han hentyder til Torsdag Kveld. Iallefall kunne det ha vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1162 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner med han hentyder til Torsdag Kveld. Iallefall kunne det ha vært det Oki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1163 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner med han hentyder til Torsdag Kveld. Iallefall kunne det ha vært det Godt at noen tok den. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 5. desember 2009 God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #1165 Del Skrevet 5. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #1166 Del Skrevet 5. desember 2009 Sover alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1167 Del Skrevet 5. desember 2009 alle sammen. Jeg er våken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 5. desember 2009 Siden dette fremdeles er dagboken min og ikke en snikk-snakktråd, har jeg funnet ut at jeg vil skrive et mer dagbokaktig innlegg. I går kveld var jeg på Peppes med venninner. Vi pizza og masse. Det var veldig koselig! Etterpå gikk vi gikk vi hjem til hun ene og så filmen "Good Will Hunting." Den var veldig bra, og jeg anbefaler den til alle som ikke har sett den. Hun ene snakket om å feire bursdagen sin enter 19 eller 26 desember. At det er 2. juledag hadde hun ikke tenkt å ta hensyn til, for hun feirer ikke jul selv. Hun får nå bare invitere til bursdagsfest da og se hvor mange som kommer. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal pepperkaker i dag. Hvis ikke jeg i dag, så er det typisk at jeg får lyst på det i morgen når butikken er stengt. Oi! Nå holdt jeg på å kvele meg selv. Jeg drikker (les eplete) og svelgte vrangt, men det gikk bra. Så hva er deres planer for i dag, folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #1169 Del Skrevet 5. desember 2009 kattungen. Bra du koste deg i går Og veldig bra du ikke kvelte deg selv Jeg koser meg med gløgg I dag hadde jeg en skikkelig julefrokost med rundstykker, julesild, egg og gløgg Sønnen min kastet opp i sted og det var ikke morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1170 Del Skrevet 5. desember 2009 kattungen. Bra du koste deg i går Og veldig bra du ikke kvelte deg selv Jeg koser meg med gløgg I dag hadde jeg en skikkelig julefrokost med rundstykker, julesild, egg og gløgg Sønnen min kastet opp i sted og det var ikke morro Så deilig med julefrokost. til sønnen din. Har han blitt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #1171 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper ikke det. Han virker ganske pigg ellers da, så får håpe at det bare var noe som måtte ut og at han ikke ligger spysyk igjen Dagboken din har blitt fryktelig uoversiktelig i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. desember 2009 #1172 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper ikke det. Han virker ganske pigg ellers da, så får håpe at det bare var noe som måtte ut og at han ikke ligger spysyk igjen Dagboken din har blitt fryktelig uoversiktelig i det siste til Bahiasønnen! Håper det bare var en engangsforeteelse.. Jeg har sendt deg PM forresten Mine planer i dag er å jobbe (snart ferdig), ha middagsbesøk av svigerbestemor og en "fillenevø" Så bake pepperkaker med sønnen min. Lagde deig i går, så da må vi gjøre det i dag. Sønnen min gleder seg sånn. Han husker at jeg sa at jeg vil høre på julemusikk når jeg baker pepperkaker. Det sa jeg for kanskje 2 mnd siden. Han ringte meg i stad og sa at han har funnet fram julemusikk.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1173 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper ikke det. Han virker ganske pigg ellers da, så får håpe at det bare var noe som måtte ut og at han ikke ligger spysyk igjen Dagboken din har blitt fryktelig uoversiktelig i det siste X for at han ikke blir syk. Jeg synes også den har blitt uoversiktlig. Selv om jeg synes det er kjempekoselig å ha dere her alle sammen, så er det ikke til å stikke under stol at jeg savner å ha det slik som det var før. Trådene våre står der jo bare fremdeles. Tjohei for en smart avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1174 Del Skrevet 5. desember 2009 til Bahiasønnen! Håper det bare var en engangsforeteelse.. Jeg har sendt deg PM forresten Mine planer i dag er å jobbe (snart ferdig), ha middagsbesøk av svigerbestemor og en "fillenevø" Så bake pepperkaker med sønnen min. Lagde deig i går, så da må vi gjøre det i dag. Sønnen min gleder seg sånn. Han husker at jeg sa at jeg vil høre på julemusikk når jeg baker pepperkaker. Det sa jeg for kanskje 2 mnd siden. Han ringte meg i stad og sa at han har funnet fram julemusikk.. :rødme: Så koselig! Noe av det jeg likte aller best med julen da jeg var barn var å bake pepperkaker. (Les spise pepperkakedeig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 5. desember 2009 #1175 Del Skrevet 5. desember 2009 til Bahiasønnen! Håper det bare var en engangsforeteelse.. Jeg har sendt deg PM forresten Mine planer i dag er å jobbe (snart ferdig), ha middagsbesøk av svigerbestemor og en "fillenevø" Så bake pepperkaker med sønnen min. Lagde deig i går, så da må vi gjøre det i dag. Sønnen min gleder seg sånn. Han husker at jeg sa at jeg vil høre på julemusikk når jeg baker pepperkaker. Det sa jeg for kanskje 2 mnd siden. Han ringte meg i stad og sa at han har funnet fram julemusikk.. :rødme: Jeg har sendt deg tilbake også Å, høres ut som det blir en utrolig koselig dag! Så flink og snill han er som husket på det og som fant frem musikk da :rødme: jentene kommer til å sloss om den gutten om noen år Hva skal dere servere middagsbesøket da? X for at han ikke blir syk. Jeg synes også den har blitt uoversiktlig. Selv om jeg synes det er kjempekoselig å ha dere her alle sammen, så er det ikke til å stikke under stol at jeg savner å ha det slik som det var før. Trådene våre står der jo bare fremdeles. Tjohei for en smart avgjørelse. Nå er det jo så mye fjas som står her. Det "ødelegger" dagboken din Tidligere så skrev man langt her inne, men nå er det bare korte tulleinnlegg I tillegg har du jo flere som stikker innom dagboken din for å hilse på deg, som kanskje ikke stikker innom lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1176 Del Skrevet 5. desember 2009 Det nytter ikke å si i fra om det heller, for "moderatorene kan jo ikke begripe at vi har et problem med dette, nå er jo alle fornøyd..." Nei, alle er ikke fornøyd. Jeg er ikke fornøyd, men jeg teller visst ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. desember 2009 #1177 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi skal servere kalkunfilet til middagsgjestene. Blir godt ja Jeg synes også det er stas å bake pepperkaker. Selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 5. desember 2009 Kalkun er kjempegodt. Jeg synes også det er stat å bake pepperkaker. Jeg kommer alltid i julestemning av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. desember 2009 #1179 Del Skrevet 5. desember 2009 Kalkun er kjempegodt. Jeg synes også det er stat å bake pepperkaker. Jeg kommer alltid i julestemning av det. Tror nok jeg også får julestemning i kveld. Det eneste som er litt dumt er at jeg kommer ikke hjem før kvart på 4.. og da er det liten vits i å begynne å bake fordi vi skal visst spise ca kl 17.. Så da blir det baking etterpå... innimellom TV-tittinga.. Det beste hadde vært å bake i morgen, men jeg kan ikke foreslå det for sønnen min nå. Da vil han nok bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. desember 2009 #1180 Del Skrevet 5. desember 2009 Kattungen Jeg kommer ikke til å slutte å skrive hos deg uansett, men synes det er helt bak mål at trådene deres ble slettet Hvis ikke det er snikk-snakk hva er snikk-snakk da :klø: Høres ut som du hadde en kjempekoselig kveld med venninner og film Håper du får en superduper lørdag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå